Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kun ahneus voittaa kiimankin  (Luettu 7321 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22085
Kun ahneus voittaa kiimankin
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009091910277689_uu.shtml

Tästähän on ollut aikaisemminkin puhetta.

kepulit on sellainen mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle puolue

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Kun ahneus voittaa kiimankin
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009091910277689_uu.shtml

Tästähän on ollut aikaisemminkin puhetta.

kepulit on sellainen mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle puolue

Juu, on ollu puhetta.
Tiedän erään kunnan, jossa kaavan sisällä on erään sukutilan peltoa vain odottamassa hinnan nousua.
Siis, mulle , mulle.

Meillä muilla saattaa olla oman ja lasten elämästä kysymys.

Et viittis, kako, vähän rajoittaa vaahtoamistasi?.

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: Kun ahneus voittaa kiimankin
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009091910277689_uu.shtml

Tästähän on ollut aikaisemminkin puhetta.

kepulit on sellainen mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle puolue

Juu, on ollu puhetta.
Tiedän erään kunnan, jossa kaavan sisällä on erään sukutilan peltoa vain odottamassa hinnan nousua.
Siis, mulle , mulle.

Meillä muilla saattaa olla oman ja lasten elämästä kysymys.

Et viittis, kako, vähän rajoittaa vaahtoamistasi?.
On aivan sama mitä noille pöntöille sanoo tai kirjoittaa . Hitlerin oppipoikia ovat , perkeleellisellä huudolla yritetään saada rehelliset ihmiset äänestämään kakoa joka ei maaseudun ystävä tunnetusti ole .

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22085
Vs: Kun ahneus voittaa kiimankin
Rehellisiä ,voi vaude.

Alkaa kirjoitukset kovasti muistuttamaan jutta urpilaisen.

Jonka mielestä vaalirahoituskeskustelu on ollut paikallaan, kunhan loppuu tähän novaan, kun omat näpit alkaa palamaan.

kepulit toivovat, jotta loppuisi jo ennen novaa.

Taitaa sittenkin taas kerran käydä niin, jotta Kokoomukselle jää vähiten luurankoja kaappiin ja demareiden ja kepulien rahareittejä tongitaan vielä useammilla käräjillä.

Ja luojan lykky, todennäköisesti viimeistään nyt olisi palanut Kanervan Ilen hihat, osattiin hoitaa asiat aikanansa.

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Kun ahneus voittaa kiimankin
Rehellisiä ,voi vaude.
Ja luojan lykky, todennäköisesti viimeistään nyt olisi palanut Kanervan Ilen hihat, osattiin hoitaa asiat aikanansa.

Mutta surkeinta on, että palaa vielä Hiihtoliiton Paavo M Pettäjänkin maine, jonka henkseleissä luki" Suomalainen voittaa aina".

Muuten, sinä ikimuistettavana iltapäivänä sekin uhoaminen poistettiin.

Viimeksi muokattu: 19.09.09 - klo:18:43 kirjoittanut H Hehtolitra

Veeti

  • Vieras
Vs: Kun ahneus voittaa kiimankin
Rehellisiä ,voi vaude.
Ja luojan lykky, todennäköisesti viimeistään nyt olisi palanut Kanervan Ilen hihat, osattiin hoitaa asiat aikanansa.

Mutta surkeinta on, että palaa vielä Hiihtoliiton Paavo M Pettäjänkin maine, jonka henkseleissä luki" Suomalainen voittaa aina".

Juu, ja se suomalainen voittaja on OY Veikkaus AB

Muuten, sinä ikimuistettavana iltapäivänä sekin uhoaminen poistettiin.

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 22085
Vs: Kun ahneus voittaa kiimankin
Eikös juuri keskusta ole rosvonnut näitä raha-automaattiyhdistyksen rahoja omaan käyttöönsä.

Taita nykyään henskeleissä lukea
kepu pettää aina, ihan aina.

H Hehtolitra

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2569
Vs: Kun ahneus voittaa kiimankin
 

Taita nykyään henskeleissä lukea
kepu pettää aina, ihan aina.
[/quote]

Ystäväsi ja puoluetoverisi Anttila olisi aina vastaavassa tapauksessa kysynyt henskeleiden lähdeviitettä?.

Veeti

  • Vieras
Vs: Kun ahneus voittaa kiimankin
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009091910277689_uu.shtml

Tästähän on ollut aikaisemminkin puhetta.

kepulit on sellainen mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle mulle puolue

Juu, on ollu puhetta.
Tiedän erään kunnan, jossa kaavan sisällä on erään sukutilan peltoa vain odottamassa hinnan nousua.
Siis, mulle , mulle.

Meillä muilla saattaa olla oman ja lasten elämästä kysymys.

Et viittis, kako, vähän rajoittaa vaahtoamistasi?.

Missä semmoinen on? Veeti ei ainakaan tiedä.

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: Kun ahneus voittaa kiimankin
on kepun mokat pienijä

kakon megamokien rinnalla

näkkee jo nuista kakon kitisijöistä
eivät löyvä ettimälläkkää yhtään mittää :o

kakot kun harrastaa milijartiluokan mokija
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

erkki.e.kukka

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 244
  • erkki.e.kukka@hotmail.fi
Ei mulla ole kyllä muistaakseni koskaan kun olen ollut naisten kanssa ahneus voittanut kiimaa, asiat kuulkaa on ehdottomasti priorisoitava
ja ehdottomasti tärkeimmät tehtävät ensin..
Tämän kukan loistoa ei muut rikkaruohot varjosta

Aulis Anttila

  • Vieras
Osuma :-) :-) :-)
Taita nykyään henskeleissä lukea kepu pettää aina, ihan aina.
Ystäväsi ja puoluetoverisi Anttila olisi aina vastaavassa tapauksessa kysynyt henskeleiden lähdeviitettä?.
[/quote]

Juu  ;D ;D ;D :D :D :D

Aulis Anttila

  • Vieras
Kepun mokat...
on kepun mokat pienijä kakon megamokien rinnalla

On on... ei oo ku haavistoja, juhantaloja sun muita rikoksista tuomittuja... ja näitä merisaloja...  :o :o

Tapani

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4372
Vs: Kepun mokat...
on kepun mokat pienijä kakon megamokien rinnalla

On on... ei oo ku haavistoja, juhantaloja sun muita rikoksista tuomittuja... ja näitä merisaloja...  :o :o
Yhtä paljon on kakolaisia ollu leivättömän pöydän ääressä, kuka mistäkin syystä.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 65402
Vs: Kun ahneus voittaa kiimankin
ja eikös tuo että on tuomittu ole osoitus siitä että oikeusjärjestelmä toimii mutta missäs viipyy nuo maanulosmittaustoimien laittomuuksien tuomiot?   ihan mukavaa korjata asiakirjoja oman mielen mukaan sitä mukaa kun löytyy moitten sijaa, eri asia onko laillista!