Niinhän se olis jos olis. Vuosimallin -77 574 on tasan kaksi sulaketta. Tai oli, mutta eivät oikein tahtoneet kestää. Nyttemmin on virta jaettu neljän sulakkeen läpi. Kaksi syöttöjohtoa on jaettu kotikonstein yhteensä neljäksi. Enklannissa eivät ole oikein noiden sähköhommien päälle ole ymmärtäneet.
Sähköoppia enemmän kuin allekirjoittanut lukenut tuttavani paikansi vuodon laturin releeseen. Harmi vain, ettei mokomaa ole löytynyt mistään. Ohjekirja (suttuinen monistenippu) osoittaa oikein kuvan kera, että semmoinen löytyisi jostain akun alta. Eipä ole näkynyt, vaan ei ole selvä kuvakaan. Hyvin pärjäilee tuolla katkaisijallakin, joten ei ole tilanne päällänsä.
[/quote]
Ei ole vm -77 574 natikassa laturin relettä. Noissa on vaihtovirtalaturi. Joku diodi on rikki ja vuotaa virrat sitä kautta maahan. Vie laturi autosähköliikkeeseen niin korjaantuu.
[/quote]
Lucas menee roskiin. Herkesi nyt lataamasta. Tai lataahan se kun oikein nasta laudassa. Taitaa olla kaikinpuolin finaalissa, kun klappiakin löytyy.