Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe pitkä yks toiminen sylinteri  (Luettu 4213 kertaa)

sorkkahessu

  • Vieras
pitkä yks toiminen sylinteri
Tarttis löytää pitkä ykstoiminen sylinteri , niin tota käyhän kakstoiminenkin . iskunpituus 1000-2000 mm

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: pitkä yks toiminen sylinteri
Tarttis löytää pitkä ykstoiminen sylinteri , niin tota käyhän kakstoiminenkin . iskunpituus 1000-2000 mm

Tilaa sellainen Tots-tuotteesta. Sieltä niitä saa ostaa.
Kui mää ain olen paras?

sirkussonni

  • Vieras
Vs: pitkä yks toiminen sylinteri
Ja minkä kokoinen, siis halkaisijaa tietysti tarkoitan. Paskakoneiden sylinterit on pitkiä, mee kattoon Kymppitaidosta, ei oo pahanhintaisia uudetkaan...

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: pitkä yks toiminen sylinteri
Ja minkä kokoinen, siis halkaisijaa tietysti tarkoitan. Paskakoneiden sylinterit on pitkiä, mee kattoon Kymppitaidosta, ei oo pahanhintaisia uudetkaan...
Mäntä .n 50 mm halkaisia , kymppitaidon varmaan halvimmasta päästä .

Kloppi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1019
Vs: pitkä yks toiminen sylinteri
Mulla on pari kipaletta joutilaana, nimenomaan sontakoneen sylintereitä. Isku varmaan ainakin 1,5 metriä.

Neke

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2798
Vs: pitkä yks toiminen sylinteri
Mulla on pari kipaletta joutilaana, nimenomaan sontakoneen sylintereitä. Isku varmaan ainakin 1,5 metriä.
Jos sontakoneen sylkkyi tarjolla,sopii hopolle ku nenä päähä.

sirkussonni

  • Vieras
Vs: pitkä yks toiminen sylinteri
Mulla on pari kipaletta joutilaana, nimenomaan sontakoneen sylintereitä. Isku varmaan ainakin 1,5 metriä.

"vähän käytettyjä" ja "kunnosta ei tietoa"!

rene

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5964
Vs: pitkä yks toiminen sylinteri
Agropoint -sylinterit ovat edullisia. Koitappa kysyä, luettelossa oli vaan metriin asti mutta saattaapa ehkä löytyä pirempiäki. Eurajoella on tuo firma, mahtaiskohan osua joskus reitille niin säästäisit toimituskulut.

sorkkahessu

  • Vieras
Vs: pitkä yks toiminen sylinteri
Agropoint -sylinterit ovat edullisia. Koitappa kysyä, luettelossa oli vaan metriin asti mutta saattaapa ehkä löytyä pirempiäki. Eurajoella on tuo firma, mahtaiskohan osua joskus reitille niin säästäisit toimituskulut.

Pitänee pitää mielessä , sieltä kautta kuljen joskus .

Status

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 373
Vs: pitkä yks toiminen sylinteri
Agropoint -sylinterit ovat edullisia. Koitappa kysyä, luettelossa oli vaan metriin asti mutta saattaapa ehkä löytyä pirempiäki. Eurajoella on tuo firma, mahtaiskohan osua joskus reitille niin säästäisit toimituskulut.

Pitänee pitää mielessä , sieltä kautta kuljen joskus .

Kysäses myös Merivirralta ;-)
Kyll se siit lutviintuu suuntaa tai toisee