Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 01.11.09 - klo:10:18Kyllä radiotoimittajaksi pääsee melkein pyytämällä, ei siihen paljon vaadita eikä niille mitään makseta ?Se näkyy kyllä ohjelmien tasossa ?Mä tein nuorena paljonki Ylelle kamaa - sillo ei ollu näitä Novia sun muita - ja siitä maksettiin oikeesti hemmetin hyvin... vai oiskoha nii et se tulo suhteutettiin sen ajan muihin "tuloihin" ja etenki menoihin
Kyllä radiotoimittajaksi pääsee melkein pyytämällä, ei siihen paljon vaadita eikä niille mitään makseta ?Se näkyy kyllä ohjelmien tasossa ?
Toimittiko Aulis sitä "Näin Naapurissa" ohjelmasarjaa?
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 01.11.09 - klo:10:22Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 01.11.09 - klo:10:18Kyllä radiotoimittajaksi pääsee melkein pyytämällä, ei siihen paljon vaadita eikä niille mitään makseta ?Se näkyy kyllä ohjelmien tasossa ?Mä tein nuorena paljonki Ylelle kamaa - sillo ei ollu näitä Novia sun muita - ja siitä maksettiin oikeesti hemmetin hyvin... vai oiskoha nii et se tulo suhteutettiin sen ajan muihin "tuloihin" ja etenki menoihin se oli repo ration aikana, eikä se toimitteleminen sinua paljon rasittanut, koska materiaali tuli suoraan puolueelta
olen seurannut nyt intensiivisesti muutaman vuoten tota ylen kehitystä, -olosuhteen pakosta. ja mieleeni heräsi kymysys että mitä mieltä ovat arvon agrolaiset ( myös veeti) näistä ohjelmista joita firma (siis Yle ) tarjuaa meitän "iloksi" ? oma käsitys on nykyisin enempi tuolta puheen puolelta koska sitä olen vielä jaksanut kuunnella, mutta hieman ritisoisin noita työntekijäainesta, - mistä helkutista saadaan ratioonkin niin monta ilmaisuvammaista töihin? ja mitä mieltä oletta tuosta meetiamaksusta joka kaiketi tulee kuiteski?
Lainaus käyttäjältä: Oksa - 01.11.09 - klo:10:03olen seurannut nyt intensiivisesti muutaman vuoten tota ylen kehitystä, -olosuhteen pakosta. ja mieleeni heräsi kymysys että mitä mieltä ovat arvon agrolaiset ( myös veeti) näistä ohjelmista joita firma (siis Yle ) tarjuaa meitän "iloksi" ? oma käsitys on nykyisin enempi tuolta puheen puolelta koska sitä olen vielä jaksanut kuunnella, mutta hieman ritisoisin noita työntekijäainesta, - mistä helkutista saadaan ratioonkin niin monta ilmaisuvammaista töihin? ja mitä mieltä oletta tuosta meetiamaksusta joka kaiketi tulee kuiteski?Reporadion aikana YLE-vaatimuksena oli, että toimittajan piti olla puhevikainen ja punatautinen...enkä tarkoita nyt AuA:aa
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 02.11.09 - klo:03:53Lainaus käyttäjältä: Oksa - 01.11.09 - klo:10:03olen seurannut nyt intensiivisesti muutaman vuoten tota ylen kehitystä, -olosuhteen pakosta. ja mieleeni heräsi kymysys että mitä mieltä ovat arvon agrolaiset ( myös veeti) näistä ohjelmista joita firma (siis Yle ) tarjuaa meitän "iloksi" ? oma käsitys on nykyisin enempi tuolta puheen puolelta koska sitä olen vielä jaksanut kuunnella, mutta hieman ritisoisin noita työntekijäainesta, - mistä helkutista saadaan ratioonkin niin monta ilmaisuvammaista töihin? ja mitä mieltä oletta tuosta meetiamaksusta joka kaiketi tulee kuiteski?Reporadion aikana YLE-vaatimuksena oli, että toimittajan piti olla puhevikainen ja punatautinen...enkä tarkoita nyt AuA:aa
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 02.11.09 - klo:08:28Lainaus käyttäjältä: Veeti - 02.11.09 - klo:03:53Lainaus käyttäjältä: Oksa - 01.11.09 - klo:10:03olen seurannut nyt intensiivisesti muutaman vuoten tota ylen kehitystä, -olosuhteen pakosta. ja mieleeni heräsi kymysys että mitä mieltä ovat arvon agrolaiset ( myös veeti) näistä ohjelmista joita firma (siis Yle ) tarjuaa meitän "iloksi" ? oma käsitys on nykyisin enempi tuolta puheen puolelta koska sitä olen vielä jaksanut kuunnella, mutta hieman ritisoisin noita työntekijäainesta, - mistä helkutista saadaan ratioonkin niin monta ilmaisuvammaista töihin? ja mitä mieltä oletta tuosta meetiamaksusta joka kaiketi tulee kuiteski?Reporadion aikana YLE-vaatimuksena oli, että toimittajan piti olla puhevikainen ja punatautinen...enkä tarkoita nyt AuA:aa Sanohan Aulis, kun olet noinniinkuin sisäpiirin miehiä, että mistä johtuu se, että ainakun YLE haastatteli jotain seinähullua kommunistia, niin se mies kaivettiin esille Lapista ? Eikö niitä olisi nyt lähempääkin löytynyt ?