Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kepulaista kähmintää  (Luettu 11309 kertaa)

AimoMela

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1172
Vs: Pärjääminen...

Mutta juurihan sinä tuossa edellä totesit että niitä ei ole jyvitetty mökkikohtaisesti? Eli miten se nyt sitten oikein on, onko vai ei mökkikohtaisesti?

Voitaisiin siis puhua "hyvä veli" -systeemistä?

Joo voi siitäkin puhua, ehkä sekin vaikuttaa asiaan ????
Toisaalta kaikkeen yritystoimintaan on aina kuulunut sellainen tekijä, että aina voi heittää vastatarjouksen, etkö ole sellaisesta kuullut ???? Pyyntihinnat ja myyntihinnat on aina erikseen ????

Kyllä tuo on hyvinkin tuttua tuo vastatarjous ja pyynti ja myynti, ei siinä mitään. Mutta oliko ne nyt sitten jyvitetty mökkikohtaisesti vai ei? Kun ensin sanoit että eivät ole ja sitten sanoit että ovat ja vieläpä niin että toiset maksaa enempi ja toiset vähempi? Että mikä se fakta nyt tässä asiassa on, onko mökkikohtaisia vai ei? Minähän sanoin alunperinkin että on mutta sinä olit kovasti toista mieltä? Että miten se nyt oikein sitten on tämän kanssa? Ihan yhden sanan vastaus riittää kuten "ovat"?

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Pärjääminen...

Mutta juurihan sinä tuossa edellä totesit että niitä ei ole jyvitetty mökkikohtaisesti? Eli miten se nyt sitten oikein on, onko vai ei mökkikohtaisesti?

Voitaisiin siis puhua "hyvä veli" -systeemistä?

Joo voi siitäkin puhua, ehkä sekin vaikuttaa asiaan ????
Toisaalta kaikkeen yritystoimintaan on aina kuulunut sellainen tekijä, että aina voi heittää vastatarjouksen, etkö ole sellaisesta kuullut ???? Pyyntihinnat ja myyntihinnat on aina erikseen ????

Kyllä tuo on hyvinkin tuttua tuo vastatarjous ja pyynti ja myynti, ei siinä mitään. Mutta oliko ne nyt sitten jyvitetty mökkikohtaisesti vai ei? Kun ensin sanoit että eivät ole ja sitten sanoit että ovat ja vieläpä niin että toiset maksaa enempi ja toiset vähempi? Että mikä se fakta nyt tässä asiassa on, onko mökkikohtaisia vai ei? Minähän sanoin alunperinkin että on mutta sinä olit kovasti toista mieltä? Että miten se nyt oikein sitten on tämän kanssa? Ihan yhden sanan vastaus riittää kuten "ovat"?


Niin mikä sana on hukassa tällä kertaa ????

AimoMela

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1172
Vs: Pärjääminen...

Uskomaton kaveri... Vaikka se olisi miten väärässä väittämissään niin myöntämäänhän sitä ei saa...

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Pärjääminen...

Uskomaton kaveri... Vaikka se olisi miten väärässä väittämissään niin myöntämäänhän sitä ei saa...


Missäs minä nyt taas olen väärässä ????

AimoMela

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1172
Vs: Kepulaista kähmintää

Sen täytyy olla luontaista...

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kepulaista kähmintää

Sen täytyy olla luontaista...


Mikäli haluat täsmällisiä vastauksia, niin sinun täytyy esittä täsmällisiä kysymyksiä ????
Eikä vain joitain väitteitä, joita sitten tankaat kiistämään tai kannattamaan ????

AimoMela

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1172
Vs: Pärjääminen...

Uskomaton kaveri... Vaikka se olisi miten väärässä väittämissään niin myöntämäänhän sitä ei saa...


Missäs minä nyt taas olen väärässä ????

Lues tuota
alunalkaenkin lasketaan jollekin tietylle tässä tapausessa peittoalueelle ja verkko rakennetaan sen mukaan, ei niitä menoja ole jyvitetty mökkikohtaisesti ???? Ei mitään tietäkään niin rakenneta ja lasketa, että jos tien varressa on yksi talo, niin sen talon asukkaan täytyy tie ja sen ylläpito  kustantaa ????

ja tuumaas asiaa? Varsinkin tuo tiejuttu on ainakin täällä etelässä ihan täyttä skeidaa. Jos teet talon jonnekin missä ennestään ei tietä ole niin kyllä ihan itse saat kustantaa sen tien sekä rakentamisen että ylläpidon jos nyt haja-asutuksesta puhutaan. Jos minä vaikka tekisin tuonne perimmäiseen metsääni talon niin kyllä sen pätkän nykyiseltä tieltä talolle ihan itse maksaisin. Sähköpuolelle taitaa olla liian pitkät piuhat että menisi perille asti...

AimoMela

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1172
Vs: Kepulaista kähmintää
Eipä siihen yksilöityynkään kysymykseen vastausta tunnu tulevan... Kun joutuisi myöntämään että on asiassa väärässä ja kirjoitti täyttä skeidaa...

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Pärjääminen...

Uskomaton kaveri... Vaikka se olisi miten väärässä väittämissään niin myöntämäänhän sitä ei saa...


Missäs minä nyt taas olen väärässä ????

Lues tuota
alunalkaenkin lasketaan jollekin tietylle tässä tapausessa peittoalueelle ja verkko rakennetaan sen mukaan, ei niitä menoja ole jyvitetty mökkikohtaisesti ???? Ei mitään tietäkään niin rakenneta ja lasketa, että jos tien varressa on yksi talo, niin sen talon asukkaan täytyy tie ja sen ylläpito  kustantaa ????

ja tuumaas asiaa? Varsinkin tuo tiejuttu on ainakin täällä etelässä ihan täyttä skeidaa. Jos teet talon jonnekin missä ennestään ei tietä ole niin kyllä ihan itse saat kustantaa sen tien sekä rakentamisen että ylläpidon jos nyt haja-asutuksesta puhutaan. Jos minä vaikka tekisin tuonne perimmäiseen metsääni talon niin kyllä sen pätkän nykyiseltä tieltä talolle ihan itse maksaisin. Sähköpuolelle taitaa olla liian pitkät piuhat että menisi perille asti...


Kyllä minun tietääkseni myös täällä on jokainen joutunut itse omat tiensä maksamaan, sitten jos tien tarvitsijoita on useampi, niin siihen perustetaan tiekunta, jolle kai löytyy omat tukensa ja avustuksensa ????
Tarkoitin tietenkin yleisiä teitä, enkä jonkun yksityistä omaa tietä.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Desantointia...
Jos Pohjois-Suomi tyhjennettäisiin, niin mitenkähän ne etelän lomalaiset tulisivat toimeen mökillään ja hiihtokeskuksissa kun ei olisi matkan varrella kauppoja ja huoltoasemia. Ja sähköt ja puhelimetkaan ei toimisi.

Ihan mainiosti... safkakamat mukaan... ja satelliittipuhelin taskuun  :P :P ::) ::) ::) ;D :D :) :) :)

No milläs meinasit mennä pohjois-suomeen, jos se on tyhjennetty?
Tuskin siellä teitä pidetään kunnossa kun ei ole asukaitakaan.
Tietysti hyppäämällä lentokoneesta laskuvarjon kanssa.

Ja sehän tesantilta käyp, ihan luonnostaan...    ;D
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."