Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Vag-com  (Luettu 3639 kertaa)

Teroman

Vag-com
Käyttäjiä linjoilla ?

Pystyykö V chekerillä vetään 2,5 tdi tyhjäkäntiä hieman alemmas ?

nyt tahtoo ryömiä automaatti liikaa esim liikennevaloissa
 ??? ::)


Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Vag-com
Kysy ennemin audifinnssien diesel foorumilta, siel tietänevät jos viittiivät vastata. Toinen vaihtoehto ffp:n diesel-osio tai ultimatevw ?

Onko ross techin kaapeli käytössä vai mikä ?

Ps. pumppu siitä on kuitenkin paskana  ;D
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Teroman

Vs: Vag-com
Ei kait nyt pumppu taas  voi olla, just vuosi sitten laitettiin Häkkisellä,,,,,,

Kierroksia välillä pitelee korkealla ; Syitä vois olla lämpöanturi, Kaasu- potikka,  Huollossa kerran nostettiin tyhjäkäyntiä että voitelisi paremmin jne,,,,,,,  ilmamassa mittareita vaihdettu,,,,,,,, ja ahto paineita ylitelty,,,,,,,,,

Mulla vain V chekkeri kotona , ajattelin jos joku neropatti tietäis miten kierrokset takaisin lasketaan ?

Onhan Tää Maatalouskone kun sillä pellollakin ajellaan ???

kahala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 377
Vs: Vag-com
Taitaa olla VAG-Comilla tai muilla testaukseen tarkoitetuilla hiukan hankala saada ohjelmia muutetuksi. Siis onko moottorin kierrokset liian korkealla vrt. ohjearvo vai ottaako automaatin momentinmuunnin liian aikaisin kiinni. Ainahan nuo automaatit ryömivät-ehjinäkin- D-asennossa ellei jarrulla pidä paikallaan. Tosin kokemusta ei ole kaikista, ainoastaan muutamista kymmenistä eri merkeistä yli parinkymmenen vuoden korjaamokokemuksella. Itselläni oli Volvo V70 tuolla koneella ja automaatilla eikä se ryömintä ollut ongelma kun autossa oli jarrupoljin ja tietäen että se on automaatin ominaisuus. Mieluummin pieni veto päällä kuin mietintä ennen liikkeellelähtöä. Varsinkin liikennevaloissa ;). Yleensä en lähtöä hävinnyt ;D.

Paalinpyörittäjä

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6908
Vs: Vag-com
Mesessä hold-toiminto, ku painaa jarrua kerran jää jarrut kiinni ja kaasupolkimella aukee. On muuten oranssilla menty jo pari auton mittaa, ku muut arpoo viä seuraavia pykäliä ;D

Hervast

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 9944
  • Backpack rap crap, yap-yap yackety-yack
Vs: Vag-com
Terolla taitaa olla se "pahamaineisempi" 2.5 V6 tdi kyseessä, ei riviviitonen. Sähköpumppu ja moottorinohjaussysteemit voi noissa sähköohjatuissa dieseleissä oireilla jännästi pelkän anturivian takia.
Pitäshän sen moottorin mielellään ensin toimia normaalisti ennenkuin sitä alkaa säätämään. Eiku VW pikahuoltoon vaan ja piuhoihin.
A hot blonde and a hot brunette, that was all the diversity we needed back in the 90's

Teroman

Vs: Vag-com

Voih ku tietäisit kuinka monesti ollunna jo,,,,,,,

Ite ne on kuitenkin kuntoon laitettava.

Tää kierrosten nosto voitelun takia hiukan huono juttu.  8) ::)

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 671
Vs: Vag-com
Asiasta toiseen Tero: vietkö "laitumen" näyttelyyn koneita?
nim.toispualt jokke

Teroman

Vs: Vag-com

Pari Perfektiä olis Tarkootus näyttää livenä,,,,,,,,,,,

ZF 240  Ja  KM 300 etu/taka malli

Myller opastin,,,,,,,,,

Simbaa tuo PKR  ideaparkinvierestä kuljettajana Koivumäki ???


mikään ei niin varmaa kuin epävarma  ::)