Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe ventistä aski paskaksi..  (Luettu 6983 kertaa)

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
ventistä aski paskaksi..
kuulinpa tässä tänään "ilo uutisen", 818 variosta vaihdelaatikon romut pitkin tonttia..
mitenkäs tämmöinen "vahinko" on päässyt tapahtumaan, vai onko kyseessä peräti ominaisuus.
eihän kyseisen merkin remonteista kukaan kehtaa pahemmin huudella, on ne vain niin kalliita.. ne remontit venttiin meinaan  ;D ;D

Viimeksi muokattu: 18.09.09 - klo:19:59 kirjoittanut hl

ja pohjoiset päälle..

handetonttu

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 618
  • talvi yllätti autoilijat
Vs: ventistä aski paskaksi..
shit happens, eihän tuo nyt ilouutinen ole. Venttikin on vain kone.
allekirjoittanut

Halliorja

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 442
  • Turha tarkkuus on teknistä taitamattomuutta
Vs: ventistä aski paskaksi..
Oisko seisonu liika lähellä JD Autopoweria ja tarttunut kuin sikalenssu?

Jobbari

  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 121
  • No VOi Voi !!!!
Vs: ventistä aski paskaksi..
kyllä yhteen omaankin fenriin on aski vaihdettu, jonka olen tuonut selväksi jo aikaisemmmankin forumin aikoina, kuten myös monet muut viat mitä omalle kohdalle kyseisiin laitteisiin on tullut.

Mutta tähän kyseisellä forumilla palaute on ollut luokkaa
-osta oma
-naapurista kuultu
-pyyhi korvantakuses
-ym.ym...

sirkussonni

  • Vieras
Vs: ventistä aski paskaksi..
OJALA !!!  Ylivoimainen herätys, vai aihe?  ;)

Kontuveikko

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 434
Vs: ventistä aski paskaksi..
Joo joo.

On mahtavaa porukkaa. Oikein kytätään ja odotellaan, jotta se naapurin rattori leviäisi. Pääsisi sitten nettiin pilkkaamaan.

Aikuiset miehet.

Meillä on tallin perällä vanha 300kg alasin. Se kestää. Muut hyödykkeet ovat löyhempiä. Merkistä riippumatta.


Ps. Tuolla alasimella ei ole mukava ajaa, fendtillä varmasti olis :)

ENTER

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 8067
Vs: ventistä aski paskaksi..
eipä venttijä tohi laittaa
mistään  ei saa tietua niijen kestävyyvestä

parempi pysyä semmosessa mistä tietää että kestää
Elämä edessä, niska takana.
http://www.youtube.com/watch?v=2DVb-Lvk4iY

mlahti

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2445
Vs: ventistä aski paskaksi..
eipä venttijä tohi laittaa
mistään  ei saa tietua niijen kestävyyvestä

parempi pysyä semmosessa mistä tietää että kestää

kyllä silti valmetin laatikoita enemmän on tällä hetkelläki levällään. se vain on niin jokapäiväistä että niistä ei ole uutiseksi asti.

RockBull

  • Vieras
Vs: ventistä aski paskaksi..
Meillä on se 0,75m ratakisko alasimena ynnä muuna kaiken kestävänä kamppeena,0.5m häviää,hukkuu,katoaa,lähtee lentoon ym.mielenkiintoista?
Ja 1,0m väääääääntyyyy........

Ihme kiksejä jonkun ventin vexxellootasta.
Mulla ei aiheuta ainaskaan seisokkia?

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: ventistä aski paskaksi..
Joo se on varmaan ittelle lisää kun naapurilla hajoaa?? Seitsemän kuolemansyntiähän ovat: Ahneus,kateus,ylpeys,yl.......
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

Wejjo

  • Luomumaitoklubi
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2232
Vs: ventistä aski paskaksi..
Joo se on varmaan ittelle lisää kun naapurilla hajoaa?? Seitsemän kuolemansyntiähän ovat: Ahneus,kateus,ylpeys,yl.......

