Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Stanadynesta Boschiin...  (Luettu 10386 kertaa)

erppo

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 208
Stanadynesta Boschiin...
Siispä, onko raatilaisilla kokemusta 4-mukisen Valtran Stanadyne-jakajapumpun korvaamisesta Boschin kamppeella ?

juumassi

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2927
  • Kuolema kuittaa univelat.
Vs: Stanadynesta Boschiin...
Siispä, onko raatilaisilla kokemusta 4-mukisen Valtran Stanadyne-jakajapumpun korvaamisesta Boschin kamppeella ?

miksi pitäisi korvata?

Ana

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Harjaantunut
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 190
Vs: Stanadynesta Boschiin...
Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta kaveri vaihtoo 6850 bossilaisen ja polttoaineenkulutus tippuu huomattavasti ja alkoo voimaakin löytymään, turbo vain alkaa käymään pieneksi jos pumpun äärirajoja hakoo.. Niin ja lysti tais kustantaa noin 2500€

232126151

  • Vieras
Vs: Stanadynesta Boschiin...
Tarkoitat rivi bosch?
Jakopään kotelo 705-805 vallusta..

Mikkis

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 78
Vs: Stanadynesta Boschiin...
Ei mitään rivejä ku jako!

Operaatio tehty Valtra 8150 ja ero on Waltava. Polttoaineen kulutus laski ja voimaa tuli. Menee heittämällä ainakin 6 tilaansa , paitti jotta suutinputkia pitää vähä väännellä kun eri kulmis pumppujen päädyissä.

Niin tuttu laitto 6850 tuon operaation ja vastaavat vaikutukset kuin meillä 8150:ssä

Suosittelen, turbon vaihto voi neloses tulla vastaan jos sitä voimaa rutkasti halajaa.

ss3

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 238

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 26110
  • vastustan
Vs: Stanadynesta Boschiin...
Ei mitään rivejä ku jako!

Operaatio tehty Valtra 8150 ja ero on Waltava. Polttoaineen kulutus laski ja voimaa tuli. Menee heittämällä ainakin 6 tilaansa , paitti jotta suutinputkia pitää vähä väännellä kun eri kulmis pumppujen päädyissä.

Niin tuttu laitto 6850 tuon operaation ja vastaavat vaikutukset kuin meillä 8150:ssä

Suosittelen, turbon vaihto voi neloses tulla vastaan jos sitä voimaa rutkasti halajaa.
mistä moinen ero johtuu :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 671
Vs: Stanadynesta Boschiin...
Kalliita mielikuvia.

dmem

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 331
Vs: Stanadynesta Boschiin...
Mistä moinen ero johtuu :-\ :-\ :-\ :-\

kannattaa suhtautua varauksella näihin "valtaviin kulutuseroihin" ja muuhun hehkutukseen.

Konemies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 295
Vs: Stanadynesta Boschiin...
15-20% pieneni kulutus samassa ajossa syöttöpuolen päivittämisellä Boschin laitteisiin, puhumattakaan sopivasta tehonlisästä. Tosin kuutoskone kyseessä aiheesta poiketen.

jariman

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1327
Vs: Stanadynesta Boschiin...
 

Operaatio tehty Valtra 8150 ja ero on Waltava. Polttoaineen kulutus laski ja voimaa tuli. Menee heittämällä ainakin 6 tilaansa , paitti jotta suutinputkia pitää vähä väännellä kun eri kulmis pumppujen päädyissä.

Niin tuttu laitto 6850 tuon operaation ja vastaavat vaikutukset kuin meillä 8150:ssä

**** paljonko joutui muuttamaan pumpun sovituksia jakopäässä,
vai sopiko suoraan paikoilleen, ja onko tuo boschin pumppu
vielä vaijerivälitteinen  / vai sähkönen.
dieselipajalta vaiko Valtran kautta pumppu.
olis kans sama operaatio edessä.

farmex

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 671
Vs: Stanadynesta Boschiin...
Ei moottori tiedä,minkämerkkinen pumppu ruikkii polttoainetta,joten on kuvittelua tehonnousut ja samalla kulutuksen pieneminen. :D

Hitech

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1
Vs: Stanadynesta Boschiin...
Omakohtaista kokemusta ei ole, mutta kaveri vaihtoo 6850 bossilaisen ja polttoaineenkulutus tippuu huomattavasti ja alkoo voimaakin löytymään, turbo vain alkaa käymään pieneksi jos pumpun äärirajoja hakoo.. Niin ja lysti tais kustantaa noin 2500€

mulle kaveri selvitti et ku löytää vaan 21mm akselilla olevan Bossilaisen vaikkapa jostain autosta ni helposti käy vaihto eikä välttämättä maksa hirveesti

Konemies

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 295
Vs: Stanadynesta Boschiin...
Ei moottori tiedä,minkämerkkinen pumppu ruikkii polttoainetta,joten on kuvittelua tehonnousut ja samalla kulutuksen pieneminen. :D

Eipä tietenkään tiedä. Oliskohan taika siinä miten, milloin ja millaisena se polttoaine sinne männän päälle tulee  :)

retku

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1023
Vs: Stanadynesta Boschiin...
kyllä se kulutus tippuu. tehon noususta en tiedä muuta kun että 160hv 8550 anto 225hv voimanotosta. olisko ollu sitte tehopenkki hiukka optimistinen?

ei silti saa rivipumpun verosta. rivipumpunkin noihin saa soveltamalla. sitte on hyvä. 8950:ssähän se on vakiona.