http://www.finnmachines.fi/tuotteet.php?lang=fi&tyyppi=lave
Tuohon Herbstiin kun tekee taakse tasalavan, niin saa alakertaan kymmenen paalia pystyyn. Kun pistää vielä rampit takakenoon, niin menee tusina. Ja päälle niin paljon kuin uskaltaa. Kärry on matala, tonnit riittää, aisa on jousitettu, saa kuskattua koneitakin jne. Maksaa hiukan enemmän, mutta laatukin on hyvä. Ite kuskaan neljäätoista rehupaalia kakasakselisella.
Ei kyllä mitään järkee jos ei oikeesti tarvii siirtää koneita. Hintaa herbsillä ainakin kaksinkertaisesti ryssäläisiin paalivaunuihin ja kantavuus tuo myös lisää omapainoa.
Kunhan pidät huolta että kärrissä on seuraavat:kapea vetoaisa, tasainen pohja, eurooppalaiset renkaat ja navat ja myös reunastaan kunnolla tuettu lava.
Taas joku köyhä ruikuttaja, joka ei ymmärrä jousien ja jousitetun aisan mukavuuden päälle. Kait tuo ryssäkin rupee maksamaan kun sen eurooppalaistaa.
taitaa aisajousituksen saada ryssäläiseenkin ja toisaalta jos rakentaa kuorma-auton rungolle niin saa myös ne akselijousetkin.
Rahalle on tosiaankin parempia kohteita kun maatalouskoneet, ja vielä erityisesti koneet, joilla ei todellisuudessa tee mitään. Nuo herbstin ominaisuudet paalikärrynä saa kyllä paaaaljon halvemmallakin, ja ei tarttee ite rakennella joitain helvetin lavoja peräpäähän että saa sopimaan tarpeeksi paaleja. Kuulostaa tuo lavojen rakentelu aikamoiselta täppäröinniltä. Miksi itse köyhäilet ja et osta erillistä paalikärriä?
Taitaa landehande olla niitä asiakkaita joiden takia koneiden hinnat on mitä on...