Lainaus käyttäjältä: redbull - 20.09.09 - klo:01:44http://www.youtube.com/watch?v=VrjK-92Qa5E Ojala lähteny röpöttelemään Tuos 415:es onkin hukkaportti turbo Mitenkäs se menikään tsiiiih tsihih, tsiiiiih tsihshs... ai niin Variossa ei vaihdeta ollenkaan,kuuluu vaan tsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... Vähä niin ku Wolkkari: -nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
http://www.youtube.com/watch?v=VrjK-92Qa5E Ojala lähteny röpöttelemään
Lainaus käyttäjältä: Ojala - 20.09.09 - klo:09:10Lainaus käyttäjältä: redbull - 20.09.09 - klo:01:44http://www.youtube.com/watch?v=VrjK-92Qa5E Ojala lähteny röpöttelemään Tuos 415:es onkin hukkaportti turbo Mitenkäs se menikään tsiiiih tsihih, tsiiiiih tsihshs... ai niin Variossa ei vaihdeta ollenkaan,kuuluu vaan tsiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.... Vähä niin ku Wolkkari: -nnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn Se on "Volkkari". Volks on kansan ja wagen on vaunu.Mene nurkkaan häpeämään ja vielä ilkeät kirjoitellasaksalaisesta traktorimerkistä.
Lainaus käyttäjältä: oltsik - 20.09.09 - klo:07:51Lainaus käyttäjältä: Ojala - 19.09.09 - klo:21:32Siis vanha keksintö tää "3-aluetta ja välit portaattomasti" Valtterin ja Deeren keksintöö ennen on ajettu jo vuodesta -75 samallatavalla 3-aluetta ja välit portaattomasti, toimii varmastijopa pakkasella niinku Suolahen slogan menee Tälläkin palstalla vaikuttava edelläkävijä sen oheisessa kuvassa todistaa http://www.fellow.fi/puinti_pop.html# Kuva 4 kertoo totuuden tästäkin "portaattomasta voimansiirrosta" täs pitää vielä käyttää kytkintä vaihteiden välillä mut tietotekniikkaa on tullu hiukan lisää hallintaan Onko Ojala herännyt todellisuuteen? Päivä päivältä ollaan lähempänä hetkeä jolloin Vario on taaksejäänyttä historiaa huonoine hyötysuhteineen http://www.fendt.fi/1097.asp
Lainaus käyttäjältä: Ojala - 19.09.09 - klo:21:32Siis vanha keksintö tää "3-aluetta ja välit portaattomasti" Valtterin ja Deeren keksintöö ennen on ajettu jo vuodesta -75 samallatavalla 3-aluetta ja välit portaattomasti, toimii varmastijopa pakkasella niinku Suolahen slogan menee Tälläkin palstalla vaikuttava edelläkävijä sen oheisessa kuvassa todistaa http://www.fellow.fi/puinti_pop.html# Kuva 4 kertoo totuuden tästäkin "portaattomasta voimansiirrosta" täs pitää vielä käyttää kytkintä vaihteiden välillä mut tietotekniikkaa on tullu hiukan lisää hallintaan Onko Ojala herännyt todellisuuteen? Päivä päivältä ollaan lähempänä hetkeä jolloin Vario on taaksejäänyttä historiaa huonoine hyötysuhteineen
Siis vanha keksintö tää "3-aluetta ja välit portaattomasti" Valtterin ja Deeren keksintöö ennen on ajettu jo vuodesta -75 samallatavalla 3-aluetta ja välit portaattomasti, toimii varmastijopa pakkasella niinku Suolahen slogan menee Tälläkin palstalla vaikuttava edelläkävijä sen oheisessa kuvassa todistaa http://www.fellow.fi/puinti_pop.html# Kuva 4 kertoo totuuden tästäkin "portaattomasta voimansiirrosta" täs pitää vielä käyttää kytkintä vaihteiden välillä mut tietotekniikkaa on tullu hiukan lisää hallintaan
