Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sinipuna!  (Luettu 4738 kertaa)

emo-heikki

• Vieras
Vs: Kannattavaan tuotantoon...
Minun mielestä sillä ei ole merkitystä, onko toimija pää-vai sivutoiminen, kunhan homma vaan on kannattavaa, itselle ja yhteiskunnalle, sekä elinkeino vahva kansainvälisesti.

Onko tämä tulkittava niin kuin tässä taannoin täällä kirjoiteltiin että sinulla on sama tilanne kuin minullakin? Maksat päätoimen tuloista enemmän veroja kuin mitä saat EU- ja kansallisina tukina tätä sivutointa eli maataloutta varten? Ja alv:hän sitten ei ole omista ansioista maksettava vero vaan tilitettävä läpikulkeva raha?

En tarkoita nyt itseä, vaikka muita tuloja on ollutkin ....
Sanoin sen takia näin, kun Tanska on varsin menestynyt maatalousmaa EU alueella ja myös maailmalla, niin siihen on muitakin syitä kuin hyvät pellot.
Kyse on kokonaisuudesta, jossa katsellaan monia eri asioita, meidän kannattaisi tutkia enempikin Tanskalaisten tapaa toimia ja ottaa sieltä ideoita, eikä vain kadehtia toisia viljelijöitä ????

emo-heikki

• Vieras
Minun mielestä sillä ei ole merkitystä, onko toimija pää-vai sivutoiminen, kunhan homma vaan on kannattavaa, itselle ja yhteiskunnalle, sekä elinkeino vahva kansainvälisesti.

Onko tämä tulkittava niin kuin tässä taannoin täällä kirjoiteltiin että sinulla on sama tilanne kuin minullakin? Maksat päätoimen tuloista enemmän veroja kuin mitä saat EU- ja kansallisina tukina tätä sivutointa eli maataloutta varten? Ja alv:hän sitten ei ole omista ansioista maksettava vero vaan tilitettävä läpikulkeva raha?

Älä tee niinkuin minä teen vaan niinkuin minä neuvon... Mutta että saat siis enemmän maataloustukia kuin maksat veroja? Onko se tukeminen silloin yhteiskunnalle miten kannattavaa mielestäsi? Aulis jos kirjoittelisi niin voisi jopa sanoa jotakin "pankolla makoilusta meidän kunnon ihmisten... veronmaksajien... rahoilla" vai miten se fraasi nyt meni?

Niin, jäävi kai minä olen itseäni arvioimiaan ????

Veeti

• Vieras
Vs: Levy...
Jos nyt on vähänkään uskomista Agron viisaisiin, niin sinipuna tulee. Kertokaapa, mitä hyvää se tuo tullessaan.
mm. päästään kepulaisesta maatalousministeristä
Sitä toivon minäkin. Olisihan se vaihtelua lukea Agrossa ylistyskirjoituksia fantastisesta maatalousministeristä ainaisen haukkumisen sijaan.
Mihinkäs se nyt muuttuisi... Hemilän ja Koskisen kepulaiset haukkuivat heidän jokaisesta tekemisestään alimpaan helvettiin - ja kumpikin oli erinomainen maatalousministeri... eikä Hemilä ollut edes kokoomuslainen.
Hallituksen ja ministereiden toimintaa arvostelevia löytynee aina mutta tässä tapauksessa olisi hauska seurata kun näiden eräiden Agron mesoajien levy vaihtuisi haukkumisesta kyseisen ministerin saavutusten ylistämiseen.

Höh... mä oon kehunu montaaki kepuministeriä - useimmin Paula Lehtomäkeä  :P ::) ;D :D

No juu, mutta nyt onkin puhe muusta kuin peräpeilistä.

...ja Vironperän Jussi teki tuleville sukupolville hirvittävän teon kun alkoi siirtää maataloutta tundralle....ennenkaikkea kotieläintaloutta. 

Risikko on teeveessä ja eikös se ole sieltä teiltäpäin kotoisin, kuuntele kerrankin järkeviä mielipiteitä ????
Vai kuuluuke sekin tähän kepu/MTK mafiaan ????

Risikko on Pohohohohohojammaaaaaaaaaaaaaaaaaalta

emo-heikki

• Vieras
Vs: Levy...

Risikko on teeveessä ja eikös se ole sieltä teiltäpäin kotoisin, kuuntele kerrankin järkeviä mielipiteitä ????
Vai kuuluuke sekin tähän kepu/MTK mafiaan ????

Risikko on Pohohohohohojammaaaaaaaaaaaaaaaaaalta
[/quote]

Eikös se ollut niitä teiän puolueen jäseniä ????

ENTER

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Älä tee niinkuin minä teen vaan niinkuin minä neuvon... Mutta että saat siis enemmän maataloustukia kuin maksat veroja? Onko se tukeminen silloin yhteiskunnalle miten kannattavaa mielestäsi? Aulis jos kirjoittelisi niin voisi jopa sanoa jotakin "pankolla makoilusta meidän kunnon ihmisten... veronmaksajien... rahoilla" vai miten se fraasi nyt meni?

maksaako herranketkutki enempi veroja mitä saavat veronmaksajien maksammaa palakkaa ;D
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

emo-heikki

• Vieras

maksaako herranketkutki enempi veroja mitä saavat veronmaksajien maksammaa palakkaa ;D

Niinhän tuo väittää ????