Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Päivän paras hätävalhe  (Luettu 4717 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22292
Päivän paras hätävalhe
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009092610316342_uu.shtml

Onko kepuleilla vielä oma rahakin, missä on korvamerkki.
Miten muutoin tietää ettei tämä ole sitä rahaa, vaan sitä toista.

Uskokoon ken haluaa, uskoo samalla joulupukkiin.

No miksi ylipäätään sitten tälläistä säätiötä on tuettu alunperinkään.
Olisi käyttänyt vain sitä toista rahaa.

Viimeksi muokattu: 26.09.09 - klo:18:49 kirjoittanut Eemeli

Aulis Anttila

  • Vieras
Ylivoimaisesti päivän paras valhe...
Tästä ei paskanpuhuminen enää parane, ei voi parantua  :P  ;D ;D
=
Keskustan puoluesihteeri ja Paavo Väyrysen kampanjapäällikkö Timo Laaninen ei usko puolueiden sekaantuvan kilpailevien ehdokkaiden mustamaalaamiseen. Laaninen sanoo, että ”LTO:t eli likaisten temppujen osastot” on lakkautettu jo vuosikymmeniä sitten. Laanisen mukaan muiden ehdokkaiden tempaukset kiinnostavat nykyään enää median kautta. Puolueiden omaa kaivelua ei nykyään enää esiinny.
+
 :P  ;D ;D

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26265
  • vastustan
Vs: Ylivoimaisesti päivän paras valhe...
Tästä ei paskanpuhuminen enää parane, ei voi parantua  :P  ;D ;D
=
Keskustan puoluesihteeri ja Paavo Väyrysen kampanjapäällikkö Timo Laaninen ei usko puolueiden sekaantuvan kilpailevien ehdokkaiden mustamaalaamiseen. Laaninen sanoo, että ”LTO:t eli likaisten temppujen osastot” on lakkautettu jo vuosikymmeniä sitten. Laanisen mukaan muiden ehdokkaiden tempaukset kiinnostavat nykyään enää median kautta. Puolueiden omaa kaivelua ei nykyään enää esiinny.
+
 :P  ;D ;D
tässä näemme kahden kiivaan eri  oikeistopuolueen edustajan  mielipideet  vaalitaiston nykytilasta
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

minä-itte

  • Vieras
Vs: Päivän paras hätävalhe
Suomen Kuvalahden männäviikolla julkaisema yksi  mahdollinen vaihtoehto kuntauudistukseksi oli kepun likaisten töitten osaston junailema vuoto.

Julkaistu kuntauudistusmalli oli vain yksi monista, keskustalujen pohjaksi tarkoitettu...ja keskusteluahan  se aikaansaikin.-

...että  kepu muka haudannut vanhan työteliään likaisten töitten osastonsa...BUAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

minä-itte

  • Vieras
Vs: Päivän paras hätävalhe
Tämän päiväinen kepun pää-äänenkannattaja MaasTul hehkuttaa kovasti likaisten töitten osaston lipsauttaman  "kuntauudistuksen" vastaisuuttaan.

Mielipidesivullekin on laitettu kannuslaisen Harri  Mäki-Petäjän kirjoitelma aiheesta....jääköön siltä osin omaan "arvoonsa".

Sensijaan Mäki-Petäjän kirjoituksessa oli jotain hyvääkin: 

************************

"Paavo Väyrysen mahdollisuuksia heikentää keskustapuolueen varapuheenjohtaja Timo Kaunisto. Useiden lehtien julkaisemassa STT:n uutisjutussa (esim. KP 6.1.) Kaunisto häärää mukana Pekka Haaviston kampanjassa ja poseeraa Haaviston kanssa valokuvassa.

Väyrysen tilanne on surkuhupaisa. Keskustan kannatusta tuntuvasti nostanut Väyrynen pyrkii tosissaan ja on menossa toiselle kierrokselle, mutta voi Kauniston toiminnan takia vielä lipsahtaa ulos toiselta kierrokselta. Timo Soini taas ei pyri tosissaan, mutta voi ”varaväyrysenä” joutua mukaan toiselle kierrokselle."

