Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe dynä vt koeajo  (Luettu 15483 kertaa)

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
dynä vt koeajo
kävi välipäivinä naapurikunnasta vario mies testään dynä vt,tä kovasti ihmeteltiin kovia alavääntöjä sisusta , monipuolisiavoimansiirron säätöjä  , järeää etuakselia ja muutenki järeästi rakennettua keulapäätä  ;)   
dynä vt se nykyaikasin portaaton

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: dynä vt koeajo
kävi välipäivinä naapurikunnasta vario mies testään dynä vt,tä kovasti ihmeteltiin kovia alavääntöjä sisusta , monipuolisiavoimansiirron säätöjä  , järeää etuakselia ja muutenki järeästi rakennettua keulapäätä  ;)   

Niin se kääntyy variomieskin uskossaan.
Kui mää ain olen paras?

articla

  • Vieras
Vs: dynä vt koeajo
kävi välipäivinä naapurikunnasta vario mies testään dynä vt,tä kovasti ihmeteltiin kovia alavääntöjä sisusta , monipuolisiavoimansiirron säätöjä  , järeää etuakselia ja muutenki järeästi rakennettua keulapäätä  ;)   

No ei hän ihmetelly sitä savun määrää vedätyksessä? ;)
Säätöjä pitää olla sen takia jotta myyjät voi sanoa epäonnistuneen koeajon jälkeen: "pirskatti nyt ei sattunu oleen nuo säädöt kohdillaan", kun ostaja kanditaatti ihmettelee kuinkas tää ny tämmönen on. :D
Onhan ne veliVenäläisenkin tuotteet paksua rautaa yleensä, mutta kestääkö ne sen kummemmin? Paskarauta on paskarautaa. ;D
Tohtiko muuten pihassa pyöritellä ollenkaan, kun siältä hytistä ei näy kun rakennusten katot. Tai maakin näkkyy, muttei aivan lähiettäisyydellä.

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: dynä vt koeajo
kävi välipäivinä naapurikunnasta vario mies testään dynä vt,tä kovasti ihmeteltiin kovia alavääntöjä sisusta , monipuolisiavoimansiirron säätöjä  , järeää etuakselia ja muutenki järeästi rakennettua keulapäätä  ;)   

No ei hän ihmetelly sitä savun määrää vedätyksessä? ;)
Säätöjä pitää olla sen takia jotta myyjät voi sanoa epäonnistuneen koeajon jälkeen: "pirskatti nyt ei sattunu oleen nuo säädöt kohdillaan", kun ostaja kanditaatti ihmettelee kuinkas tää ny tämmönen on. :D
Onhan ne veliVenäläisenkin tuotteet paksua rautaa yleensä, mutta kestääkö ne sen kummemmin? Paskarauta on paskarautaa. ;D
Tohtiko muuten pihassa pyöritellä ollenkaan, kun siältä hytistä ei näy kun rakennusten katot. Tai maakin näkkyy, muttei aivan lähiettäisyydellä.
ei se oo deutsin moottorilla
dynä vt se nykyaikasin portaaton

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: dynä vt koeajo
kävi välipäivinä naapurikunnasta vario mies testään dynä vt,tä kovasti ihmeteltiin kovia alavääntöjä sisusta , monipuolisiavoimansiirron säätöjä  , järeää etuakselia ja muutenki järeästi rakennettua keulapäätä  ;)   

No ei hän ihmetelly sitä savun määrää vedätyksessä? ;)
Säätöjä pitää olla sen takia jotta myyjät voi sanoa epäonnistuneen koeajon jälkeen: "pirskatti nyt ei sattunu oleen nuo säädöt kohdillaan", kun ostaja kanditaatti ihmettelee kuinkas tää ny tämmönen on. :D
Onhan ne veliVenäläisenkin tuotteet paksua rautaa yleensä, mutta kestääkö ne sen kummemmin? Paskarauta on paskarautaa. ;D
Tohtiko muuten pihassa pyöritellä ollenkaan, kun siältä hytistä ei näy kun rakennusten katot. Tai maakin näkkyy, muttei aivan lähiettäisyydellä.
käyppä muuten huvikseen kokeileen 115 deutsia   ;)
dynä vt se nykyaikasin portaaton

articla

  • Vieras
Vs: dynä vt koeajo
Olenpahan tuotakin (115) mallia kokeillu.
Ei semmosta päivää tule jotta sen mallin ostasin.
Sen mallin vaihteisto ainakin on aivan p...stä. >:(

