Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Päivän paras hätävalhe  (Luettu 4719 kertaa)

milkboi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4541
  • Kiima ja kateus.Ne maailmaa pyörittää.
Vs: Ikäviä päätöksiä...
Paljolta olisimme säästyneet, ellei kepu olisi tyrmännyt kuntaudistusta aina vuoteen 2003 asti. Nyt joudutaan tekemään nopeita ja ikäviä päätöksiä.

Pirkanmaalla... ? ? ?  ::) 8)
vesilasi osaksi tamperetta,ja seurakunta siinä mukana ;)
On se hienoo...lehmät lypsää yötä päivää,pyhät arjet,,,ja kustannukset laukkaaa!Pessimisti ei pety.

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Päivän paras hätävalhe
Katsoiko minä-itte tänä aamuna aamu-tv:tä jossa Janakkalan Kokoomukselainen kunnanjohtaja kovasti arvosteli nykykokoomuksen toimintaa.

Ja sama Janakkala on myös Sepedeuksen kotikunta.
Sepehän kannattaa kuntien tappolinjaa, ja kysyä sopii mitä etua Sepelle olisi Hämeenlinnaan liittymisestä?.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Päivän paras hätävalhe
Katsoiko minä-itte tänä aamuna aamu-tv:tä jossa Janakkalan Kokoomukselainen kunnanjohtaja kovasti arvosteli nykykokoomuksen toimintaa.

Ja sama Janakkala on myös Sepedeuksen kotikunta.
Sepehän kannattaa kuntien tappolinjaa, ja kysyä sopii mitä etua Sepelle olisi Hämeenlinnaan liittymisestä?.

  Mulle "ihan sama" :D

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5920
Vs: Päivän paras hätävalhe
Katsoiko minä-itte tänä aamuna aamu-tv:tä jossa Janakkalan Kokoomukselainen kunnanjohtaja kovasti arvosteli nykykokoomuksen toimintaa.

Ja sama Janakkala on myös Sepedeuksen kotikunta.
Sepehän kannattaa kuntien tappolinjaa, ja kysyä sopii mitä etua Sepelle olisi Hämeenlinnaan liittymisestä?.
Jos Janakkala johonkin liitettäisiin ja homma haluttaisiin siinä tilanteessa tehdä fiksusti pitäisi mun mielestä kunta jakaa kahtia, Turengin puoli Hämeenlinnaan ja Tervakosken Riihimäkeen. 

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Päivän paras hätävalhe
Katsoiko minä-itte tänä aamuna aamu-tv:tä jossa Janakkalan Kokoomukselainen kunnanjohtaja kovasti arvosteli nykykokoomuksen toimintaa.

Ja sama Janakkala on myös Sepedeuksen kotikunta.
Sepehän kannattaa kuntien tappolinjaa, ja kysyä sopii mitä etua Sepelle olisi Hämeenlinnaan liittymisestä?.
Jos Janakkala johonkin liitettäisiin ja homma haluttaisiin siinä tilanteessa tehdä fiksusti pitäisi mun mielestä kunta jakaa kahtia, Turengin puoli Hämeenlinnaan ja Tervakosken Riihimäkeen.

Mitähän fiksua siinä olisi?.
Että nytkin elinvoimainen, omillaan toimeentuleva, hyvinhoidettu 17000 asukkaan kunta vielä pilkottaisiin osiin?.

Nyt todella nähdään minkälainen hullujen puolue on kokoomus.
Ja näitä vielä äänestetäänkin.

JoHaRa

  • Vieras
Vs: Päivän paras hätävalhe
Katsoiko minä-itte tänä aamuna aamu-tv:tä jossa Janakkalan Kokoomukselainen kunnanjohtaja kovasti arvosteli nykykokoomuksen toimintaa.

Ja sama Janakkala on myös Sepedeuksen kotikunta.
Sepehän kannattaa kuntien tappolinjaa, ja kysyä sopii mitä etua Sepelle olisi Hämeenlinnaan liittymisestä?.
Jos Janakkala johonkin liitettäisiin ja homma haluttaisiin siinä tilanteessa tehdä fiksusti pitäisi mun mielestä kunta jakaa kahtia, Turengin puoli Hämeenlinnaan ja Tervakosken Riihimäkeen.