*****************

...keppulit ovat veljiä keskenään....onkohan se sopimatonta, kun Kaunisto on Etelä-Suomesta?

...ja täytyyhän joku syyllinen löytää jo valmiiksi, kun Vladi Väykky ei pässytkään toiselle kierrokselle.

Viimeksi muokattu: 16.01.12 - klo:05:34 kirjoittanut minä-itte

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Päivän paras hätävalhe
  Kepulaasilla ei ole mitään oikeustajua ollut eikä tule. Mitään väärää ei olisi tapahtunut, jos kepu muuttaisi nuorisosäätiön sääntöjä. Siis sääntöihin merkintä, että säätiön tarkoitus on myös tukea kepua.
  No jokainen tietää mitä se aiheuttaisi. Siis siinä koko kierouden ydin, koska koko liiketoiminta Nuorisosäätiössä perustuu yhteiskunnan tukeen ja sitten väitetään että muka on jotain muuta tuottoa. Jos tuki lopetetaan, niin säätiö on nurin.  :D

http://www.hs.fi/politiikka/Nuorisos%C3%A4%C3%A4ti%C3%B6n+vaalirahoitusta+aletaan+puida+oikeudessa/a1305553433118

Viimeksi muokattu: 16.01.12 - klo:06:50 kirjoittanut Sepedeus

minä-itte

  • Vieras
Vs: Päivän paras hätävalhe
Juu, hyvä muistutus äänestäjille tämä oikeudenkäynti.

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Päivän paras hätävalhe
Katsoiko minä-itte tänä aamuna aamu-tv:tä jossa Janakkalan Kokoomukselainen kunnanjohtaja kovasti arvosteli nykykokoomuksen toimintaa.

mää vai

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1231
  • 2015-ostajan markkinat
Vs: Päivän paras hätävalhe
Eikö Maaseudun Tulevaisuus olekkaan puolueeton ammattilehti?
Oon vaatimaton!

minä-itte

  • Vieras
Vs: Päivän paras hätävalhe
Katsoiko minä-itte tänä aamuna aamu-tv:tä jossa Janakkalan Kokoomukselainen kunnanjohtaja kovasti arvosteli nykykokoomuksen toimintaa.

Välttämätön kuntauudistus pelottaa.

Paljolta olisimme säästyneet, ellei kepu olisi tyrmännyt kuntaudistusta aina vuoteen 2003 asti. Nyt joudutaan tekemään nopeita ja ikäviä päätöksiä.

minä-itte

  • Vieras
Vs: Päivän paras hätävalhe
Eikö Maaseudun Tulevaisuus olekkaan puolueeton ammattilehti?

Ei todellakaan  ;D ;D ;D ;D ;D

Kepun pää-äänenkannattaja.

Aulis Anttila

  • Vieras
Ikäviä päätöksiä...
Paljolta olisimme säästyneet, ellei kepu olisi tyrmännyt kuntaudistusta aina vuoteen 2003 asti. Nyt joudutaan tekemään nopeita ja ikäviä päätöksiä.

Pirkanmaalla... ? ? ?  ::) 8)

minä-itte

  • Vieras
Vs: Ikäviä päätöksiä...
Paljolta olisimme säästyneet, ellei kepu olisi tyrmännyt kuntaudistusta aina vuoteen 2003 asti. Nyt joudutaan tekemään nopeita ja ikäviä päätöksiä.

Pirkanmaalla... ? ? ?  ::) 8)

Juu, eikun ei, meillä ollaan valmiita ottamaan koko seudun hallinto hanskaan.

YliKylänJotenSaletistiHot

  • Vieras
Vs: Päivän paras hätävalhe
Sekoomuksessahan ei ole erillistä likaisten töitten osastoa, koska koko puolue  on yhtä ja samaa likaisten töitten osastoa aina rivijäsenistä puheenjohtaja Kataiseen asti.  ;D ;D ;D