Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Joka päivä oppii uutta  (Luettu 3861 kertaa)

Sepedeus

  • Vieras
Joka päivä oppii uutta
  Tänään opin että nää kännyoperaattorit on täysin muusta maailmasta. Erehdyin DNA liikkeessä tällaiseen Kimppa- puhelimeen. Oikeasti siistä syystä, että myyjä veti meikäläistä täysin retkuun, siis valehteli. Menin ostamaan erästä puhelinta ja myyjä sanoi ettei heillä sitä ole. Vaan tämä toinen on parempi, ja saat sen samaan hintaan liitettynä sinun liittymään. Kun sitten oli nimenkirjoituksenb aika , niin myyjä sanoi ettei siihen liittymään voi sitä liittää vaan se pitää muuttaa. No liittymä ei periaattessa ollu kuin muutaman sentin kuukausimaksussa kalliimpi, puhelut ja textarit samat. Moitin myyjää narraamisesta. Lupasi hyvitystä. Toi kassillisen jotan tavaraa. No kun menin kotiin, niin puhelin ei toiminutkaan. Silloin meikän pinna kiehahti täysin. Ajoin liikkeeseen ja sanoin haluavani purkaa sopimuksen. Se ei kuulemma käy millään. Tässä on kuukausi jauhettu ja mitään ei oo tapahtunut. No laiton niille sähköpostilla muiden liittymien irtisanomisilmoituksen. Sen ne teki saman tien.
  Ymmärrän hyvin ,ettei maakauppaa voi purkaa, kun siinä on kaupanvahvistajan nimi. Mutta tää menee ymmärryksen yli. Olisin vaihtanut kimpan toiseen puhelimeen ,mutta sekään ei käynyt. Mulle tuli tässä nyt 30€ tappio, kun huomenna otan toisen firman liittymän ja laitan DNA:n kortin uunille.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65748
Vs: Joka päivä oppii uutta
sellasta se on !   Elämä! :o

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Joka päivä oppii uutta
sellasta se on !   Elämä! :o

  Kännyfirmat ei välitä vanhoista asiakkaista. Tää tekee sen ,että DNA menettää 5 liittymää. Se tekee noi 100€/kk , mutta mitä ne niin pienistä rahoista. Mokkuloita net nykyään myy, jotka ei toimi ;D

TyttöMaalta

  • Vieras
Vs: Joka päivä oppii uutta
sellasta se on !   Elämä! :o

  Kännyfirmat ei välitä vanhoista asiakkaista. Tää tekee sen ,että DNA menettää 5 liittymää. Se tekee noi 100/kk , mutta mitä ne niin pienistä rahoista. Mokkuloita net nykyään myy, jotka ei toimi ;D
Mul on pelittänyt hyvin dna:n kanssa. Ei moittimista...

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Joka päivä oppii uutta
Se saattaa sen homman toimivuus olla kiinni dna:sta? ;D

kahala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 377
Vs: Joka päivä oppii uutta
Meidän perheellä on TeleFinlandin liittymät ja aika usein tulee sieltä päin tiedotteita/mainoksia joissa kerrotaan että haluavat pitää vanhoista asiakkaistaan huolta ja antavat tarjouksia vakkei liittymätyypiä vaihdetakkaan.  Oon kai niitä harvoja jotka ovat tyytyväisiä operaattoriinsa ???.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Joka päivä oppii uutta
sellasta se on !   Elämä! :o

  Kännyfirmat ei välitä vanhoista asiakkaista. Tää tekee sen ,että DNA menettää 5 liittymää. Se tekee noi 100€/kk , mutta mitä ne niin pienistä rahoista. Mokkuloita net nykyään myy, jotka ei toimi ;D

yksinkertaisten rahat vierään enste ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Joka päivä oppii uutta
yksinkertaisten rahat vierään enste ;D
[/quote]

apilaalle ihan jokapäiväinen kokemus!

 ;D ;D
Kui mää ain olen paras?

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Joka päivä oppii uutta
Meidän perheellä on TeleFinlandin liittymät ja aika usein tulee sieltä päin tiedotteita/mainoksia joissa kerrotaan että haluavat pitää vanhoista asiakkaistaan huolta ja antavat tarjouksia vakkei liittymätyypiä vaihdetakkaan.  Oon kai niitä harvoja jotka ovat tyytyväisiä operaattoriinsa ???.
dna:kin antoi puheaikaa kaikkiin vanhoihin liittymiin,kun olin aikeissa vaihtaa operaattoria.
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

apilas

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 23100
  • fendt parkissa
Vs: Joka päivä oppii uutta
yksinkertaisten rahat vierään enste ;D

apilaalle ihan jokapäiväinen kokemus!

 ;D ;D
[/quote]

timpalle joka syksyinen kokemus ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Joka päivä oppii uutta
yksinkertaisten rahat vierään enste ;D

apilaalle ihan jokapäiväinen kokemus!

 ;D ;D

timpalle joka syksyinen kokemus ;D
[/quote]


***Ei mul ol mittään hättää. Vaimo käy töissä. Ja tuo aina joskus s-marketista mullekin HK:n sinistä.

 ;D ;D
Kui mää ain olen paras?

kaivaja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 192
Vs: Joka päivä oppii uutta
Meidän perheellä on TeleFinlandin liittymät ja aika usein tulee sieltä päin tiedotteita/mainoksia joissa kerrotaan että haluavat pitää vanhoista asiakkaistaan huolta ja antavat tarjouksia vakkei liittymätyypiä vaihdetakkaan.  Oon kai niitä harvoja jotka ovat tyytyväisiä operaattoriinsa ???.
Täällä toinen tyytyväinen TeleFinlandin asiakas.Antavat silloin tällöin puhepaketti kuukausia puoleen hintaan,vaikka olen ollut asiakaana jo monet vuodet :)

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Joka päivä oppii uutta
on pärijätty tnaan kans

en oo ruvennu puhepakettijen kans värkkään,koska vain osa puheluista
kuuluisi siihen

sepen hommaan ois auttanu 1 taikasana, myyjälle lausuttuna
joskus tar***** sitä
jopa muuttuu ääni kellossa ;D
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Joka päivä oppii uutta
on pärijätty tnaan kans

en oo ruvennu puhepakettijen kans värkkään,koska vain osa puheluista
kuuluisi siihen

sepen hommaan ois auttanu 1 taikasana, myyjälle lausuttuna
joskus tar***** sitä
jopa muuttuu ääni kellossa ;D

 Sä oot aivan oikeessa ;D

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Päätienestit...
Mulle tuli tässä nyt 30€ tappio, kun huomenna otan toisen firman liittymän ja laitan DNA:n kortin uunille.

Siehän oot täälä tolokuttanu aiemmin, että yks päätienesteistäsi on liittymän vaihtaminen...  ;)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."