Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Trisix Vario töissä !  (Luettu 8604 kertaa)

Ojala

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 6207
  • Edelläkävijä ajaa Variolla...
Trisix Vario töissä !
http://youtube.com/watch?v=v-CjQThLTyY&feature=related

Kyllä sääliksi käy tuota kakstoistametristä lautashärdelliä,
kolmeekymppiä vetää Vario ja tilsa lentää...  8)

ihan YLIVOIMANEN !
Köyhän täytyy ostaa vain parasta,
siksi Fendt... ;)
(Vanha saksalainen sananlasku)
ps. Totuudenpuhujaa harvoin kiitetään ;-)

Reino

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 581
  • Hämeen hitain.
Vs: Trisix Vario töissä !
http://youtube.com/watch?v=v-CjQThLTyY&feature=related

Kyllä sääliksi käy tuota kakstoistametristä lautashärdelliä,
kolmeekymppiä vetää Vario ja tilsa lentää...  8)

ihan YLIVOIMANEN !

Jonkin moinen proto malli... pellit on niinkuin ite olisin tehnyt...
Vaan kyllähän näyttäis valmista tulevan.

jikow

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 88
Vs: Trisix Vario töissä !
  Sehän on Tatran akseleilla ja 12l/400hv Liaz moottorilla
varustettu Tsekki-traktori. Kai ne tuosta Dvorakin traktorista
ovat sen trisixin kopsanneet.

kivioto

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Vs: Trisix Vario töissä !
Vauhti on valttia  ;D

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: Trisix Vario töissä !
Poukkii  pirusti tuo muokkain. Jälki laikukasta. Ainakin 3 ajokertaa näyttää vaativan.

Pelto todellä epätasainen tuon härvelin jäljiltä.

Surkia esitys.
Kui mää ain olen paras?

ss3

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 238

agrobaatos

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 582
  • got it...!
Vs: Trisix Vario töissä !
Poukkii  pirusti tuo muokkain. Jälki laikukasta. Ainakin 3 ajokertaa näyttää vaativan.

Pelto todellä epätasainen tuon härvelin jäljiltä.

Surkia esitys.

täysin samaa mieltä...

virtsakaaren saa pidemmäksi, kun venyttää vehjettä... muttei pysty pissaamaan sydänkuviota hankeen...

Maitopoika

  • Vieras
Vs: Trisix Vario töissä !
Eipä näy Hankmo paljon,maahan ottavan mikä lie tarkoitus tuollaisellakin sekopäisellä ajelulla.Ilmeisesti Ojalalla sama tyyli.jäljestä ei väliä kunhan rapa lentää :D

Herra Heinamaki

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4632
Vs: Trisix Vario töissä !
Eipä näy Hankmo paljon,maahan ottavan mikä lie tarkoitus tuollaisellakin sekopäisellä ajelulla.Ilmeisesti Ojalalla sama tyyli.jäljestä ei väliä kunhan rapa lentää :D

Fendt-fetisismi lienee jo Ojalan asuinpaikkakunnan lääkäreillä käsitteenä tuttu.  :P

SomeBody77

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4301
  • Ensin rahahommat, sitten omille pelloille
Vs: Trisix Vario töissä !
Pikkupoikien vehkeitä nuo edellä näkyneet...  ;) Harmi, kun ei ollut kameraa mukana, kun Montanassa puitiin vehnää vuonna 2004 ja viereisellä lohkolla BIG BUD 747 veti kultivaattoria. 900 heppaa ja silleen...
Ensin rahahommat, sitten omille pelloille

GeeTee

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 37
  • Ylivoimaa Endlannista!
Vs: Trisix Vario töissä !
  Sehän on Tatran akseleilla ja 12l/400hv Liaz moottorilla
varustettu Tsekki-traktori. Kai ne tuosta Dvorakin traktorista
ovat sen trisixin kopsanneet.

Jep, ja eikös tämä ole vielä 14-lovisella laatikolla? Ei variosta tietoakaan... näkeehän sen jo siitä että homma käy vauhdikkaasti ;D

jikow

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 88
Vs: Trisix Vario töissä !
   Aavikkoralleissa Loprais ja Tomecek päästelevät Tatroillaan
parhaimmillaan 160km/h. Vakio Tatra maastokuorma-autolla
pääsee yli 100km/h nopeuteen.
   Ainakin mielenkiintoinen on tuo PB 400 traktori. Tatran
moduulirakenteinen, keskusputkilla yhdistetty akseli ja voimansiirto
rakenne on nerokas. Vapaa mahdollisuus tehdä 2, 3 tai 12 akselisia
ajoneuvoja. Sama helppous on ohjaavien ja ohjaamattomien akseleiden
sijoittelussa. Myös moottorin paikka rungolla on vapaa. Selkäranka
putken sisällä suojassa olevaan voimansiirtoakseliin pystyy voiman
välittämään  mistä tarve vaati.
   Hans Ledvinka oli automaailman nero, Tatra on maailman
kolmanneksi vanhin autotehdas ja Josef Dvorak teki Tatrasta
traktorin.
www.farma-dvorak.cz/fotoalbum/trinapravove-traktory/pb400
www.moje-videa.cz/view_video.php?viewkey=%7COeRnep0KF4
 

Viimeksi muokattu: 29.12.07 - klo:13:58 kirjoittanut jikow

Pohojalaanen

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 347
Vs: Trisix Vario töissä !
Tuota on useen verrattu Valmet 1502:een, mutta torellinen esikuvahan on ihan toinen.

Oikiasti se on Ketju-mara iliman perähäristintä. Toki pellit on pyöristelty ja konetta huhujen mukaha vähä suurennettu. Laittakaa kuvat vierekkäin niin hämmästyttä.

Jurttijussi

  • Vieras
Vs: Trisix Vario töissä !
Jos on pakko liiskata pellot niin...
http://www.holmer-maschinenbau.de/
Löytyy ylipainoinen työkoneen kantaja...

jikow

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 88
Vs: Trisix Vario töissä !
Tuota on useen verrattu Valmet 1502:een, mutta torellinen esikuvahan on ihan toinen.

Oikiasti se on Ketju-mara iliman perähäristintä. Toki pellit on pyöristelty ja konetta huhujen mukaha vähä suurennettu. Laittakaa kuvat vierekkäin niin hämmästyttä.

  No joo. Eiköhän sovita tässä ja nyt, että ei sotketa niitä Valmetin
ja Maran teliviritelmiä Tatran voimansiirto ja akselitekniikkaan.
Tsekkiläisen viljelijän omaan käyttöönsä rakentaman PB 400 traktorin
alustana on Tatra. Etu ja taka-akselit ovat ohjaavia.
Fendt Trisix on visio, aivan samoin kuin oli Valmet 1502.
Tatroja sitä vastoin valmistetaan ja niillä ajetaan joka päivä.
Odotellaan tämän vuoden loppuun. Zetor esittelee Maxterran.