Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe etuskuntavaalit uusiksi  (Luettu 2278 kertaa)

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

Terminator

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 7310
  • Demokratian ja ihmisoikeuksien puolesta! YTK:FI
Vs: etuskuntavaalit uusiksi
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1732238

meinaa timo

Se olisikin näky! Vaalit uusiksi.
Suomessa jossa hallitustakaan saada nykyään nurin opposition voimalla, niin vielä vaalitkin uusiksi. Minä rupean heti uskomaan edes EHKÄ vähäsen politikkojen rehellisyyteen jos vaalit menee uusiksi kesken eduskuntakauden.
"Jos kannatat ihmisen oikeuteen valita vapaasti ja haluat kasvattaa yhteistä hyvinvointiamme, niin klikkaa www.ytk.fi"

"*****ilu on luonnon lahja ja sitä pitää käyttää  hyväksi!"

"Kun ay-politrukilta argumentit loppuu, alkaa kepu roistoksi huutelu."

Sepedeus

  • Vieras
Vs: etuskuntavaalit uusiksi
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1732238

meinaa timo

Se olisikin näky! Vaalit uusiksi.
Suomessa jossa hallitustakaan saada nykyään nurin opposition voimalla, niin vielä vaalitkin uusiksi. Minä rupean heti uskomaan edes EHKÄ vähäsen politikkojen rehellisyyteen jos vaalit menee uusiksi kesken eduskuntakauden.

  Vaalit menee uusiksi jos kepu ja kokoomus ei sovi rahojen jaosta. ;D

Aulis Anttila

  • Vieras
Usko...
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1732238
meinaa timo
Se olisikin näky! Vaalit uusiksi. Suomessa jossa hallitustakaan saada nykyään nurin opposition voimalla, niin vielä vaalitkin uusiksi. Minä rupean heti uskomaan edes EHKÄ vähäsen politikkojen rehellisyyteen jos vaalit menee uusiksi kesken eduskuntakauden.

Minä en  :P ::) ;D :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Sopiminen...
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1732238
meinaa timo
Se olisikin näky! Vaalit uusiksi. Suomessa jossa hallitustakaan saada nykyään nurin opposition voimalla, niin vielä vaalitkin uusiksi. Minä rupean heti uskomaan edes EHKÄ vähäsen politikkojen rehellisyyteen jos vaalit menee uusiksi kesken eduskuntakauden.
  Vaalit menee uusiksi jos kepu ja kokoomus ei sovi rahojen jaosta. ;D

Juu... eli eivät mene  :P ::) ;D :D

Heino Leino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9258
  • Joka kalalle haesoo, se akkasa elättää...
Vs: etuskuntavaalit uusiksi
äkkiehä se timolla iski koti-ikävä
Elämä on parasta kometiijjaa

emo-heikki

  • Vieras
Vs: etuskuntavaalit uusiksi
Eiköhän ootella vielä vähän aikaa, että kokoomuksenkin kannatus tasaantuu ????

Aulis Anttila

  • Vieras
Kannatus...
Eiköhän ootella vielä vähän aikaa, että kokoomuksenkin kannatus tasaantuu ????

Ei tasaannu... älä huoli...
+
Keskustaa lähellä olevan Nuorisosäätiön ja Kukkaissäätiön antamat avustukset keskustapoliitikoille rikkovat säätiöiden sääntöjä.

- Kyllä tämä on selkeä tapaus. Säätiöiden säännöistä ei ole mainintaa siitä, että ne voivat antaa avustusta poliittiseen toimintaan tai harrastaa yleistä yhteiskunnallista vaikuttamista, linjanjohtaja Olli Koikkalainen säätiöitä valvovasta Patentti- ja rekisterihallituksesta kertoi. Asia varmistui, kun Koikkalainen kävi säätiöiden paperit aamulla läpi. Viikonloppuna kävi ilmi, että kyseiset säätiöt ovat rahoittaneet mm. Matti Vanhasen presidenttikampanjaa sekä säätiön hallituksen puheenjohtajan Antti Kaikkosen vaalikampanjoita.

emo-heikki

  • Vieras
Vs: Kannatus...
Eiköhän ootella vielä vähän aikaa, että kokoomuksenkin kannatus tasaantuu ????

