Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe sössöjen sössö  (Luettu 8706 kertaa)

Holman_Hurja

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 135
Vs: sössöjen sössö
^laiskuuttani ne on blogit jääny. Tai sitten ei oo vaan ollut mitään sanottavaa??

Kiitos selvennyksestä, nuiden palstalaisten maine kun ei ole minun korviini kantautunut. Tänne eksyin pitkästä aikaa, kun piti tulla lammaskeskustelua vahtimaan >:(

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: sössöjen sössö
aulis on assintuntija lammasasijoessaki (niiku mielestäsä kaikkiissa muissaki asijoessa) ja on erikoestunu lampolan ovviin....
Elämä on parasta kometiijjaa

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: sössöjen sössö
aulis on assintuntija lammasasijoessaki (niiku mielestäsä kaikkiissa muissaki asijoessa) ja on erikoestunu lampolan ovviin....

Aulis se tietää sellasen homman et laitetaan lampaan takajalat saappaan varresta sisälle ja ....... ;)

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: sössöjen sössö
aulis on assintuntija lammasasijoessaki (niiku mielestäsä kaikkiissa muissaki asijoessa) ja on erikoestunu lampolan ovviin....

Aulis se tietää sellasen homman et laitetaan lampaan takajalat saappaan varresta sisälle ja ....... ;)

oliha se aullis kerran norjasta kaveriporukalla tullessasa törmänny aijjan rakkoon jeäneeseen uuheen. No, kaverit oli tietennii nykässy sitä ja sanoneet sitte aullikselle, että sinun vuoro. Noo, aullis oli saanu veännettyö peäsä aijjanrakkoon....
Elämä on parasta kometiijjaa

Vilja-Antti

  • Vieras
Vs: sössöjen sössö
Parempi vaan kun ryyppäisitte kaikki oikein kunnolla, saataisiin tuo ohran kulutus nousuun ja varastot vajenemaan ja uusia tuotantomahdollisuuksia viljanviljelijöille ensi vuonna taas.

Aulis Anttila

  • Vieras
Lampolan ovi...
aulis on assintuntija lammasasijoessaki (niiku mielestäsä kaikkiissa muissaki asijoessa) ja on erikoestunu lampolan ovviin....

Missähän lie Tuomo Kankkunen luuraa... tai hällä ja väliä.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Voimakolomikko...
Mä olen ollut palstapimennossa joitakin vuosia, onko Aulis agronetin uusi merkkihenkilö? ??? :P

Ei varsinainen merkkihenkilö, lähinnä tesanttina vaahtoaa täällä...

Kuuluu eräänlaiseen epäpyhään allianssiin, voimakolmikkoon, jota yhdistää KePu-fobia:
- VeetEemeli, änkyräKaKolainen
- Seppodemarius, kantakirjademari
- tesantti, umpikomunisti
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Holman_Hurja

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 135
Vs: Voimakolomikko...
Mä olen ollut palstapimennossa joitakin vuosia, onko Aulis agronetin uusi merkkihenkilö? ??? :P

Ei varsinainen merkkihenkilö, lähinnä tesanttina vaahtoaa täällä...

Kuuluu eräänlaiseen epäpyhään allianssiin, voimakolmikkoon, jota yhdistää KePu-fobia:
- VeetEemeli, änkyräKaKolainen
- Seppodemarius, kantakirjademari
- tesantti, umpikomunisti


Kylpä se niin taitaa olla, että jotkin asiat vaan on ja pysyy...ja jotku ei. On tässä taas tiedoissa päivittämistä kun ei lähes 8-9 vuoteen palstalla palloillut :-[

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: sössöjen sössö
mistäs moenen lakko? Heino on täällä patuleerannu kohta 10 vuotta, eikä kukkaa vieläkkää tiijjä kuka oon ;-)
Elämä on parasta kometiijjaa

Holman_Hurja

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 135
Vs: sössöjen sössö
mistäs moenen lakko? Heino on täällä patuleerannu kohta 10 vuotta, eikä kukkaa vieläkkää tiijjä kuka oon ;-)

En minä muista mihin se palstailu aikanaan tyssäsi!! On varmaan ollut jotain muuta puuhaa?

Ja älä höpise etteikö kukaan tuntisi, sähän olet oikein julkku ;D

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65449
Vs: sössöjen sössö
niin, eipä Aulis ryyppee sitä kossuaan koska siinä pullossa on yks virhe; pohjassa ei lue ; ei avata tästä päästä!

Movado

  • Vieras
Lapsuuren sankari
Siellä istuu aulis. Hieno mies. Ajojahdin kohde. Viattomana. Langenneena. On ajettu nurkkaan. On ahneen ja pahan agron sokaisema. On kuin härnätty punttikissa.

Aina on ollut lapsuures rankkaa. Isä raataa päivät rakennuksilla ja illat tehtaassa. Viikonloppuisin hän käy soras. Äiti synnytti kolmasti päivässä, kaikilla lapsilla oli rutto. Leluja ei ole, ruuaksi on kaarnaa ja tervaa ja tupa palaa JOKA yö.

Muuten
Haluatko sä aina kännissä laulaa Aikuista naista?
Käytätsä hymiöitä? Otko sä käyttäny jotain sanontaa sata kertaa eikä riitä?


Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: sössöjen sössö
mistäs moenen lakko? Heino on täällä patuleerannu kohta 10 vuotta, eikä kukkaa vieläkkää tiijjä kuka oon ;-)

En minä muista mihin se palstailu aikanaan tyssäsi!! On varmaan ollut jotain muuta puuhaa?

Ja älä höpise etteikö kukaan tuntisi, sähän olet oikein julkku ;D

joo, niihä ne  kotikylällä aenaski tuntoo. Vaen meninpä kesällä kuortaneelle kelekkerehtimään lippalakkipeässä (oli mulla toki muutaki vaatetta peällä) jossa luki isolla että Heino Leino. Ei nii yhtää immeistä käsipäeville työntyny.
Elämä on parasta kometiijjaa

erkki.e.kukka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244
  • erkki.e.kukka@hotmail.fi
Aulis on ihan mies paikallaan.
Toisekseen jos se Aulikselta jäisi se kossu juomatta,
voisi hän säästää sitä jonkin aikaa, niin kunhan muilta kiireiltä ehtisi,
kyllä erkki.e.kukka voisi käydä sen asian tiimoilta auttamassa.
Mutta arvoisaa Heino Leinoa kyllä pitää muistuttaa hänen aiemmista ja toimeliaista suhteista kepuun. Onko tuo sitä takin kääntämistä?
Tämän kukan loistoa ei muut rikkaruohot varjosta

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: sössöjen sössö
mistäs moenen lakko? Heino on täällä patuleerannu kohta 10 vuotta, eikä kukkaa vieläkkää tiijjä kuka oon ;-)

En minä muista mihin se palstailu aikanaan tyssäsi!! On varmaan ollut jotain muuta puuhaa?

Ja älä höpise etteikö kukaan tuntisi, sähän olet oikein julkku ;D
Heino on ihan jees, mutta Aulis on mulkku .