Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Traktoreiden viat?  (Luettu 16163 kertaa)

Movado

  • Vieras
Traktoreiden viat?
Nyt kun on vähä lämmitelty, niin voitas ottaa vaikka verkoon lisäksi muitakin ?

 Esim Ala-Pertti tässä taanoin toi esille tyytymättömyytään valtraan ?

Itse kerroin valtran kauppani menneen piloille kun kauppias ei sitä mulle myyny

Jälki käteen oon kuullu valtrassa olevan nykyään pikku vikoja - anturieta ja muuta - olisko uuden isännän vaikutus alkanut näkyä ? - synergiahyöty on otettu yhteis komponentti ostoina sieltä mistä halvalla saa ?

Niin että oliko isienmaalle onnekisi tuo kauppiaan jääräpäisyys ?

Teroman

Vs: Traktoreiden viat?

Aivan samat kommentit Valtran tarjouksista;

Pyysin laivakone valtusta tarjousta kerran ja sain saman listahinnan kuin on hinnastoissa ; Silloin ostin NH 125 tm ss

Toisen kerran pyysin tarjousta T ja N sarjasta ; sama lopputulos lista hinta tarjous ja Ostin ulkomailta käytetyn traktorin,,,,,,,, Fendt Xylon  ja nyt Renault RZ Ares

Sopii toivoa että vienti valtulla vetää ettei paja lopu kokonaan,,,,,,,,
 :o ??? ::)

niin otsikkoon viitaten ; vikoja varmaan on tasan kaikissa ???

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: Traktoreiden viat?
Nyt kun on vähä lämmitelty, niin voitas ottaa vaikka verkoon lisäksi muitakin ?

 Esim Ala-Pertti tässä taanoin toi esille tyytymättömyytään valtraan ?

Itse kerroin valtran kauppani menneen piloille kun kauppias ei sitä mulle myyny

Jälki käteen oon kuullu valtrassa olevan nykyään pikku vikoja - anturieta ja muuta - olisko uuden isännän vaikutus alkanut näkyä ? - synergiahyöty on otettu yhteis komponentti ostoina sieltä mistä halvalla saa ?

Niin että oliko isienmaalle onnekisi tuo kauppiaan jääräpäisyys ?
Ittellä sama kokemus,valtun myyjät ei haluu myydä :o Keskon myyjillä hintanäkemykset ei kohtaa ::) Hollannit,no :P Agrista saa boonukset kaupan päälle ;D ;D

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Traktoreiden viat?
Onko deutsista mitään pahaa kuulunut? Kiinnostais sellainen ainakin ottaa mukaan tarjouksiin?
Verkuilla on ajettu, kahteen viimeiseen yli 5th tuntia. Osat kestää tulla todella kauan, mutta en ole vielä muuta kyllä tarvinnutkaan kuin sen surullisen kuuluisan vetoakselin etupäähän. Nyt kyntäessä tippui laturi, jakopään koppaan valettu laturikorvake murtunut poikki. En alkanut keskoa vaivaamaan kun toimitukset tiedän, pajalle vaan ja levystä lohkoon sopiva pala ja korvakot siihen. Vanhempi 6270 on ollut huoleton peli, siihen ei ole muuta varaosaa tar***** kuin vetovarren päähän uusia pikalukkoja, ne jää aina johonkin aisaan. Moottoreihin eikä laatikoihin ole tarvinnut kurkkia kummassakaan.
Tiedän yhden masserin olevan pajalla, oliko se 400 tuntia mittarissa, venttiilin jousi poikki ja mäntään merkki. No takuuseen se menee, kunhan uusi kone joskus tulee...
Joka merkissä on murheensa, sitä on turha alkaa sen enempää ruotimaan enää.
Voitais ottaa taas mukaan tämä varaosahuolto. Toimiiko jollain huonommin kuin keskolla?

aurajokilaivuri

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2449
Vs: Traktoreiden viat?
Voitais ottaa taas mukaan tämä varaosahuolto. Toimiiko jollain huonommin kuin keskolla?

Tai: voiko hommaa ylipäänsä nimittää varaosahuolloksi jos se toimii huonommin kuin keskolla?

sirkussonni

  • Vieras
Vs: Traktoreiden viat?
Voitais ottaa taas mukaan tämä varaosahuolto. Toimiiko jollain huonommin kuin keskolla?

Tai: voiko hommaa ylipäänsä nimittää varaosahuolloksi jos se toimii huonommin kuin keskolla?


KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: Traktoreiden viat?
Ittellä sama kokemus,valtun myyjät ei haluu myydä :o Keskon myyjillä hintanäkemykset ei kohtaa ::)
Kyllä molempien kans on aina tarvittaes kauppoihin päästy. Tosin ei oo valtua valtun myyjältä ostettukaan...

Mitä mä oon vaihtokoneslistoja plarannu, oon huomannu, että vaihtovaltujen hinnat on järjestään pilvissä, kun niitä vertaa samanikäisiin vähemmän ajettuihin ja teknisesti edistyksellisempiin koneisiin. Tämä kertonee osittain syyn myös valtumiesten merkkiuskollisuuteen, kun saa vaihdossa uuteen valtraan valtrahinnan verran valtrahyvitystä, että pysyy samassa valtramerkissä. Ja tietenkin sitten sen vaihdossa tullutkin vaihtovaltra valtrahinnoitellaan valtrapilviin vaikka olis jo liki kymppitonni valtramittaris ja valtraikää kymmenenkin vuotta. Muiden merkkien hinnoittelu omissa merkkiliikeissään tuntuu olevan paljon järjellisemmällä tasolla ja kauppaa tehdään huomattavasti realistisemmalla hintatasolla, jolloin se vaihtovaltraa vaihdossa tarjoava saakin sitten sen parhaan valtrahyvityksen just vaihdossa uuteen valtraan valtraliikkeessa ja pysyy uskollisesti valtramerkissään, vaikka valtra ominaisuudet ja viat tietääkin... Tätä sitten perustellaan korkealla vaihtoarvolla, vaikka kyse onkin illuusiosta.
tethering holes to their concave windings

kylmis

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12260
  • Virolaista kiitos!
Vs: Traktoreiden viat?
Minun mielestäni Valtra on paras traktorimerkki ja kaikki muut on ihan paskoja. Valtrassa on osat viimeistään Suolahdessa ja huoltoverkosto on varmasti maan kattavin. Kaiken lisäksi Valtrakuski tukee suomalaista työllisyyttä kaikkein eniten. Siinä mielessä Valtra on mennyt huonompaan suuntaan, että mukaan on otettu kaikenlaisia Directejä, nestekidenäyttöjä yms. ihan turhaa sälää. Kuka semmosia ihan oikeasti tarvitsee?

Mulla on 705:ssa 13000h mittarissa. Paljon on kengitetty, mutta paljon on ajettukin ja työtavat on aika rankkoja. Jollain ne hommat on kuitenkin tarvinnut tehdä. Omana aikanaan ehdottomasti käteensopivin traktori. Sitten hommattiin 6800 ja siinä on nyt 1515 tuntia. Helmikuussa täyttää yhdeksän vuotta. Muuta vikaa ei ole ollut kuin startti, joka meni aika lailla uutena. Ei ole mitään haitekkiä, eikä sen semmoista. Yksinkertainen ja perusvarma käyttökone. Jos nyt pitäisi uutta traktoria ostaa, niin tuskin tosissani ostan mitään muuta kuin uuden Valtran. Se on minua miellyttävä kone. Massikka ja nyykkäri pohjaiset viritykset näyttää olevan sellaisia pikkuvikaisia koneita, mitä meitin kokemuksen mukaan esim. masserit on olleet aina. Jontikka saattaisi tulla jollain tapaa kysymykseen, mutta jotenkin tuntuu siltä, että tämä 30-sarja on vienyt luotettavuutta taaksepäin. Pikkuvikaisuutta tullut lisään. Valtra on siis paras :P

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: Traktoreiden viat?
Kohta on intos: meidän isän rattori on parempi ku teidän isän ja polkurattoreilla tupaa ympäri.  :D

farmer

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 330
Vs: Traktoreiden viat?
Mulla on 705:ssa 13000h mittarissa.


Taivaspaikka on siis tienattu....

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: Traktoreiden viat?
Nyt kun on vähä lämmitelty, niin voitas ottaa vaikka verkoon lisäksi muitakin ?

 Esim Ala-Pertti tässä taanoin toi esille tyytymättömyytään valtraan ?

Itse kerroin valtran kauppani menneen piloille kun kauppias ei sitä mulle myyny

Jälki käteen oon kuullu valtrassa olevan nykyään pikku vikoja - anturieta ja muuta - olisko uuden isännän vaikutus alkanut näkyä ? - synergiahyöty on otettu yhteis komponentti ostoina sieltä mistä halvalla saa ?

