Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vellihousut - taas - asialla...  (Luettu 7102 kertaa)

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Vellihousut - taas - asialla...
saadaanko nyt sitten kokoomuksen piiristä uusi valtionvarainministeri ton kohelon kataisen tilalle?   olis aika saada kun toi kohelo ei osaa saada suomen putjettia kohilleen!

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: liturgia-automaatti

olet täällä siis vain kepun liturgia-automaatti :P

No vähempi minä täällä näitä poliittisia liturgeja täällä esittelen, kuin sinä ????
Enkä ala niitä nytkään suoltamaan.
En vain tajua, mitä hyötyä tälläisesta ministerikierrätyksestä oikein on, muuta kuin galluppien kannalta.
Joka taas on ihan sivuasia laman keskellä.

hyvin olet vanhasen puheet kuunnellut, mutta ikävää meille kaikille
että vanhanen ei tiedä mitä tehdä lamalle :P

emo-heikki

• Vieras
Vs: liturgia-automaatti

No vähempi minä täällä näitä poliittisia liturgeja täällä esittelen, kuin sinä ????
Enkä ala niitä nytkään suoltamaan.
En vain tajua, mitä hyötyä tälläisesta ministerikierrätyksestä oikein on, muuta kuin galluppien kannalta.
Joka taas on ihan sivuasia laman keskellä.

hyvin olet vanhasen puheet kuunnellut, mutta ikävää meille kaikille
että vanhanen ei tiedä mitä tehdä lamalle :P

Nojoo, mutta kysymys kuuluukin, tietääkö joku toinen sitten paremmin ????
Viimeksi lamassa kokeiltin ihan toisenlaista tietä ja se meni päin helvettiä alusta asti ????

Aulis Anttila

• Vieras
Suuri vaara...

No vähempi minä täällä näitä poliittisia liturgeja täällä esittelen, kuin sinä ???? Enkä ala niitä nytkään suoltamaan. En vain tajua, mitä hyötyä tälläisesta ministerikierrätyksestä oikein on, muuta kuin galluppien kannalta. Joka taas on ihan sivuasia laman keskellä.
hyvin olet vanhasen puheet kuunnellut, mutta ikävää meille kaikille että vanhanen ei tiedä mitä tehdä lamalle :P
Nojoo, mutta kysymys kuuluukin, tietääkö joku toinen sitten paremmin ???? Viimeksi lamassa kokeiltin ihan toisenlaista tietä ja se meni päin helvettiä alusta asti ????

Joo... ja nyt on suuri vaara, että valtio velkaantuu sietämättömästi - leikkaukset on aloitettava jo tällä vaalikaudella... kotimaisista maataloustuista on hyvä alottaa  :P :P ::) ::) ;D

Veeti

• Vieras
Vs: Suuri vaara...

No vähempi minä täällä näitä poliittisia liturgeja täällä esittelen, kuin sinä ???? Enkä ala niitä nytkään suoltamaan. En vain tajua, mitä hyötyä tälläisesta ministerikierrätyksestä oikein on, muuta kuin galluppien kannalta. Joka taas on ihan sivuasia laman keskellä.
hyvin olet vanhasen puheet kuunnellut, mutta ikävää meille kaikille että vanhanen ei tiedä mitä tehdä lamalle :P
Nojoo, mutta kysymys kuuluukin, tietääkö joku toinen sitten paremmin ???? Viimeksi lamassa kokeiltin ihan toisenlaista tietä ja se meni päin helvettiä alusta asti ????

Joo... ja nyt on suuri vaara, että valtio velkaantuu sietämättömästi - leikkaukset on aloitettava jo tällä vaalikaudella... kotimaisista maataloustuista on hyvä alottaa  :P :P ::) ::) ;D

Veeti kannattaa: C-alueen ökytukia on leikattava!

peppo

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:

Kokoomus on koko Suomen asialla.

Aulis Anttila

• Vieras
Kokoomus on koko Suomen asialla.

Niin on - siksi kaikkea rahaa ei kylvetä Kepulandiaan... vaikka Taivalkoskella oopperataloa odotellaankin... ja Pelkosenniemellä syväsatamaa  ;D ;D :D ::) :P :P ;D

emo-heikki

• Vieras

Itse olen kyllä nykyisen hallituksen linjan kannalla, leikkaukset viimeksi vei homman kiville ja siitä pitää ottaa opiksi, samaa virhettä ei kannata tehdä kahta kertaa ????

Aulis Anttila

• Vieras
Taloustuho...

Itse olen kyllä nykyisen hallituksen linjan kannalla, leikkaukset viimeksi vei homman kiville ja siitä pitää ottaa opiksi, samaa virhettä ei kannata tehdä kahta kertaa ????

