Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Saatana, minäkikö rikollinen?  (Luettu 3384 kertaa)

Hakamaa

• Vieras
Saatana, minäkikö rikollinen?
Joka vaaleissa minua on yritetty lahjoa, millon hernesopalla, kahvilla, vaalikyydeillä, milloin milläkin ja kaikkien puolueiden toimesta. Veroilmoituksissa olen aina yrittänyt vilunkia. Olen käynyt maatalousyritysten korruptiomatkoilla. Pojankossina varastettiin muutama lakritsipötky. ILMIANTAKAA MINUT! PLIIS. Löytyykö muita yhtä paatuneita

Muujussi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: Saatana, minäkikö rikollinen?
Joka vaaleissa minua on yritetty lahjoa, millon hernesopalla, kahvilla, vaalikyydeillä, milloin milläkin ja kaikkien puolueiden toimesta. Veroilmoituksissa olen aina yrittänyt vilunkia. Olen käynyt maatalousyritysten korruptiomatkoilla. Pojankossina varastettiin muutama lakritsipötky. ILMIANTAKAA MINUT! PLIIS. Löytyykö muita yhtä paatuneita

Tuosta vaalilahjonnasta en sano mitään.

Valitettavasti muilla kuin maatalousväestöllä on maanviljelijöistä juuri tuo kuva minkä tuossa annat. Kaikki mahdollinen vilunki tehdään ja mönkijät joilla pojat rällää maatalouskalustoon jne jne. Valitettavasti se kuva ei taida olla kokonaan virheellinen? Rehellisyys ei enää nykyisin ole maalla(kaan) niin arvostettua?

Mutta nuo korruptiomatkat. Asia on aivan eri kun olet maatalousyrityksen toimitusjohtaja ja sellainen firma kestitsee sinua joka yrittää tehdä kanssasi kauppaa. Se kuuluu täysin normaaliin yritystoimintaan, tosin kohtuu kaikessa. Mutta sitten kun puhutaan poliitikoista jotka saavat tai joutuvat päättämään julkisista hankinnoista jotka rahoitetaan meidän kaikkien verovaroilla. Tai säätiöiden rakennuskohteista jotka rahoitetaan RAYn eli julkisilla avustuksilla. Kun käytetään yhteiskunnan varoja niin jos yritys lahjoo poliitikkoa saadakseen mahdollisimman suuren osan niistä yhteiskunnan varoista niin siinä sitten ollaankin jo enemmän kuin harmaalla alueella?

Paalinpyörittäjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Täytät hakamaa siis täydellisesti kepulaisuuden tunnusmerkit ja jäsenkirja taskussa, hyi saatana :o

Suuri Ajattelija

• Vieras
Minä voin rehellisesti sanoa, etten ole harrastanut mitään noista, mutta enpä ole kyllä kepulainenkaan.

Hakamaa

• Vieras
Täytät hakamaa siis täydellisesti kepulaisuuden tunnusmerkit ja jäsenkirja taskussa, hyi saatana :o

Jatka vaan paalin pyöritystäs!

Paalinpyörittäjä

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Juu kepulaiseksi en rupea, vaikka vietäis kaikki tuet etelästä!

TyttöMaalta

• Vieras

Kepulaisuus ei ole, toden totta, tänään muotia!

Sepedeus

• Vieras

Onko se joskus ollut ;D

TyttöMaalta

• Vieras

Onko se joskus ollut ;D
On, ainakin mulle. Ja monelle muulle...

Sepedeus

• Vieras

Onko se joskus ollut ;D
On, ainakin mulle. Ja monelle muulle...

Luin että keskustanuoret ovat menettäneet jatkuvasti jäseniään. Kepua taitaa kannattaa dementoituneet vanhukset ;D

poronpurija

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Eipä niin. Mutta Kepulaisuus onkin tulevaisuuden visioinnin edelläkäyvä.

Ainut puolue, joka on lähtenyt keskusteluun vaalirahoista, jotka kuitenkin ovat edustajaa kohti olleet kohtuullisia.

Lukekaapa Tarastin kommentit vaalirahoituksesta, niin ei tervitse kävellä Suomen perustuslain yli.

JoHaRa

• Vieras
Minäkin tunnustan!

Pari vuotta sitten äestin yhden hyvin kuuluisan demaripoliitikon peltoa. Ja etten ollut vielä kylvämässäkin siihen heinää ja apilaa. Ja nyt siinä kasvaa ihan nätti nurmikko. MITÄÄN laskua en näistä ole perään lähettänyt. Nyt ymmärrän tehneeni väärin. Jos demarien suhtautuminen maalaisiin on tällä lahjontaan viittaavalla toimella muuttunut myönteisemmäksi niin olen pahoillani.

Sepedeus

• Vieras
Minäkin tunnustan!

Pari vuotta sitten äestin yhden hyvin kuuluisan demaripoliitikon peltoa. Ja etten ollut vielä kylvämässäkin siihen heinää ja apilaa. Ja nyt siinä kasvaa ihan nätti nurmikko. MITÄÄN laskua en näistä ole perään lähettänyt. Nyt ymmärrän tehneeni väärin. Jos demarien suhtautuminen maalaisiin on tällä lahjontaan viittaavalla toimella muuttunut myönteisemmäksi niin olen pahoillani.

Lahjontaahan tuo on. Toivottavasti et ole kunnallispoliitikko. Silloin häkki heilahtaa. Kansanedustajaa saa lahjoa ;D