Niin että oliko isienmaalle onnekisi tuo kauppiaan jääräpäisyys ?
Ittellä sama kokemus,valtun myyjät ei haluu myydä :o Keskon myyjillä hintanäkemykset ei kohtaa ::) Hollannit,no :P Agrista saa boonukset kaupan päälle ;D ;D

valtu ei haluu markkinaosuutta yli 50 siks valdee ei myyd ku valituille.

dexta super

  • Vieras
Vs: Traktoreiden viat?
Onko deutsista mitään pahaa kuulunut?

Ei mitään muuta kuin maahantuojien saamattomuus menekinedistämisen suhteen.
Oli tosin tilastossa ainut merkki joka oli kasvattanut myyntiä.
Pikkuriikkisillä kappalemäärillä kylläkin, mutta plussalla ainoana kuitenkin .
Niin ja se automaattilaatikko. Miten se Deutzeissa kestää kun toisessa merkissä hajoaa jatkuvasti? Vaikka saman valmistajan tuote.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26303
  • vastustan
Vs: Traktoreiden viat?
Ittellä sama kokemus,valtun myyjät ei haluu myydä :o Keskon myyjillä hintanäkemykset ei kohtaa ::)
Kyllä molempien kans on aina tarvittaes kauppoihin päästy. Tosin ei oo valtua valtun myyjältä ostettukaan...

Mitä mä oon vaihtokoneslistoja plarannu, oon huomannu, että vaihtovaltujen hinnat on järjestään pilvissä, kun niitä vertaa samanikäisiin vähemmän ajettuihin ja teknisesti edistyksellisempiin koneisiin. Tämä kertonee osittain syyn myös valtumiesten merkkiuskollisuuteen, kun saa vaihdossa uuteen valtraan valtrahinnan verran valtrahyvitystä, että pysyy samassa valtramerkissä. Ja tietenkin sitten sen vaihdossa tullutkin vaihtovaltra valtrahinnoitellaan valtrapilviin vaikka olis jo liki kymppitonni valtramittaris ja valtraikää kymmenenkin vuotta. Muiden merkkien hinnoittelu omissa merkkiliikeissään tuntuu olevan paljon järjellisemmällä tasolla ja kauppaa tehdään huomattavasti realistisemmalla hintatasolla, jolloin se vaihtovaltraa vaihdossa tarjoava saakin sitten sen parhaan valtrahyvityksen just vaihdossa uuteen valtraan valtraliikkeessa ja pysyy uskollisesti valtramerkissään, vaikka valtra ominaisuudet ja viat tietääkin... Tätä sitten perustellaan korkealla vaihtoarvolla, vaikka kyse onkin illuusiosta.
kyllä kansa tietää :D :D :D :D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

kotivalo

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 194
Vs: Traktoreiden viat?
Kohta on intos: meidän isän rattori on parempi ku teidän isän ja polkurattoreilla tupaa ympäri.  :D

Niinpä, nehän inttääkin täällä jostain poljinajosta, siis ilmiselvästi polkutraktoreilla ajavat ;)

handetonttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 618
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: Traktoreiden viat?
Ittellä sama kokemus,valtun myyjät ei haluu myydä :o Keskon myyjillä hintanäkemykset ei kohtaa ::)
Kyllä molempien kans on aina tarvittaes kauppoihin päästy. Tosin ei oo valtua valtun myyjältä ostettukaan...

Mitä mä oon vaihtokoneslistoja plarannu, oon huomannu, että vaihtovaltujen hinnat on järjestään pilvissä, kun niitä vertaa samanikäisiin vähemmän ajettuihin ja teknisesti edistyksellisempiin koneisiin. Tämä kertonee osittain syyn myös valtumiesten merkkiuskollisuuteen, kun saa vaihdossa uuteen valtraan valtrahinnan verran valtrahyvitystä, että pysyy samassa valtramerkissä. Ja tietenkin sitten sen vaihdossa tullutkin vaihtovaltra valtrahinnoitellaan valtrapilviin vaikka olis jo liki kymppitonni valtramittaris ja valtraikää kymmenenkin vuotta. Muiden merkkien hinnoittelu omissa merkkiliikeissään tuntuu olevan paljon järjellisemmällä tasolla ja kauppaa tehdään huomattavasti realistisemmalla hintatasolla, jolloin se vaihtovaltraa vaihdossa tarjoava saakin sitten sen parhaan valtrahyvityksen just vaihdossa uuteen valtraan valtraliikkeessa ja pysyy uskollisesti valtramerkissään, vaikka valtra ominaisuudet ja viat tietääkin... Tätä sitten perustellaan korkealla vaihtoarvolla, vaikka kyse onkin illuusiosta.
kyllä kansa tietää :D :D :D :D

kyllä näemmä ahistaa kun omaa merkkiä ei arvosteta ::)
allekirjoittanut