Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Welger rp 435  (Luettu 2859 kertaa)

mixa80

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 104
Welger rp 435
Lienekkö kellään kyseistä konetta?
http://www.nhk.fi/portal/tuoteryhmat/pyoropaalaimet/welger/rp_435___rp_435_master/

Miten toimii kyseinen kampe varsinkin kosteissa oloissa?

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Welger rp 435
Lienekkö kellään kyseistä konetta?
http://www.nhk.fi/portal/tuoteryhmat/pyoropaalaimet/welger/rp_435___rp_435_master/

Miten toimii kyseinen kampe varsinkin kosteissa oloissa?


Aivan kyseistä kampetta ei ole, 520 mallia on toinen menossa ja se on käytännössä sama kuin 420 malli. Samoin on myös 435 ja 535 mallit. 535 ja 520 eivät kovin oleellisesti poikkea toisistaan.
   Itse olen aika tyytyväinen. Kosteahko tavara menee mutta vesimärkä tahtoo tehdä välillä kiusaa. Jos vallankin on kosteita olot niin en oikein voi kyseistä konetta suositella. Agriaffaires.fi sivuilla oli tuollainen 535 malli myynnissä, oli edullisen tuntuinen ja käyttämätön.  :) Kyllähän niitä paaleja pitää kaksimetrisiä saada tehdyksi.

mixa80

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 104
Vs: Welger rp 435
Mulla Krone 1500 ja se kuuluisa verkotus ei millään tänä kesänä toiminut. On kyllä säädetty ym.. Naapurin ukolla kiinteäkammionen welger niin sano että sillä nyt toinen kesä ja toiminut kuin junanvessa. No mun valteri ee kaks metristä nostele saatika käärin  ;D Missä hinta luokassa pyörine tuo joka tekee 1.60 paalia?

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: Welger rp 435
Mulla Krone 1500 ja se kuuluisa verkotus ei millään tänä kesänä toiminut. On kyllä säädetty ym.. Naapurin ukolla kiinteäkammionen welger niin sano että sillä nyt toinen kesä ja toiminut kuin junanvessa. No mun valteri ee kaks metristä nostele saatika käärin  ;D Missä hinta luokassa pyörine tuo joka tekee 1.60 paalia?



Rypsiöljyä verkko teloille, jo rupee kulkeen.  8)

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: Welger rp 435
Mulla Krone 1500 ja se kuuluisa verkotus ei millään tänä kesänä toiminut. On kyllä säädetty ym.. Naapurin ukolla kiinteäkammionen welger niin sano että sillä nyt toinen kesä ja toiminut kuin junanvessa. No mun valteri ee kaks metristä nostele saatika käärin  ;D Missä hinta luokassa pyörine tuo joka tekee 1.60 paalia?
Tottahan nhk:lla maksaa aika lailla. Reilu neljäkymppiä veikkaan.  Velgerin sitojasta olen aina tykännyt, verkkoa ei mene paalin sisään eikä muuhunkaan asiattomaan paikkaan. Yleensä saa paalata tuntikausia ennen kuin tulee jostain syystä ongelma ettei lähde verkkoa vetämään. Yhdellä ihme pellolla oli kyllä tänä kesänä joka toisen paalin kanssa ongelmia mutta yhtäkään ainutta paalia ei paalikammiosta epäonnistuneesti sidottuna ole pudonnut tänäkään kesänä. 8)

mixa80

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 104
Vs: Welger rp 435
Mihinkäs tuo rypsiöljy perustuu?  ::) Tuntus et viimeisetkin halut verkottumiselle häviää  ;D

nautafarmari

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1865
Vs: Welger rp 435
Mihinkäs tuo rypsiöljy perustuu?  ::) Tuntus et viimeisetkin halut verkottumiselle häviää  ;D


Verkko ongelmat loppui heti tuon rypsiöljyn myötä, tai sitten biltemasta teflonia sisältävää voitelu suihketta. Hyväksi koettu ja ny pelittää.  :)