Ei tasaannu... älä huoli...
+
Keskustaa lähellä olevan Nuorisosäätiön ja Kukkaissäätiön antamat avustukset keskustapoliitikoille rikkovat säätiöiden sääntöjä.

- Kyllä tämä on selkeä tapaus. Säätiöiden säännöistä ei ole mainintaa siitä, että ne voivat antaa avustusta poliittiseen toimintaan tai harrastaa yleistä yhteiskunnallista vaikuttamista, linjanjohtaja Olli Koikkalainen säätiöitä valvovasta Patentti- ja rekisterihallituksesta kertoi. Asia varmistui, kun Koikkalainen kävi säätiöiden paperit aamulla läpi. Viikonloppuna kävi ilmi, että kyseiset säätiöt ovat rahoittaneet mm. Matti Vanhasen presidenttikampanjaa sekä säätiön hallituksen puheenjohtajan Antti Kaikkosen vaalikampanjoita.

Jooo, en minä sitä epäile, etteikö säätiöiden säännöissä noin lukisi ????
Se vaan taitaa olla, miten sen nyt sanoisi, tavallaan maan tapa, että rahaa on kuorittu kaikista niistä sektoreista, missä sitä isännätöntä rahaa on.
Eiköhän kaikilla puolueilla ole samajuttu, jos tarkkoja ollaan niin luulen, ettei ammttiliittojenkaan säännöissä paljon puhuta puoluerahoituksesta, vaikka sitä aikalailla harrastetaan ????

Aulis Anttila

  • Vieras
Joo...
Eiköhän ootella vielä vähän aikaa, että kokoomuksenkin kannatus tasaantuu ????

Ei tasaannu... älä huoli...
+
Keskustaa lähellä olevan Nuorisosäätiön ja Kukkaissäätiön antamat avustukset keskustapoliitikoille rikkovat säätiöiden sääntöjä.

- Kyllä tämä on selkeä tapaus. Säätiöiden säännöistä ei ole mainintaa siitä, että ne voivat antaa avustusta poliittiseen toimintaan tai harrastaa yleistä yhteiskunnallista vaikuttamista, linjanjohtaja Olli Koikkalainen säätiöitä valvovasta Patentti- ja rekisterihallituksesta kertoi. Asia varmistui, kun Koikkalainen kävi säätiöiden paperit aamulla läpi. Viikonloppuna kävi ilmi, että kyseiset säätiöt ovat rahoittaneet mm. Matti Vanhasen presidenttikampanjaa sekä säätiön hallituksen puheenjohtajan Antti Kaikkosen vaalikampanjoita.
Jooo, en minä sitä epäile, etteikö säätiöiden säännöissä noin lukisi ???? Se vaan taitaa olla, miten sen nyt sanoisi, tavallaan maan tapa, että rahaa on kuorittu kaikista niistä sektoreista, missä sitä isännätöntä rahaa on. Eiköhän kaikilla puolueilla ole samajuttu, jos tarkkoja ollaan niin luulen, ettei ammttiliittojenkaan säännöissä paljon puhuta puoluerahoituksesta, vaikka sitä aikalailla harrastetaan ????

Joo... noinhan se on.

erkki.e.kukka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244
  • erkki.e.kukka@hotmail.fi
Vs: etuskuntavaalit uusiksi/erkki.e.kukka vastaa
Kyllä minä tällaisessa tilanteessa voin kyllä antaa tähän luvan, mutta kannattanee käydä kohteliaisuus
syistä kipaisemassa Tarja Halosen luona ettei tule mitään jälkimutinoita...
Kyllähän teillä on nyt huomattava että Soini on mies omalla paikallaan, no onhan meilläkin joistain asioista
eriäviä mielipiteitä..
Tämän kukan loistoa ei muut rikkaruohot varjosta

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65463
Vs: etuskuntavaalit uusiksi
ja ainova MIES porukasta jolla on munaa! nää muut on sellasii helkutin söösöjä ja paskan hörhöttäjiä!