Jotenkin tämä keskustelu kaikkiaan on ajautunut ihme raiteille - kanssaviljelijöiden tekemisiä ja vaikeuksia repostellaan aivan kuin se tuottaisi valtaisaa tyydytystä itselle. Kai se on sitten meidän luonto tämä.

hvinnamo

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4241
  • ******** 50 / 50 % :)
Vs: ventistä aski paskaksi..
Joo se on varmaan ittelle lisää kun naapurilla hajoaa?? Seitsemän kuolemansyntiähän ovat: Ahneus,kateus,ylpeys,yl.......

Jotenkin tämä keskustelu kaikkiaan on ajautunut ihme raiteille - kanssaviljelijöiden tekemisiä ja vaikeuksia repostellaan aivan kuin se tuottaisi valtaisaa tyydytystä itselle. Kai se on sitten meidän luonto tämä.
Kai se kertoo siitä että itsellä ei mene hyvin niin täytyy hakea lohtua siitä että toisellakaan ei mene sen paremmin, no itse olen kyllä syyllistynyt tähän ajattelumalliin myöskin...myönnän.
Joskus sitä oikein ihmettelee, kuinka paljon kirjatietoa sitä ihmiseen sopiikaan. En puhu nyt siis itsestäni.

cosmic_cowboy

  • Vieras
Vs: ventistä aski paskaksi..
Kai se kertoo siitä että itsellä ei mene hyvin niin täytyy hakea lohtua siitä että toisellakaan ei mene sen paremmin, no itse olen kyllä syyllistynyt tähän ajattelumalliin myöskin...myönnän.
Minulla ei mene hyvin. Kyllä minusta on syytä käydä läpi näiden eturivin toimijoiden ongelmia, kun heidän projektinsa ja visionsa on niin kovin hehkutettu lehdistössä. Täällä kuitenkin keskustelee tulevien suurprojektien vetäjiä joille on enemmän kuin tärkeää hahmottaa mikä ja miten voi mennä pieleen. Jostain syystä ilmoitustuloja keräävät lehdet eivät näitä lopunajan asioita niin runsaasti hehkuttele.

Parasta ehdottomasti olisi että yrittäjät itse voisivat kertoa tarinansa, mutta se taitaa olla Suomen maaaeudun asenneilmastossa utopiaa. Parempi vaan avata täälläkin uusi nicki ja kirjoitella jotain lennokasta.

Otsikon aihe nyt on aivan must, Fdrentin mahdolliset hyvät puolet ovat tainneet jossain sivulauseessa joskus vilahtaa?

Adam Smith

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 10972
  • Gee!!
Vs: ventistä aski paskaksi..
Minulla ei mene hyvin. Kyllä minusta on syytä käydä läpi näiden eturivin toimijoiden ongelmia, kun heidän projektinsa ja visionsa on niin kovin hehkutettu lehdistössä. Täällä kuitenkin keskustelee tulevien suurprojektien vetäjiä joille on enemmän kuin tärkeää hahmottaa mikä ja miten voi mennä pieleen. Jostain syystä ilmoitustuloja keräävät lehdet eivät näitä lopunajan asioita niin runsaasti hehkuttele.

Parasta ehdottomasti olisi että yrittäjät itse voisivat kertoa tarinansa, mutta se taitaa olla Suomen maaaeudun asenneilmastossa utopiaa. Parempi vaan avata täälläkin uusi nicki ja kirjoitella jotain lennokasta.
Sadan prosentin asiaa, vaikka menee täysin ohi aiheen. Toisten epäonnistumisista voisi oppia paljon, mutta se edellyttäis epäonnistumisten hyväksymistä osaksi elämää. Ja sehän ei maajussin korvienväliin sovi. Ei se Osannu!!

Alkuperäiseen aiheeseen: fenttejä on niin vähän suomessa muihin verrattuna, ettei niistä tartte särkyä montakaan laatikkoa, kun on vikaprosentti jo korkeampi kuin valtamerkeillä.
                   
*****ilu on jokamiehenoikeus ja syytteen saa vasta se joka lyö.

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Vs: Trolli..
OJALA !!!  Ylivoimainen herätys, vai aihe?  ;)


Ylivoimanen trolli   8)
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)