Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kepulainen maatalousministeri....jäljet pelottavat  (Luettu 8211 kertaa)

Tapani

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!
Kyllä mä arvostan kotimaisia vihanneksi yli kaiken, oli sitten tuotettu kuinka kalliilla hyvänsä. Veeti kohta jauhaa Närpes-kepuista :D mutta silti. Paljon enemmän arvostan kuin Valion tuotteita yms. Paitsi Raisio on tietysti asia ihan erikseen, koska sen tuotteissa on just mun tuottamaani laadukasta viljaa ;)

Aulis Anttila

• Vieras
Järki... ja Kepu...
http://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/paauutiset/10/fi_FI/Kauppapuutarhojen_talousahdinko/
No mitä järkeä on tuottaa vihanneksia kalliilla energialla keskellä talvea ? ?

Niin tehtiin vuosikymmenet Kepun ja ent. maataloustulolain ynnä rajasuojan aikaan  :o :o :o >:( >:( >:(

Aulis Anttila

• Vieras
Kallista...
Kyllä mä arvostan kotimaisia vihanneksi yli kaiken, oli sitten tuotettu kuinka kalliilla hyvänsä.

Ihan vapaasti... arvostat... mutta kun ne tuotetaan meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla niin se on aikalailla löysää "arvostamista" - minäkin arvostan Rollis Roissia... mut ku varaa ei oo  :o :o >:( >:( >:(

sorkkahessu

• Vieras
tyhmä....
Kyllä mä arvostan kotimaisia vihanneksi yli kaiken, oli sitten tuotettu kuinka kalliilla hyvänsä.

Ihan vapaasti... arvostat... mutta kun ne tuotetaan meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla niin se on aikalailla löysää "arvostamista" - minäkin arvostan Rollis Roissia... mut ku varaa ei oo  :o :o >:( >:( >:(
Olisit ruvennu aikoinaan yrittäjäks etkä pelleilis kokoomuslaisena köyhänä kuten olet mennyt tekemään .  8)

sirkussonni

• Vieras
Vs: Kallista...
- minäkin arvostan Rollis Roissia... mut ku varaa ei oo  :o :o >:( >:( >:(

Ihan paska se rollssi on, viime viikonloppuna oli naapurin häät, ja autona rollssi. Kas kummaa, auto jätti morsiamen tiensivuun varttia ennen vihkimistä! Ja lopulta focuksella nuoripari kulki matkansa, viisi kertaa jätti rollssi matkalle!
Mutta sehän onkin brittipaska! Yliarvostettu!

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs:halapaa.

osta neuvostoauto  sellaiset tehtiin sinua varten ;D

onko varaa ::)?????

Aulis Anttila

• Vieras
Samaa mieltä...
- minäkin arvostan Rollis Roissia... mut ku varaa ei oo  :o :o >:( >:( >:(

Ihan paska se rollssi on, viime viikonloppuna oli naapurin häät, ja autona rollssi. Kas kummaa, auto jätti morsiamen tiensivuun varttia ennen vihkimistä! Ja lopulta focuksella nuoripari kulki matkansa, viisi kertaa jätti rollssi matkalle! Mutta sehän onkin brittipaska! Yliarvostettu!

Taidan olla - kateudesta - samaa mieltä... enkä tää ny tarkota morsianta  :P :P ::) ::) ;D ;D :D :D

Aulis Anttila

• Vieras
...varaa...
osta neuvostoauto  sellaiset tehtiin sinua varten ;D onko varaa ::)?????

Ei oo ku pitää kustantaa satatuhatpäinen pankollamakoilijoiden luuseripoppoo  :o :o :o >:( >:( >:(

Lehtimäki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: ...varaa...

Ei oo ku pitää kustantaa satatuhatpäinen pankollamakoilijoiden luuseripoppoo  :o :o :o >:( >:( >:(

osta jopo tai mopo ;D ;D :P  että pystyt maksamaan ne kaupunkien
makoilijat

Aulis Anttila

• Vieras
Lahja luvassa...
Ihan vapaasti... arvostat... mutta kun ne tuotetaan meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla niin se on aikalailla löysää "arvostamista" - minäkin arvostan Rollis Roissia... mut ku varaa ei oo  :o :o >:( >:( >:(
osta neuvostoauto  sellaiset tehtiin sinua varten ;D onko varaa ::)?????
Ei oo ku pitää kustantaa satatuhatpäinen pankollamakoilijoiden luuseripoppoo  :o :o :o >:( >:( >:(
osta jopo tai mopo ;D ;D :P  että pystyt maksamaan ne kaupunkien makoilijat

Meiän pojat on luvannu ostaa mulle 60v.-lahjaks
"pappatunturin"... ja - kumma kyllä - myös kypärän  :P ::) ;D :D :D

Viimeksi muokattu: 15.10.09 - klo:20:21 kirjoittanut Aulis Anttila

sorkkahessu

• Vieras
Vs: Lahja luvassa...
Ihan vapaasti... arvostat... mutta kun ne tuotetaan meidän kunnon ihmisten - veronmaksajien - rahoilla niin se on aikalailla löysää "arvostamista" - minäkin arvostan Rollis Roissia... mut ku varaa ei oo  :o :o >:( >:( >:(
osta neuvostoauto  sellaiset tehtiin sinua varten ;D onko varaa ::)?????
Ei oo ku pitää kustantaa satatuhatpäinen pankollamakoilijoiden luuseripoppoo  :o :o :o >:( >:( >:(
osta jopo tai mopo ;D ;D :P  että pystyt maksamaan ne kaupunkien makoilijat

Meiän pojat on luvannu ostaa mulle 60v.-lahjaks
"pappatunturin"... ja - kumma kyllä - myös kypärän  :P ::) ;D :D :D
Sokealle ja kuurolle sopiva peli  ;D ;D ;D

kylmis

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Virolaista kiitos!
Kannatan kotimaista vihannestuotantoa sen takia, että uskon niiden sisältävän paljon vähemmän erilaisia myrkkyjä kuin ulkomailta tuodut vihannekset. Tässä hommassa tuet ovat mielestäni aivan paikallaan.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
Vs: ...varaa...

eikö olis aulil jäähyn paikka ettei pää vallan kuumene siellöä pankolla ???
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?