Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe paluuaurat  (Luettu 13385 kertaa)

Sekator

• Vieras
paluuaurat
Elikkä 5-teräistä paluuauraa oon ostamassa, vaihtoehtona överumin vari-flex tai kvernelandit, molemmat käytettyjä, kumpi paree?

Pamppu

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: paluuaurat
Ehdottomasti överumit! Kvernelandien laukasimet on samalta ajalta, kun etukuormain ilman kauhankääntöä!

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Elikkä 5-teräistä paluuauraa oon ostamassa, vaihtoehtona överumin vari-flex tai kvernelandit, molemmat käytettyjä, kumpi paree?

Kverne Es5 on parempi. Kevyempi kuin ööverummi.
Kui mää ain olen paras?

Sekator

• Vieras
Äsken mulle tarjottin jumalattoman halpoja 5-teräisiä kvernelandeja, ei ollu variomatit, oli viel runkokin sellainen pultattu, kuinkahan vanhat nuo vois olla? kynnetty ainoastaan 200ha,omistaja kun lopetti viljelyn, ollu 5 vuotta suulissa naftaliinissa. Kiinnostaa kyllä noi överumin vari-flexit, maanantaina tarvis lähteä auroja kierteleen.

Pete

• Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Komppaan Timppaa.Kvernen ES5 on hyvä.

kahala

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Mulla ei ole kuin 3-siipiset mutta uusia hankkiessa tulee vahvasti mieleen muovisiipiset. Ovatten sen verran kevyempiä pyöritellä perässä että kovasti kiinnostaa kun tuo traktori ei ole siitä kaikkein isoimmasta päästä. Tosin tuolle laukaisulle ei tule paljoakan arvoa kun maissa ei noita kiviä ole.

Sekator

• Vieras
Överumin Vari-Flexit tuli eilen pihaan,5-siipiset ja vuosimalli 2008,esittelyaurat, ei mitenkää mahdottoman painavan oloiset, veitsileikkurein ja terässiivin. ensivaikutelma on aika laadukas.

TaloHannu

• Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
Mulla ei ole kuin 3-siipiset mutta uusia hankkiessa tulee vahvasti mieleen muovisiipiset. Ovatten sen verran kevyempiä pyöritellä perässä että kovasti kiinnostaa kun tuo traktori ei ole siitä kaikkein isoimmasta päästä.
Ja muovisiipiset on myös kevyet vetää.

+200

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Paalauksen iloa

Kverne Es5 on parempi. Kevyempi kuin ööverummi.
Eikö ferkku jaksa nostaa ::) Laita limppuja keulaan :P Mitä painavampi sitä paree ;D ;D

farmex

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Millätavalla limput keulalla vaikuttaa nostolaitteen tehoon?

+200

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Paalauksen iloa
Millätavalla limput keulalla vaikuttaa nostolaitteen tehoon?
Eikait millää nykykoneella nostolaitteen tehot lopu ???

farmex

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Juurihan edellä kyselit,etteikö ferkku jaksa nostaa.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Ferku jaksaa nostaa mutta kvernelandin 5 siipiset painaa traktorille yhtpaljon kuin öfverummin 4 siipiset kääntöfältit.

On yksistää mukavuusseikka kynneskellä kvernelandeilla.
Kui mää ain olen paras?

+200

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Paalauksen iloa
Jos etupyörät nousee maasta irti,niin ei jaksanu nostaa.Jos ylipaineventtiili suhisee ja vältit ei nouse maasta,niin ei jaksa nostaa.Jos nostovarret(KJL:n nostotangot) katkee,olis jaksanu muttei kestäny ;D ;D

realisti

• Vieras
kävipäs kerran niin että meille tuli kvernen es:t neliteräset aurat. No itte kyntelin niillä jd 3050:lla ja hyvin onnistu. Kaveri pyyti lainaan ja lupasin. Sanoi hakevansa päivällä, ihmettelin kun aurat oli vielä illalla pihalla. No kävipäs niin ettei valtun 6400 jaksanut kammeta auroja maasta ylös. ;D ;D