http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/10/fi_FI/Kauppapuutarhojen_talousahdinko/
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 15.10.09 - klo:16:52http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/10/fi_FI/Kauppapuutarhojen_talousahdinko/No mitä järkeä on tuottaa vihanneksia kalliilla energialla keskellä talvea ? ?
Kyllä mä arvostan kotimaisia vihanneksi yli kaiken, oli sitten tuotettu kuinka kalliilla hyvänsä.
Lainaus käyttäjältä: kylmis - 15.10.09 - klo:18:13Kyllä mä arvostan kotimaisia vihanneksi yli kaiken, oli sitten tuotettu kuinka kalliilla hyvänsä. Ihan vapaasti... arvostat... mutta kun ne tuotetaan meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla niin se on aikalailla löysää "arvostamista" - minäkin arvostan Rollis Roissia... mut ku varaa ei oo
- minäkin arvostan Rollis Roissia... mut ku varaa ei oo
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 15.10.09 - klo:18:54 - minäkin arvostan Rollis Roissia... mut ku varaa ei oo Ihan paska se rollssi on, viime viikonloppuna oli naapurin häät, ja autona rollssi. Kas kummaa, auto jätti morsiamen tiensivuun varttia ennen vihkimistä! Ja lopulta focuksella nuoripari kulki matkansa, viisi kertaa jätti rollssi matkalle! Mutta sehän onkin brittipaska! Yliarvostettu!
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 15.10.09 - klo:18:54Lainaus käyttäjältä: kylmis - 15.10.09 - klo:18:13Kyllä mä arvostan kotimaisia vihanneksi yli kaiken, oli sitten tuotettu kuinka kalliilla hyvänsä. Ihan vapaasti... arvostat... mutta kun ne tuotetaan meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla niin se on aikalailla löysää "arvostamista" - minäkin arvostan Rollis Roissia... mut ku varaa ei oo osta neuvostoauto sellaiset tehtiin sinua varten onko varaa ??
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 15.10.09 - klo:19:56Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 15.10.09 - klo:18:54Lainaus käyttäjältä: kylmis - 15.10.09 - klo:18:13Kyllä mä arvostan kotimaisia vihanneksi yli kaiken, oli sitten tuotettu kuinka kalliilla hyvänsä. Ihan vapaasti... arvostat... mutta kun ne tuotetaan meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla niin se on aikalailla löysää "arvostamista" - minäkin arvostan Rollis Roissia... mut ku varaa ei oo osta neuvostoauto sellaiset tehtiin sinua varten onko varaa ??Ei oo ku pitää kustantaa satatuhatpäinen pankollamakoilijoiden luuseripoppoo
Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 15.10.09 - klo:19:59Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 15.10.09 - klo:19:56Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 15.10.09 - klo:18:54Lainaus käyttäjältä: kylmis - 15.10.09 - klo:18:13Kyllä mä arvostan kotimaisia vihanneksi yli kaiken, oli sitten tuotettu kuinka kalliilla hyvänsä. Ihan vapaasti... arvostat... mutta kun ne tuotetaan meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla niin se on aikalailla löysää "arvostamista" - minäkin arvostan Rollis Roissia... mut ku varaa ei oo osta neuvostoauto sellaiset tehtiin sinua varten onko varaa ??Ei oo ku pitää kustantaa satatuhatpäinen pankollamakoilijoiden luuseripoppoo osta jopo tai mopo että pystyt maksamaan ne kaupunkien makoilijat
Viimeksi muokattu: 15.10.09 - klo:20:21 kirjoittanut Aulis Anttila
Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 15.10.09 - klo:20:02Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 15.10.09 - klo:19:59Lainaus käyttäjältä: Lehtimäki - 15.10.09 - klo:19:56Lainaus käyttäjältä: Aulis Anttila - 15.10.09 - klo:18:54Lainaus käyttäjältä: kylmis - 15.10.09 - klo:18:13Kyllä mä arvostan kotimaisia vihanneksi yli kaiken, oli sitten tuotettu kuinka kalliilla hyvänsä. Ihan vapaasti... arvostat... mutta kun ne tuotetaan meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla niin se on aikalailla löysää "arvostamista" - minäkin arvostan Rollis Roissia... mut ku varaa ei oo osta neuvostoauto sellaiset tehtiin sinua varten onko varaa ??Ei oo ku pitää kustantaa satatuhatpäinen pankollamakoilijoiden luuseripoppoo osta jopo tai mopo että pystyt maksamaan ne kaupunkien makoilijatMeiän pojat on luvannu ostaa mulle 60v.-lahjaks "pappatunturin"... ja - kumma kyllä - myös kypärän