Kuuslovinen neljällä pikavaihteella menettelee, mutta TTV vasta tuntuu omalta. :-*

Tuo kuvassa oleva oli kuitenki paras DF joka ollu mulla.
Harmi ku tuli hukattua vaihtohommassa. :'(

TTV:kin joutas myydä pois. Sen verran vähäiset tarpeet nykyään.
Jospa se Setorin myyjä Pedersen alkaisi tuomaan DF:kin niin vaihtasin TTV:n Setoreihin ja yhden jättäsin ittelle, loput möisin.
Kai tommosella vähän ajetulla TTV:llä pari forterraa saa? ::)

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Käännytystyötä...
kävi välipäivinä naapurikunnasta vario mies testään dynä vt,tä kovasti ihmeteltiin kovia alavääntöjä sisusta , monipuolisiavoimansiirron säätöjä  , järeää etuakselia ja muutenki järeästi rakennettua keulapäätä  ;)   

Niin se kääntyy variomieskin uskossaan.

Ei käänny ainakaan tuolla tuotteella  ;)

Olihan sielä alavääntöä juu mut kummasti aurinko meni
"pilveen" kun lähti liikkeelle, jotain semmosta mustaa tuprus
taivaalle, eikös se ole palamatonta polttoainetta ?

Keula oli kyl massiivinen, vaikka peräs Lemken 5 siipinen
ilimajähytteinen ni ei pompi  :o

Yhteenvetona vois tiivistää millä Dyna voitti Varion:
Katkasijoiden määrässä se oli ihan ylivoimanen, keulan
painos samoon ja savutukses kiistaton ykköne  ;)

Samoja juttuja oli tottumattoman tekemä suunnanvaihtoo
sai jopa hikan loppumaan ! (nykääsi hiukka)

Renkaat oli huiput Misukan läskit ok !

Positiivine maku jäi koeajosta  ;D
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

articla

  • Vieras
Vs: Käännytystyötä...


Niin se kääntyy variomieskin uskossaan.

Ei käänny ainakaan tuolla tuotteella  ;)

Olihan sielä alavääntöä juu mut kummasti aurinko meni
"pilveen" kun lähti liikkeelle, jotain semmosta mustaa tuprus
taivaalle, eikös se ole palamatonta polttoainetta ?

Keula oli kyl massiivinen, vaikka peräs Lemken 5 siipinen
ilimajähytteinen ni ei pompi  :o

Yhteenvetona vois tiivistää millä Dyna voitti Varion:
Katkasijoiden määrässä se oli ihan ylivoimanen, keulan
painos samoon ja savutukses kiistaton ykköne  ;)

Samoja juttuja oli tottumattoman tekemä suunnanvaihtoo
sai jopa hikan loppumaan ! (nykääsi hiukka)

Renkaat oli huiput Misukan läskit ok !

Positiivine maku jäi koeajosta  ;D
[/quote]

Sitä nappuloiden määrää minäkin ihmettelin, kun sen 5 minuutin pika tutustumisen tein VT:n hyttiin.
Ei niitä enää tässä iässä oppis mitä mistäkin tapahtuu.
Eri asia lienee nyky kersoilla kun syntymästään lähtien pelaavat kaikenlaisten nappuloiden kanssa.
Kyllä TTV sentään on yksinkertasen selkeä oppia vanhempanakin.
Uskon että Vario samoin.
Asiantuntijat kertoneet jotta Varion ja TTV:n logiikka hyvin pitkälti samanlainen.

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: dynä vt koeajo
Sitä nappuloiden määrää minäkin ihmettelin, kun sen 5 minuutin pika tutustumisen tein VT:n hyttiin.