Viimeksi muokattu: 22.09.09 - klo:21:06 kirjoittanut Verku
Lainaus käyttäjältä: Ojala - 20.09.09 - klo:09:11Lainaus käyttäjältä: oltsik - 20.09.09 - klo:07:51Lainaus käyttäjältä: Ojala - 19.09.09 - klo:21:32Siis vanha keksintö tää "3-aluetta ja välit portaattomasti" Valtterin ja Deeren keksintöö ennen on ajettu jo vuodesta -75 samallatavalla 3-aluetta ja välit portaattomasti, toimii varmastijopa pakkasella niinku Suolahen slogan menee Tälläkin palstalla vaikuttava edelläkävijä sen oheisessa kuvassa todistaa http://www.fellow.fi/puinti_pop.html# Kuva 4 kertoo totuuden tästäkin "portaattomasta voimansiirrosta" täs pitää vielä käyttää kytkintä vaihteiden välillä mut tietotekniikkaa on tullu hiukan lisää hallintaan Onko Ojala herännyt todellisuuteen? Päivä päivältä ollaan lähempänä hetkeä jolloin Vario on taaksejäänyttä historiaa huonoine hyötysuhteineen http://www.fendt.fi/1097.aspHoh-huijaa.... Onhan se noinkin jos haluaa olla laput silmillä ja uskoa kaiken mitä myyjä kertoo mutta mites sitten kun kahden vuoden päästä se kilpailija tuo mallin joka menee samalla kulutuksella...Viiden vuoden päästä -20% pienemmällä kulutuksella kuin fendt...Ja mitäs se jumalaton fentti maksoikaan uutena...?Ojalan ja muiden pöhk.... siis fenttiläisyyteen hurahtaneiden puolesta voin sanoa että kyllä mäkin uuden fentin hommaisin, siis jos tunteja tulis vuoteen +2000 niinkuin teillä fenttikuskeilla varmaan tulee per kone kun ne koneet "kannattaa" niin hyvin...
Viimeksi muokattu: 24.09.09 - klo:10:09 kirjoittanut Ojala
Mutta vaihtokoneista kattellessa niintua, tuntimääriä kattottaessa ne on suolahtelaasia mllä on työt tehty
Kun uusissa oleva tekniikka on jatkojalostettua entuudestaan varmaksi tiedetystä tekniikasta, niin se laatu on eittämättä omalla tasollaan. Ei liian suuria uudistuksia kerrallaan. Kova kohtalo rattorilla, kun pelliisä lukee valtra, ne ei kerkiä pihaa vahtimaan..
Kun uusissa oleva tekniikka on jatkojalostettua entuudestaan varmaksi tiedetystä tekniikasta, niin se laatu on eittämättä omalla tasollaan.
Lainaus käyttäjältä: ravenlord - 25.09.09 - klo:15:56 Kun uusissa oleva tekniikka on jatkojalostettua entuudestaan varmaksi tiedetystä tekniikasta, niin se laatu on eittämättä omalla tasollaan. Juu, sillä 1970-luvun tasolla.
Lainaus käyttäjältä: aurajokilaivuri - 25.09.09 - klo:18:06Lainaus käyttäjältä: ravenlord - 25.09.09 - klo:15:56 Kun uusissa oleva tekniikka on jatkojalostettua entuudestaan varmaksi tiedetystä tekniikasta, niin se laatu on eittämättä omalla tasollaan. Juu, sillä 1970-luvun tasolla.Niin? 1970 luvun koneet ovat vielä täydessä työntouhussa. Tietysti niitä poistoja ei saa kun ei tartte rattoria vaihtaa 5 vuoden välein. Onhan siinä sekin tietysti..
Jaa mihinkä nää hykyaikaaset traktorit menee 20v päästä??Ne menee traktorien hautausmaalle..niitä ei kannata korjailla enääMut se mökkinaapuri vanha pappa ajelee sillä 70-lukusella 502sella..tai 168 massikalla..tai 5000sella foortilla..jos ei noi isojoen miähet niitä kaikkii kerkee tonne afrikkaan kärräämään..