Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Luonnonhoitokesannot, ottakaa kantaa  (Luettu 25703 kertaa)

poronpurija

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Kommenttien paikka on nyt, sillä kohtapuolin ministeriö päättää ensi vuoden lh- kesantoprosentin.
Olisiko 30 % sopiva?

emo-heikki

• Vieras
Vs: Luonnonhoitokesannot, ottakaa kantaa
En kannata, pidetään se entisellään.

Paalinpyörittäjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kerrankin samaa mieltä feikin kanssa..

emo-heikki

• Vieras

Kerrankin järki voitti tunteen ????

dexta super

• Vieras
Minun puolesta voisivat nostaa vaikka 100:n %.
Mutta tuet mitä alalle maksetaan tulisi rajoittaa tasolle jolla poisvuokraaminen olisi yhtä houkutteleva vaihtoehto.
Rakennekehitystä nääs...kuten paalinpyörittäjäkin aiemmin totesi.

Jokatapauksessa ainakin rehuviljanviljelyä tulisi jotenkin rajoittaa, joko kepillä tai porkkanalla.

Paalinpyörittäjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Kerrankin järki voitti tunteen ????
Niin aina, minä taas käytän päätäni..

Paalinpyörittäjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mutta tuet mitä alalle maksetaan tulisi rajoittaa tasolle jolla poisvuokraaminen olisi yhtä houkutteleva vaihtoehto.

Jokatapauksessa ainakin rehuviljanviljelyä tulisi jotenkin rajoittaa, joko kepillä tai porkkanalla.
Hitto veit jalat suustani..

emo-heikki

• Vieras

Jooo, puhut vähän, mutta asiaa ????

Vilja-Antti

• Vieras
Totta kai meikäläisen kaltainen ammattiviljan viljelijä ottaa markkinatilanteen huomioon, ja multa tulee joka vuosi markkinoille laatutavaraa, joka kelpaa kaupalle ja viljan jatkokäyttäjille, aina on myllyille kelvannut minun vilja, koska olen professionaali viljantuottaja.

Vilja-Antti

• Vieras
Mutta voisi ensi vuonna olla kesantoprossa, tai oikeammin LHP prossa olla vaikka 30-50 %.

emo-heikki

• Vieras
Totta kai meikäläisen kaltainen ammattiviljan viljelijä ottaa markkinatilanteen huomioon, ja multa tulee joka vuosi markkinoille laatutavaraa, joka kelpaa kaupalle ja viljan jatkokäyttäjille, aina on myllyille kelvannut minun vilja, koska olen professionaali viljantuottaja.

Eihän sitä ole kukaan epäillytkään, mutta tuo ei ole vastaus alkuperäiseen kysymykseen ????

Pigman

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Kyllähän pelto on tarkoitettu tuotantokäyttöön eikä mihinkään pelleilyyn, jotta pidetään viljanhinta kohtuullisena.

Paalinpyörittäjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Mutta voisi ensi vuonna olla kesantoprossa, tai oikeammin LHP prossa olla vaikka 30-50 %.
Haluaisit olla siis peiton alle ruokittu professionaali viljan(näennäis)tuottaja ;) ;D ;D

Vilja-Antti

• Vieras
Haluaisit olla siis peiton alle ruokittu professionaali viljan(näennäis)tuottaja ;) ;D ;D

Älä sie kuule  mulle ala *****ilemaan ,päihitän koska tahansa tollaset paalipellet satokisassa,  saan vaikka lonkalta tollaset 7 tonnia hehtaarilta oli viljalaji mikä tahansa.

emo-heikki

• Vieras

Älä sie kuule  mulle ala *****ilemaan ,päihitän koska tahansa tollaset paalipellet satokisassa,  saan vaikka lonkalta tollaset 7 tonnia hehtaarilta oli viljalaji mikä tahansa.

Meinaakko näin, onnistuuko myös maissilla ????