****Tarkoitatko niitä olevan liian vähän vai liikaa? 

Mun mielestä niitä nappuloita on VT:ssä tosi vähän verrattuna esim. fenttiin.

Tossa muuten selvästi kerrottuna tsekin kielellä eri portaattomien toimintaperiaatteet:

http://www.dazes.com/script/cz/aktual/Akt1_d.asp?id=20020417112105

Nuo kaavakuvat selventää mukavasti tuota selkeää kerrontaa.

Viimeksi muokattu: 01.01.08 - klo:21:51 kirjoittanut Timppa

Kui mää ain olen paras?

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: Käännytystyötä...
kävi välipäivinä naapurikunnasta vario mies testään dynä vt,tä kovasti ihmeteltiin kovia alavääntöjä sisusta , monipuolisiavoimansiirron säätöjä  , järeää etuakselia ja muutenki järeästi rakennettua keulapäätä  ;)   

Niin se kääntyy variomieskin uskossaan.

Ei käänny ainakaan tuolla tuotteella  ;)

Olihan sielä alavääntöä juu mut kummasti aurinko meni
"pilveen" kun lähti liikkeelle, jotain semmosta mustaa tuprus
taivaalle, eikös se ole palamatonta polttoainetta ?
tupraukselle lääkit tulos ei savuta vedätykses tippaakkkaan nytkään

Keula oli kyl massiivinen, vaikka peräs Lemken 5 siipinen
ilimajähytteinen ni ei pompi  :o   niin ja ketterä

Yhteenvetona vois tiivistää millä Dyna voitti Varion:
Katkasijoiden määrässä se oli ihan ylivoimanen, keulan
painos samoon ja savutukses kiistaton ykköne  ;)
jotkut ihmetelly kuin vähä katkasijoita dynä vt

Samoja juttuja oli tottumattoman tekemä suunnanvaihtoo
sai jopa hikan loppumaan ! (nykääsi hiukka) 
poljinajo oli säädetty maksille kun sä vaihtelit eikä kokeiltu säätöä muutenkaan suunnanvaihtimelle
 valtran tehas kuski testas monella säädöllä jospa nyt alkavat tietään miten pitää toimia  ;)

Renkaat oli huiput Misukan läskit ok !

Positiivine maku jäi koeajosta  ;D
hyvä  :)
dynä vt se nykyaikasin portaaton

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: dynä vt koeajo
miekään en tykänny massikan nappuloiden määrästä ja siitä että kun käynnistät koneen niin pitää kuittailla kaikenlaista ennen ku kone toimii.. >:(

Sikanauta

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
Vs: dynä vt koeajo
Olittako kyntämäs vai millä alavääntyä kokeelitta?Minkämoinen verku sulla on?Meniskö isoo tarkkuussilippuri?

lappalainen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 542
Vs: dynä vt koeajo
Olittako kyntämäs vai millä alavääntyä kokeelitta?Minkämoinen verku sulla on?Meniskö isoo tarkkuussilippuri?
7480 ja7485 . 7485 kokeiltiin ollaan kynnettyki monenlaisilla vehkeillä. mutta kaverit tuli fent varion testauksesta niin heti kun liikkeelle lähettiin rupesivat ihmetteleen  alavääntöä.
tarkkuussilppuri jf1350 kyllä pyörii.
dynä vt se nykyaikasin portaaton

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: dynä vt koeajo
miekään en tykänny massikan nappuloiden määrästä ja siitä että kun käynnistät koneen niin pitää kuittailla kaikenlaista ennen ku kone toimii.. >:(

Se on se valinnan vapaus, vapaus valita ajotapa jne...

Mut jos ei osaa päättää, on paree, että kone tekee sen sun puolestas.

Jos totta puhutaan, mistään koneesta ei saa tarpeeksi irti tekemättä valintoja ja säätöjä.
tethering holes to their concave windings

Sikanauta

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 33
Vs: dynä vt koeajo
Justihin 1350fct meilläkin.Epäälen jotta ei riitä 7495.n paukut,kun yhyristetähän 3 karhoa.Kiinnostaas kyllä kokeella.Eikö tämä 7495 kumminkin suurin malli oo?Siinä joku pari sataa moottoris.