Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Belmentor kärryt?  (Luettu 17929 kertaa)

Joozeppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2071
Vs: Belmentor kärryt?
kaverille tuli 250 hehton ERT yleiskärryt ja oli niin tyytyväinen et määki ostin. tähän mennessä menny hienosti. mun on 190 HL, aisajousella, tuplakipillä, isoilla nakeilla ja varsinkin taaksepäin levenevä lava on ehdoton pötkön siirtoajossa. eipä juuri jää kulmiin kiinni. ajot on vilja, hake ja kananpötkö. ei mitään moitetta näissä mut maanajokärryistä en tiedä.

cowboy_

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 165
Vs: Belmentor kärryt?
Kärryn hitsaavat kokoon Virossa venäläiset hitsarit jos haluat tukea venäjää tätä kautta asia on OK.

Ole nyt jo hiljaa senkin vanha kommari.

Itse asiaan, löytyykö enemmän kokomuksia ERT-kärryistä? Nivalassa on kans firma joka myy niitä, Tem-tuote. Paalikärry kiinostaisi ehkä jossain vaiheessa...

Mopomies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8800
Vs: Belmentor kärryt?
Edullisia toimivia pelejä. Kokoomisjäljen viimeistely vähän ontuu, mutta hei, se on vaan raktorin kärry.
On vain yksi oikea F-1 moottori.

Rocketdyne F-1 ilman katalysaattoria, urearuiskutusta ja hiukkassuodatinta. Vetää äkeen kuin äkeen.

mah

  • Vieras
Vs: Belmentor kärryt?
Itsellä on Tempo-merkillä ko. kärrit. Jalkalava-versiona. Nurmen tuplakippi, Fag-pyörännavat yms. normaaleistakin vaunuista löytyvää. Ovat halvat ja sen toki huomaa, viimeistely on samanoloista kuin olisin itse tehnyt, maali jotakin "Lassen latomaalia". :-X

jps

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 807
Vs: Belmentor kärryt?
Kärryn hitsaavat kokoon Virossa venäläiset hitsarit jos haluat tukea venäjää tätä kautta asia on OK.

Ole nyt jo hiljaa senkin vanha kommari.

Itse asiaan, löytyykö enemmän kokomuksia ERT-kärryistä? Nivalassa on kans firma joka myy niitä, Tem-tuote. Paalikärry kiinostaisi ehkä jossain vaiheessa...

Tuoltahan noita kärryjä jaetaan... suoraan varastosta, muuta kun lyö rahat tiskiin ja hakee kärryt pois.

http://www.nettikone.com/yritys/sammutinpalvelusandvik

SAS

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12800
  • Velehojen Veleho
Vs: Belmentor kärryt?
Kärryn hitsaavat kokoon Virossa venäläiset hitsarit jos haluat tukea venäjää tätä kautta asia on OK.

Ole nyt jo hiljaa senkin vanha kommari.

Itse asiaan, löytyykö enemmän kokomuksia ERT-kärryistä? Nivalassa on kans firma joka myy niitä, Tem-tuote. Paalikärry kiinostaisi ehkä jossain vaiheessa...
Taitaa olla poikaset itse kommunismiin mieltyneitä kun koko ajan ovat kyselemässä itäplokin koneita. :o
Mystinen Logger,arkinen aivan,Talouden ja politiikan arvostettu tutkija.Ilmastotutkimuksen huippu luotettava kriitikko.Sääennustamisen moninkertainen Suomen Mestari.
Pikkutilallinen yrittää omillaan,suuri tilallinen tarvitsee yrittämiseen EU:n tukea !

Toivo Tonta

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7138
  • karkki vai keppana?
Vs: Belmentor kärryt?
Kärryn hitsaavat kokoon Virossa venäläiset hitsarit jos haluat tukea venäjää tätä kautta asia on OK.

Ole nyt jo hiljaa senkin vanha kommari.

Itse asiaan, löytyykö enemmän kokomuksia ERT-kärryistä? Nivalassa on kans firma joka myy niitä, Tem-tuote. Paalikärry kiinostaisi ehkä jossain vaiheessa...
Taitaa olla poikaset itse kommunismiin mieltyneitä kun koko ajan ovat kyselemässä itäplokin koneita. :o
Kipit ja maalit ainakin suomesta, teräksestä en tiedä, taitaa hardox lukea jo Ruukkilaisessakin?
pessimisti ei pety!

cowboy_

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 165
Vs: Belmentor kärryt?

 Kipit ja maalit ainakin suomesta, teräksestä en tiedä, taitaa hardox lukea jo Ruukkilaisessakin?

Ja varmaan Italialaiset ADR-navat.