Mitähän fiksua siinä olisi?.
Että nytkin elinvoimainen, omillaan toimeentuleva, hyvinhoidettu 17000 asukkaan kunta vielä pilkottaisiin osiin?.

Nyt todella nähdään minkälainen hullujen puolue on kokoomus.
Ja näitä vielä äänestetäänkin.

Janakkala vissiin pärjää yksinään varsin hyvin, talous kasvaa ja silleen. Tuskin Janakkalalle olisi mitään etua liittyä Hämikseen. Kyl tuo kuntauudistus on vähän tekemällä tehty jos idea on vain summittain liimata kuntia nippuun.

Ehkä kaikki heikot kunnat pitäisi liittää yhteen "Roskakunnaksi", vähän silleen roskapankin ideologialla  ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Odotellaan nyt kaikessa rauhassa...
elinvoimainen, omillaan toimeentuleva, hyvinhoidettu 17000 asukkaan kunta vielä pilkottaisiin osiin?.
Nyt todella nähdään minkälainen hullujen puolue on kokoomus.

Älä hosu... ei niin tehdä... vain ja ainoastaan valtionavut lopetetaan  :P 8)  ;D

bouli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5920
Vs: Päivän paras hätävalhe
Mitähän fiksua siinä olisi?.
Että nytkin elinvoimainen, omillaan toimeentuleva, hyvinhoidettu 17000 asukkaan kunta vielä pilkottaisiin osiin?.

No mä sanoinkin että JOS liitettäisiin.
En missään tapauksessa tarkoita että Janakkalalla olisi mitään mieltä liittyä Hämeenlinnaan tai mihinkään muuhunkaan kuntaan. Varsinkin nyt kun noita Hämeenlinnan sekoiluja esim. Innopark jutussa seuraa tuntuu tällä hetkellä erittäin hyvältä että ei liitytty.

JOS tuommoinen nyt syystä tai toisesta väkipakolla jouduttaisiin toteuttamaan on semmoinen perusjuttu että Tervakosken puoli on ollut "maailman sivu" paljon vahvemmin suuntautunut Riihimäkeen kuin Hämeenlinnaan. Se olisi ikäänkuin luonnollinen suunta..
Ei tämä ole ihan pelkästään mun oma ajatukseni, jossain hahmotelmissa tuo oli mukana maakuntarajan ylittävässä Riihimäki, Hyvinkää, Loppi, Hausjärvi yms. sisältävässä paketissa..

Pigman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2912
Vs: Päivän paras hätävalhe
Vaikkei presidentillä mitää valtaa olekkaan kuntauudistukseen, niin mukavasti tämä paljastus sataa Väyrysen laariin ja se on onneksi isänmaalle.

Sepedeus

  • Vieras
Vs: Päivän paras hätävalhe
Vaikkei presidentillä mitää valtaa olekkaan kuntauudistukseen, niin mukavasti tämä paljastus sataa Väyrysen laariin ja se on onneksi isänmaalle.

  Ei Väykky pääse toiselle kierrokselle kunnanjohtajien äänillä.  :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Pääseminen...
Vaikkei presidentillä mitää valtaa olekkaan kuntauudistukseen, niin mukavasti tämä paljastus sataa Väyrysen laariin ja se on onneksi isänmaalle.
Ei Väykky pääse toiselle kierrokselle kunnanjohtajien äänillä.  :D

Joo... ei ku ei... reilut kolmesataa  ( 300 )  ei riitä... nii ku ei riitä koko Kepulandian ja Tundran äänet, ei ees yhteensä  :P 8)

Lehtimäki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 16901
Vs: Odotellaan nyt kaikessa rauhassa...
elinvoimainen, omillaan toimeentuleva, hyvinhoidettu 17000 asukkaan kunta vielä pilkottaisiin osiin?.
Nyt todella nähdään minkälainen hullujen puolue on kokoomus.

Älä hosu... ei niin tehdä... vain ja ainoastaan



 valtionavut lopetetaan  :P 8)  ;D

joko  kreikka  sai  tarpeeksi  ???