Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Palkankorotuksia  (Luettu 4009 kertaa)

Veeti

• Vieras
Palkankorotuksia
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/sakn-lyly-nyt-tarvitaan-palkankorotuksia/152230

...ja ämteekoo junailee viljanviljelijöille tulonalennuksia

Strimari

• Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • This is radio Nowhere!
Vs: Palkankorotuksia
Hei, mikset perusta VTK: ta?
Veeti-tuottajien keskusjärjestöä?
Jos sinulla noin peijakkaan hyviä ajatuksia ja konsteja viljelijöiden tasapuoliseen tukemiseen on, niin saisit varmasti paljon jäseniä ja puhevaltaa! Demokratia toimii mies/ ääni periaatteella, ja laki sallii järjestön perustamisen.
Agronetistäkin sinua tukisi varmaan ainakin kaksi kirjoittajaa!
(Se toinen en olisi minä..)
Hyvää yritetään, mutta priimaa pakkaa tulemaan!

emo-heikki

• Vieras
Jaa, tuntuisi jotenkin järjenvastaiselta, jos SAK itse esittäisi palkanalennuksia ????

Veeti

• Vieras
Jaa, tuntuisi jotenkin järjenvastaiselta, jos SAK itse esittäisi palkanalennuksia ????

... ja ämteekoo junailee viljanviljelijöille tulonalennuksia..

emo-heikki

• Vieras

Onko se Risikko MTK:n jäseniä ????

Veeti

• Vieras

Risikko ei ole jarruttanut kesannon lisäämistä eikä ole ajanut etanolitehtaan perustamista.

emo-heikki

• Vieras

Risikko ei ole jarruttanut kesannon lisäämistä eikä ole ajanut etanolitehtaan perustamista.

No mikäli kesannointi lisää tulojasi, niin pistäppä lisää sitä rataa ????

Veeti

• Vieras

No mikäli kesannointi lisää tulojasi, niin pistäppä lisää sitä rataa ????

15% katto vastassa, lisäksi kesannoinnille on sälytetty kustannuksia kannattamattomuuden saavuttamiseksi.

Veeti

• Vieras
Männävuosilta tulee mieleen yksi ämteekoon "edunvalvonta": kun maataloudessa siirryttiin kirjanpitoverotukseen entisen pinta-alaverotuksen sijaan, sai maatilan asuinrakennuksen korjauskulut vähentää verotuksessa. Pikkuisen siitä tuli sanomista palkansaajien taholta, niinpä ämteekoo lähti ajamaan tämän edun poistoa. Jopa täälläkin paikallisten ämteekoo-yhdistysten taholta puollettiin tämän edun poistoa..johtui varmaankin Simonkadun ohjailusta.

Tuohon aikaan maaseudun asuinrakennuksissa oli paljon puutteita, usein ei ollut edes vesijohtoa ja viemäriä. Siksi verovähennyksen säilyminen olisi ollut paikallaan asumisolosuhteiden kohentamiseksi. 

Tilalle ämteekoo junaili asuntojen rakentamiseen ja korjauksiin avustuksia (ei tarvitse maksaa takaisin), mutta vain harvoille ja valituille ja lähinnä vain Kepulandiaan.

exporsaantuottaja

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Veeti, hei! Se on ammatinvalintakysymys. Itse tienaan nykyään puolessa vuodessa sen mitä ennen sikalanpidossa puolessatoista vuodessa ja ei tarvinne mainita, että puolet lyhemmällä työajalla.
vanitas,vanitatum et omnia vanitas

emo-heikki

• Vieras
Veeti, hei! Se on ammatinvalintakysymys. Itse tienaan nykyään puolessa vuodessa sen mitä ennen sikalanpidossa puolessatoista vuodessa ja ei tarvinne mainita, että puolet lyhemmällä työajalla.

Jaa, pistit sitten viljalle oikein kunnolla ????

exporsaantuottaja

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Ei, kun kouluttauduin uuteen ammattiin.
vanitas,vanitatum et omnia vanitas

koponen

• Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Herrasmies kiireestä kantapäähän
Männävuosilta tulee mieleen yksi ämteekoon "edunvalvonta":

Hyvä tieto taas vesilahden pelle tuostahan ei taida olla kun 35 vuotta, mites 1800-luku on sulta vielä läpi käymättä? :-X :-\ :-* :'(
Kylmä kahvi kaunistaa, mutta maha ei kestä sitä määrää minkä naama vaatisi.

emo-heikki

• Vieras

Hyvä tieto taas vesilahden pelle tuostahan ei taida olla kun 35 vuotta, mites 1800-luku on sulta vielä läpi käymättä? :-X :-\ :-* :'(

Jooo, silloin 1800 luvun lopulla, tuli maahan mahoton nälänhätä, kun oli kolme kylmää vuotta peräkkäin ja senaati oli kieltänyt kaskenpolton Suomessa muutaman vuoden aikaisemmin, huonot ilimat ja huonot epäkäytännölliset työkalut, sekä menetelmät aiheuttivat yhdessä maassa yleisen nälänhädän johon kuoli kymmeniä tuhansia ihmisiä ...
Varmaan sekin oli tavalla tai toisella MTK:n vika.

sorkkahessu

• Vieras

Jooo, silloin 1800 luvun lopulla, tuli maahan mahoton nälänhätä, kun oli kolme kylmää vuotta peräkkäin ja senaati oli kieltänyt kaskenpolton Suomessa muutaman vuoden aikaisemmin, huonot ilimat ja huonot epäkäytännölliset työkalut, sekä menetelmät aiheuttivat yhdessä maassa yleisen nälänhädän johon kuoli kymmeniä tuhansia ihmisiä ...
Varmaan sekin oli tavalla tai toisella MTK:n vika.
Mutta Veeti , sitkeähenkisenä jäi henkiin . Rotalle varmaan sukua , eikös rotta ole vanha eläin .