Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Lehtikauppiaat  (Luettu 4677 kertaa)

Veeti

• Vieras
Lehtikauppiaat
Harva se päivä joku lehtimyyhä soittaa kännykkään ja tarjoaa "ilmaiseksi" lehtiä luettavaksi, "vain yksi euro/päivä"

Veeti on vastannut, että tilaisin kovasti mielelläni, mutta olen juuri sokeutumassa.

Puhelinoperaattorin vaihtoa tarjoaville tehoaa, kun ilmoittaa, että nykyinen sopimus on vielä vuoden voimassa, eikä sitä voi keskeyttää.

Jätkä

• Vieras
Vs: Lehtikauppiaat
Kyllä pelkkä ei tai oikeammin "En tilaa" tehoaa yhtä hyvin. Minä en ainakaan ala perustelemaan mitään puhelin myyjille ja miksi pitäisi?

TyttöMaalta

• Vieras
Harva se päivä joku lehtimyyhä soittaa kännykkään ja tarjoaa "ilmaiseksi" lehtiä luettavaksi, "vain yksi euro/päivä"

Veeti on vastannut, että tilaisin kovasti mielelläni, mutta olen juuri sokeutumassa.

Äidilläni oli tapana sanoa, jos tuollaisilla asioilla "viisasteltiin", että "kurikka kuuntelee orren päällä". Eli , varohan Veeti, ettet oikeasti sokeudu. :P  minä sano jo ennen, ku myyjä ehtii aloittaa sen litaniansa, et En ole tilaamassa lehtiä, kiitos ja pistän pistän puhelun  poikki.

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Veetin juttu kertoo paljon henkilön ajatusmaailmasta!   ei olekaan väärin valehdella kun sen tekee itse mutta muiden tulee muistaa aina pysyä totuudessa ja muistaa jopa vuosikymmeniä vanhoja asioita salamana kysyttäessä!  mikäs se tämän taudin nimi olikaaan....... :o

Herra Heinamaki

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Koska jo myyjän alkurepliikistä yleensä selviää, että kaupustelusta on kyse, keskeytän myyjän yleensä kysymällä häneltä suoraan, mitä myyt. Yleensä seuraa kakistelua, johon jatkan, että en osta mitään ja mikäli olen jo voittanut jotain, palkinnon saa lähettää tuntemaanne osoitteeseeni. Jatkoksi kiitos ja luuri kiinni.

Suuri Ajattelija

• Vieras
Veetin juttu kertoo paljon henkilön ajatusmaailmasta!   ei olekaan väärin valehdella kun sen tekee itse mutta muiden tulee muistaa aina pysyä totuudessa ja muistaa jopa vuosikymmeniä vanhoja asioita salamana kysyttäessä!  mikäs se tämän taudin nimi olikaaan....... :o

Ei Veeti välttämättä valehtele. Ajatusmaailma on sokeutunut kauan sitten  :D :D

Aulis Anttila

• Vieras
Hassua...
Koska jo myyjän alkurepliikistä yleensä selviää, että kaupustelusta on kyse, keskeytän myyjän yleensä kysymällä häneltä suoraan, mitä myyt. Yleensä seuraa kakistelua, johon jatkan, että en osta mitään ja mikäli olen jo voittanut jotain, palkinnon saa lähettää tuntemaanne osoitteeseeni. Jatkoksi kiitos ja luuri kiinni.

Must oli kivaa ku - duuniaikana - soittajat kysy et mitäs sinne Helsinkiin kuuluu... ja mä jouduin sanomaan et en ihan tarkaan tiä ku oon ollu täällä Rysälässä jo viikon  ;D ;D ;D

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja siitä sitten ne on monta sekkaa hiljaa ja miettii missä perkeleessä toikaan on!!!! jaa, se on kaiketi sitten sellanen landepaukku joka ei varmaan osaa edes lukea, äh, antaa olla hälläväliä! ;D ;D ;D ;D

+200

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Paalauksen iloa
Vs: Hassua...

Must oli kivaa ku - duuniaikana - soittajat kysy et mitäs sinne Helsinkiin kuuluu... ja mä jouduin sanomaan et en ihan tarkaan tiä ku oon ollu täällä Rysälässä jo viikon  ;D ;D ;D
Sulla on melkopienet ilonaiheet :o

Aulis Anttila

• Vieras
Mittaaminen...

Kuka milläki mitäki mittaa  ::) ::) ::)

Movado

• Vieras
Vähästäkin saa ..

Kuka milläki mitäki mittaa  ::) ::) ::)

Paljon melua vähästä? toisaalta hyvä saada vähästäkin ilonaihetta - joku sentään muisti - soittaa  :)

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
minä kerron lehtimyyntitykeille umpi rehellisesti että en kerkijä lukkeen

nykysijäkkään lehtijä
että pitäs ruveta perumaan entisijäki vähemmäksi
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Shrek

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Quidquid Latine dictum sit, altum videtur
Vaimolle soitti kerran tietosanakirjakauppias jolle sanoi heti ettei tule kauppoja. Sinnikäs myyjä jatkoi kuitenkin litaniaansa ja kun ei ollut suurempia kiireitä rouva (silloinen tyttöystävä ) alkoi kyselemään kirjoista kaikenlaista. Siinä meni sitten rattoisasti noin 40 minuuttia jonka jälkeen myyjä sanoi toiveikkaasti että "Eikös laiteta tulemaan?". Vaimo sanoi siihen että "Minähän sanoin jo alussa että kauppoja ei tule...". Hankala asiakas! " parkaisi myyjä ja löi luurin kiinni.... :D :D :D

"Ajatelkaapa niitä kaikkia Fordin omistajia jotka eräänä päivänä haluavat oikean auton..."
 John Dodge, 1914

http://www.youtube.com/watch?v=vVXIK1xCRpY
http://www.youtube.com/watch?v=FMUf2qmSzvE

sorkkahessu

• Vieras
Meillä yrittäjillä on netti mainosmyyjät riesana. Vuosi aikaa sitten yks myyjä väitti kuulleensa väärin kieltäymiseni mainoksesta , keväällä tuli 350 € lasku . Ilmoitin laskuttavani heitä sorkkahoidosta 1000,00€ , jumaliste kun jätkä tulistu toisessa päässä ettei käy , sanoin sitten vuokratyön maksavan heille 1500€ , mistä hyvästä kuului vastaus , puhelimessa puhumisesta vastasin . Irtisanominen oli helppoa keskustelun jälkeen .

Maksoin äsken laskut pois ja otin reittihaun huomiselle asiakkaalle . Google näkyis olevan paras reittiä hakiessa .

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Hölmö asiakas
Vaimolle soitti kerran tietosanakirjakauppias jolle sanoi heti ettei tule kauppoja. Sinnikäs myyjä jatkoi kuitenkin litaniaansa ja kun ei ollut suurempia kiireitä rouva (silloinen tyttöystävä ) alkoi kyselemään kirjoista kaikenlaista. Siinä meni sitten rattoisasti noin 40 minuuttia jonka jälkeen myyjä sanoi toiveikkaasti että "Eikös laiteta tulemaan?". Vaimo sanoi siihen että "Minähän sanoin jo alussa että kauppoja ei tule...". Hankala asiakas! " parkaisi myyjä ja löi luurin kiinni.... :D :D :D

Yksi isäntä oli soittanut jonkun firman asiakastukeen. Puhelimesta oli kuulunut: kuka ottaa tämän puhelun, taas se hölmö asiakas soittaa ?
Seuraavan kerran soittaissa oli esitellyt itsensä hölmöksi asiakkaaksi  ;D  ;D  ;D