Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe DNA pätkii, pätkii, pätkii...  (Luettu 6774 kertaa)

MF 4000

• Vieras
Vs: DNA pätkii, pätkii, pätkii...
Niinpä niin,kannattaa ottaa se operaattori jonkan masto on lähinnä ja katsella vielä niitä katvealueita.Itsellä ollut juuri tuon kuuluvuuden vuoksi tietty operaattori,tuskin ei edullisin mutta tärkeimpänä olen pitänyt aina sitä että PUHELIN TOIMII JA MYÖS KUULUU.
PS, o,69 € minuutti 0,69€ kk maksu

zetor8045

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
täälläpäin joillakuilla on myös ollut ongelmaa DNA liittymien kanssa kun ukkonen iski DNA:an linkkitolppaan mutta Elisa toimii  ;D

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: DYNA pätkii, pätkii, pätkii...
Jaa, puhelimestakos se oliki kysymys. Mää luulin jo notta Timppa viimenki tunnustannu, notta DYNA pätkii sittenkin. :D :D :D

***Ei DynaVt pätki koska on portaaton.
Kui mää ain olen paras?

SKF

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Niinpä niin,kannattaa ottaa se operaattori jonkan masto on lähinnä ja katsella vielä niitä katvealueita.
[/quote]

Ei muute kannata mullon SOvietin masto alle 1,5 km ja suara näköyhteys , ei pelaa sitte lainka.
Verkkokartta näyttää 3G pellaava hyvi vaa ei pellaa eres 2G.

hiluhi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Murheellinen vilkuttaja
Niinpä niin,kannattaa ottaa se operaattori jonkan masto on lähinnä ja katsella vielä niitä katvealueita.
[/color]
Ei muute kannata mullon SOvietin masto alle 1,5 km ja suara näköyhteys , ei pelaa sitte lainka.
Verkkokartta näyttää 3G pellaava hyvi vaa ei pellaa eres 2G.
[/quote]

toimiiko edes pikkuG?

samppaj76

• Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
mulla oli vuosia sitten DNA liittymä vähän aikaa. puheluiden jatkuva katkeilu alkoi haitata niin että menin takas soneraan vaikka on vähän kalliimpi. katkova puhelinliittymä on tosi ärsyttävä ei voi hoitaa oikein mitään asioita. soneraan oon ollut tyytyväinen toiminta on varmaa.