Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Piru varmaan nokki....  (Luettu 2965 kertaa)

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Piru varmaan nokki....
Piru varmaan nokki aamuisen AuA:ta  käsittävän viestiketjun, johon minäkin osallistuin. Juttu jäi suurilta osin lukematta, joten lisään oman osuuteni vähän soveltaen:

AuA ja Suuri Ajattelija joutuivat onnettomuuteen, jossa molemmat menehtyivät. Taivaan portilla Pietari muodosti pareja, jotka viettivät taivaallista elämää pilvien päällä. Aulis sai parikseen Marilyn Monroen, josta Suuri Ajattelija protestoi Pietarille: ” Miksi Aulis sai parikseen Marilynin ja minä taviksen?”
Pietari sanoi siihen, että käsitit väärin: ”kyseessä ei ole Auliksen taivas, vaan Marilynin helvetti.”

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Piru varmaan nokki....
Joku Veetin laittama kirjotus on kyl hävinny. Ei oo kyl ylläpito laittanu mitään viestiä eli Veeti on poistanu ite

Veeti

  • Vieras
Vs: Piru varmaan nokki....
Joku Veetin laittama kirjotus on kyl hävinny. Ei oo kyl ylläpito laittanu mitään viestiä eli Veeti on poistanu ite


Veeti poisti, AuA ehti sen jo lukea  :D :D :D

Veeti

  • Vieras
Vs: Piru varmaan nokki....
Piru varmaan nokki aamuisen AuA:ta  käsittävän viestiketjun, johon minäkin osallistuin. Juttu jäi suurilta osin lukematta, joten lisään oman osuuteni vähän soveltaen:

AuA ja Suuri Ajattelija joutuivat onnettomuuteen, jossa molemmat menehtyivät. Taivaan portilla Pietari muodosti pareja, jotka viettivät taivaallista elämää pilvien päällä. Aulis sai parikseen Marilyn Monroen, josta Suuri Ajattelija protestoi Pietarille: ” Miksi Aulis sai parikseen Marilynin ja minä taviksen?”
Pietari sanoi siihen, että käsitit väärin: ”kyseessä ei ole Auliksen taivas, vaan Marilynin helvetti.”


Satua, AuA:lla ei ole mitään asiaa Taivaan portille  ;D ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Alakertaan...
Piru varmaan nokki aamuisen AuA:ta  käsittävän viestiketjun, johon minäkin osallistuin. Juttu jäi suurilta osin lukematta, joten lisään oman osuuteni vähän soveltaen: AuA ja Suuri Ajattelija joutuivat onnettomuuteen, jossa molemmat menehtyivät. Taivaan portilla Pietari muodosti pareja, jotka viettivät taivaallista elämää pilvien päällä. Aulis sai parikseen Marilyn Monroen, josta Suuri Ajattelija protestoi Pietarille: ” Miksi Aulis sai parikseen Marilynin ja minä taviksen?” Pietari sanoi siihen, että käsitit väärin: ”kyseessä ei ole Auliksen taivas, vaan Marilynin helvetti.”
Satua, AuA:lla ei ole mitään asiaa Taivaan portille  ;D ;D

Oon menossa alakertaan... siellä on kaikki mun kaveritki  :P :P ;D ;D :D :D

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Piru varmaan nokki....

Lainaus

Veeti poisti, AuA ehti sen jo lukea  :D :D :D

Mitäs minä sanoin, piru sen nokki  ;D ;D ;D

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Piru varmaan nokki....

Lainaus

Veeti poisti, AuA ehti sen jo lukea  :D :D :D

Mitäs minä sanoin, piru sen nokki  ;D ;D ;D
Ja mulla oli niiiin hirveen hyvä juttu.

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Sensuuri...

Lainaus

Veeti poisti, AuA ehti sen jo lukea  :D :D :D

Mitäs minä sanoin, piru sen nokki  ;D ;D ;D
Ja mulla oli niiiin hirveen hyvä juttu.
Pistähän yksityisviestinä. Jos KaKo/Komu-sensuuri sen vei...  ;)
Veeti-kettu ja Hessu-jänis kävelivät metsässä ja näkivät suden, joka oli jäänyt kiinni ketunrautoihin. He pelastivat suden joka sano: olen hyvä haltija Aulis ja toteutan teidän kolme toivomusta, kun pelastitte minut. Veeti: kun sais nuoria nättejä kiimasia kettunarttuja. Hessu: haluun säkillisen porkkanoita. Toiset toivomukset meni samalla tavalla. Kolmas toivomus oli Veetillä sama. Hessu sanoi kolmannen toivomuksen: mie toivon, ettei tuolla Veeti ketulla seiso .

bdr-529

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7460
Vs: Piru varmaan nokki....
Se tais ollakin toteamus.
Mielipiteeni on voinut muuttua, mutta ei se tosiasia, että olen oikeassa.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65754
Vs: Piru varmaan nokki....
ja nyt kun aua on mänössä alakertaan niin tietty sekin jäätyy ja siinä sitä ollan puhtaan kaulan kanssa!   taitaa tulla uus jääkaus, kelläs olikaan kossupullo?

Suuri Ajattelija

  • Vieras
Vs: Alakertaan...
Oon menossa alakertaan... siellä on kaikki mun kaveritki  :P :P ;D ;D :D :D
Näinhän se menee. Koska kaikki lukijat eivät tiedä syytä, lienee pieni valaisu paikallaan.

Aulis, Veeti ja Ajattelija kolkuttelivat portilla, jolloin Pietari pani henkilöt testiin. Kysymys kuului, jotta miten elämän aikaan tuli käytettyä jalkoväliä.

Veeti varmaan puhui tottakin sanoessaan;" Kovin vähälle naimiskäyttö jäi. Valtaosin käytin kusemiseen" samalla hiukan hurskastellen perille pääsyn toiveessa.

Aulis siihen, että yritetty on, parhaani mukaan, mutta enemmän sitä peliä on käytetty kusemiseen. Oikeastaan aika vähän naimiseen.

Suuri Ajattelija totesi: " Ehkä lukumääräisesti kusemiseen on käytetty hiukan useammin, mutta ajallisesti mitaten ehdottomasti eniten sitä on käytetty naimiseen."

Pietari toivotti, että käyhän peremmälle ja nuo kaksi, Veeti ja Aulis joutavat lämityspuolelle.

Aulis heti protestoi kysyen, että mikä meni pieleen. Pietari sanoi siihen, että kyseessä on paratiisi, ei kusiputka.