Taloustuhon aiheuttivat "rahasotkut"... valuuttamarkkinoiden vapauttaminen... ja ennen muuta pankkien ajaminen umpikujaan veronmaksajien rahoilla - ne olisi pitänyt "sosialisoida" Norjan mallin mukaisesti... mutta mitäpä Tuho-Aho mistään ymmärtäisi - ei silloin eikä nyt  :o :o :o >:( >:( >:(

AimoMela

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Hetken päästä on ihan pakko leikata. Muuten tulee tuleville sukupolville niin iso lasku maksettavaksi että seuraa sukupolvien välinen kapina. Verorasitus työssä oleville kasvaa liian suureksi.

Aulis Anttila

• Vieras
Kuntaministeri...
Hetken päästä on ihan pakko leikata. Muuten tulee tuleville sukupolville niin iso lasku maksettavaksi että seuraa sukupolvien välinen kapina. Verorasitus työssä oleville kasvaa liian suureksi.

Kepulainen kuntaministeri, Poooohoooojanmaan lahja Isänmaalle, huolehtii siitä, että kuntaveron äyrit pyyhkivät 25%:n tietämissä... siinä sitä onkin Taivalkoskella ja Pelkosenniemellä ihmettelemistä... kun valtionosuudet leikataan.

emo-heikki

• Vieras
Vs: Taloustuho...

Taloustuhon aiheuttivat "rahasotkut"... valuuttamarkkinoiden vapauttaminen... ja ennen muuta pankkien ajaminen umpikujaan veronmaksajien rahoilla - ne olisi pitänyt "sosialisoida" Norjan mallin mukaisesti... mutta mitäpä Tuho-Aho mistään ymmärtäisi - ei silloin eikä nyt  :o :o :o >:( >:( >:(

No, et ole täysin väärässä ja olen kyllä samaa mieltä tosta "Norjan mallistakin" jolla ratkaistiin pankkisektorin ongelmat Norjassa, näin olisi pitänyt menetellä meilläkin ????

Siksi olenkin nyt tätä mieltä, että pääasia ettei hallitus tee sitä virhettä minkä teki viimeksi, että itse omilla toimillaan syvensi lamaa valtavasti, kun leikkasi väärään aikaan ????

Mikäli tässä käy kuten nyt näyttää käyvän, niin lamasta selvitään varsin hyvin.

AimoMela

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:

Aika optimistinen näkemys? Minusta taas ollaan koko ajan kiihtyvällä vauhdilla menossa alaspäin ja pahin on vielä edessä. Se mikä jonkun verran ihmetyttää on asuntojen hintakehitys, se ei oikein sovi muihin merkkeihin mutta kai sillekin joku selitys löytyisi.

emo-heikki

• Vieras

Aika optimistinen näkemys? Minusta taas ollaan koko ajan kiihtyvällä vauhdilla menossa alaspäin ja pahin on vielä edessä. Se mikä jonkun verran ihmetyttää on asuntojen hintakehitys, se ei oikein sovi muihin merkkeihin mutta kai sillekin joku selitys löytyisi.

Mihin perustuu käsityksesi siihen, että ollaan menossa alaspäin ????
Mielestäni laman pohja on saavutettu, nimittäin rakentaminen on kääntynyt nousuun ja asuntokauppa käy jälleen, se kertoo yleisestä talouden kohentumisesta ja uskosta siihen, että tilanne on menossa parempaan suuntaan.
Vientikin on alkanut nousta, määrällisesti enempi kuin valuutassa, koska laskutusvaluutta on dollari esim. metsäpuolella.
Mitä taas maatalouteen tulee, niin ainahan ne valittaa ....

AimoMela

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mihin perustuu käsityksesi siihen, että ollaan menossa alaspäin ???? Mielestäni laman pohja on saavutettu, nimittäin rakentaminen on kääntynyt nousuun ja asuntokauppa käy jälleen, se kertoo yleisestä talouden kohentumisesta ja uskosta siihen, että tilanne on menossa parempaan suuntaan. Vientikin on alkanut nousta, määrällisesti enempi kuin valuutassa, koska laskutusvaluutta on dollari esim. metsäpuolella.

Lomautusuutisia tippuu jatkuvasti ja työttämien määrä edelleen kasvaa. Mihin verrattuna rakentaminen on kääntynyt nousuun? Asuntokauppa tosiaan minuakin ihmetyttää, sen kehitys. Metsätalous on suurissa ongelmissa ja vientituloista kuitenkin aika paljon sieltä suunnasta tulee ja merkitys kansantalouteen on suuri ja kerrannaisvaikutukset esimerkiksi tehtaan lopetuksesta todella suuret. Kun tehtaan väki jää työttömäksi niin palvelukysyntä pienenee jne jne. Ruotsi pärjää valuuttaedun ansiosta paremmin.