Jaa, tuntuisi jotenkin järjenvastaiselta, jos SAK itse esittäisi palkanalennuksia ?
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 12.08.09 - klo:08:54Jaa, tuntuisi jotenkin järjenvastaiselta, jos SAK itse esittäisi palkanalennuksia ?... ja ämteekoo junailee viljanviljelijöille tulonalennuksia..
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 12.08.09 - klo:09:00Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 12.08.09 - klo:08:54Jaa, tuntuisi jotenkin järjenvastaiselta, jos SAK itse esittäisi palkanalennuksia ?... ja ämteekoo junailee viljanviljelijöille tulonalennuksia..Onko se Risikko MTK:n jäseniä ?
Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 12.08.09 - klo:09:05Lainaus käyttäjältä: Veeti - 12.08.09 - klo:09:00Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 12.08.09 - klo:08:54Jaa, tuntuisi jotenkin järjenvastaiselta, jos SAK itse esittäisi palkanalennuksia ?... ja ämteekoo junailee viljanviljelijöille tulonalennuksia..Onko se Risikko MTK:n jäseniä ?Risikko ei ole jarruttanut kesannon lisäämistä eikä ole ajanut etanolitehtaan perustamista.
Lainaus käyttäjältä: Veeti - 12.08.09 - klo:09:16Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 12.08.09 - klo:09:05Lainaus käyttäjältä: Veeti - 12.08.09 - klo:09:00Lainaus käyttäjältä: emo-heikki - 12.08.09 - klo:08:54Jaa, tuntuisi jotenkin järjenvastaiselta, jos SAK itse esittäisi palkanalennuksia ?... ja ämteekoo junailee viljanviljelijöille tulonalennuksia..Onko se Risikko MTK:n jäseniä ?Risikko ei ole jarruttanut kesannon lisäämistä eikä ole ajanut etanolitehtaan perustamista. No mikäli kesannointi lisää tulojasi, niin pistäppä lisää sitä rataa ?
Veeti, hei! Se on ammatinvalintakysymys. Itse tienaan nykyään puolessa vuodessa sen mitä ennen sikalanpidossa puolessatoista vuodessa ja ei tarvinne mainita, että puolet lyhemmällä työajalla.
Männävuosilta tulee mieleen yksi ämteekoon "edunvalvonta":Hyvä tieto taas vesilahden pelle tuostahan ei taida olla kun 35 vuotta, mites 1800-luku on sulta vielä läpi käymättä?
Lainaus käyttäjältä: koponen - 12.08.09 - klo:18:49Männävuosilta tulee mieleen yksi ämteekoon "edunvalvonta":Hyvä tieto taas vesilahden pelle tuostahan ei taida olla kun 35 vuotta, mites 1800-luku on sulta vielä läpi käymättä? Jooo, silloin 1800 luvun lopulla, tuli maahan mahoton nälänhätä, kun oli kolme kylmää vuotta peräkkäin ja senaati oli kieltänyt kaskenpolton Suomessa muutaman vuoden aikaisemmin, huonot ilimat ja huonot epäkäytännölliset työkalut, sekä menetelmät aiheuttivat yhdessä maassa yleisen nälänhädän johon kuoli kymmeniä tuhansia ihmisiä ...Varmaan sekin oli tavalla tai toisella MTK:n vika.