Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vesakkomurskain  (Luettu 24638 kertaa)

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Vesakkomurskain
Perfect on hyvä.Sillä olen ajellu noita tievarsia.
Isommat otan kaivinkoneella ensin poi jos ny on paljon yli 5 senttistä,niistä saa haketta

jupe

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 679
Vs: Vesakkomurskain
ite laitoi ihan tuppikiinnitteiseen kroniksen 4000 kuormaimeen vesakkomurkaimen. yksinkertaisesti kehikko ja siihen 50 mm akseli pukkilaakereilla kiinni. alapäähän laikka mihin ketjut kiinni. mulla kun pyöritys on vain 7,5 kw moottorilla niin ketjut on vain 8 mm tavaraa. toki pitäisi olla vähän paksumpaa. Ensin kokeilin ihan arkimarketin rulla tavasaa 45 min ja vaihtoon. sitten otin vanhasta yleisperävaunun perästä ketjua niin kestää noin päivän ajaa yksillä ketjuilla. ketjujen kiinnyt on joko hitsaamalla tai sakkelilla jos joutuu pellolla vaihtamaan.

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: Vesakkomurskain
kronoksen nykyinen puomin päähän laitettava on ihan omaa käsialaa. ei ilsbo, sitä myy kesko.

koivumaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3674
  • Valtra CNH TopliftStaja Kaweco
Vs: Vesakkomurskain
ite laitoi ihan tuppikiinnitteiseen kroniksen 4000 kuormaimeen vesakkomurkaimen. yksinkertaisesti kehikko ja siihen 50 mm akseli pukkilaakereilla kiinni. alapäähän laikka mihin ketjut kiinni. mulla kun pyöritys on vain 7,5 kw moottorilla niin ketjut on vain 8 mm tavaraa. toki pitäisi olla vähän paksumpaa. Ensin kokeilin ihan arkimarketin rulla tavasaa 45 min ja vaihtoon. sitten otin vanhasta yleisperävaunun perästä ketjua niin kestää noin päivän ajaa yksillä ketjuilla. ketjujen kiinnyt on joko hitsaamalla tai sakkelilla jos joutuu pellolla vaihtamaan.

--toi 7,5kW on vesakkonmurskauksessa aika vähän.50 olis mielestäni minimi.100 mieluummin.

jupe

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 679
Vs: Vesakkomurskain
no toi on tollainen ottaa se mittarin mukaan välillä sen 15 kw että vähän jännittää joskus kauanko se moottori siellä kestää. toki ei mulla ole sitä 100 kw tä missään koneessa. hevosvoimina juuri on tuossa alustakoneesssa sen verran. toki ei tuolla saa kuin jonku 5-6 cm olevan risun poikki ja jos on kovin kovaa puskaa niin hyytyy. Toisaalta oli toi halvempi mitä raivaussaha.

johtoporras

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 84
  • "Muut teköö mitä ne osaa, MINÄ MITÄ HALUAN"!!!!!!!
Vs: Vesakkomurskain
Länsikarhun myymä kones maksaa muistaakseni jotain 7800€ sis alv 22

Tai ainakin sillä hintaa koneagrias sitä myytiin....

PR

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 715
Vs: Vesakkomurskain
Länsikarhun myymä kones maksaa muistaakseni jotain 7800€ sis alv 22

Tai ainakin sillä hintaa koneagrias sitä myytiin....

Sivusiirtäjällä akseleineen karvan alta kympin alvilla.

Teroman

Vs: Vesakkomurskain

Ketju lienee monipuoliseen tienvarsikäyttöön hyvä kunhan muistaa roiskesuojat yms

Kesanto-  ja viherlannoitusnurmen lopetuksessa ei kait kovin hyvä ?

Olikohan Perfektin murskain ainoa jossa on raskas 2,2 kg terä mahdollinen ?

http://rulla.kuvaboxi.fi/mediaobjects/orig/pub/2009/09/25/8143010478555211607orig.jpg
 8)

juvala

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 64
  • Tuottava hereford...
Vs: Vesakkomurskain
Terve!

Itsellä oli länsikarhun maahantuoma OPTIMAL-ketjumurskain. On muuten kuten keskon myymä ilsbo,mutta ieman leveämpi ja HUOMATTAVASTI järeämmin tehty. hinta pyörii uudella laitteella ilman sivusiirtolaitetta n.6000e sis alv Käy katsomassa Länsikarhun sivuilla. Itse olin laitteeseen tyytyväinen.

canadian pharmacy india