Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Tienkunnostusjyrsintää  (Luettu 10565 kertaa)

Jokeri

  • Vieras
Vs: Tienkunnostusjyrsintää
No kun tää nyt meni tälle linjalle niin sanonpa minäkin jotain näistä Verkuloista.
Entiseen K-kaupan merkkiin tottuneena, siihen haalistuneen viheriään, niin ainakin minulle Verkun ergonomia on aivan p...stä. Nuppia nappia ja vipua kyllä riittää joka puolella hyttiä, ei mitään logiikkaa niitten sijoittelussa. Paljon halvan oloisia yksityiskohtia joitten kestoa käytännössä epäilen vahvasti. Tulee mieleen menneitten aikojen Italialaiset autot muoviosineen.
Näkyvyys ympäristöön todella surkia. Konepelti suuri kuin tanssilava. Lokasuojat leviällä kuin lentokoneen siivet. Näkymät kolmea metriä lähemmäksi konetta aivan olemattomat. Voin vain kuvitella jos vielä kuormain oisi peittämässä näkymiä.
Minulle riitti 5 minuutin istahtaminen esittely Verkun pukille.
Ehkä olen poikkeava yksilö.
Ja sitten luotettavuudesta, kuultua asiaa, mutta sellaisen ihmisen suusta kuultua joka työkseen tekemisissä asian kanssa: "Jos haluat ittelles PALJON ja HANKALIA korjaustöitä, niin ala Verkun huoltajaksi,
mutta opettele myös kestämään vihaisten isäntien tunnepurkaukset kun ovat laskusi saaneet".
Seuraavan kuulin entiseltä viheriän merkin myyjältä: "Jos pitäisi ittelle valita traktori, niin ei tarvisi kauaa miettiä. Valitettavasti sitä ei tällä hetkellä uutena saa". Em. henkilö myy nykyään olosuhteiden pakosta Verkua.
Olenpa kysäissyt varsin vaihtaakin "saman katon alla". Myyjä totesi: "eikai sitä huonompaan kannata, mutta jos välttämättä haluat"
Kysyin myös mielipiteitä Fendtistä. Kumpikaan em. henkilöistä ei enää ollut sitä mieltä että kone huononee ja värikään ei niin kovin paljo muutu.
Että tämmösiä kuulumisia. Toivottavasti edes joku käsitti mitä ajoin takaa.
Myyjä ilmoitti hienotunteisesti että luotto on loppu???

Jätkä

  • Vieras
Vs: Tienkunnostusjyrsintää
Näkyvyys ympäristöön todella surkia. Konepelti suuri kuin tanssilava. Lokasuojat leviällä kuin lentokoneen siivet. Näkymät kolmea metriä lähemmäksi konetta aivan olemattomat. Voin vain kuvitella jos vielä kuormain oisi peittämässä näkymiä.
Minulle riitti 5 minuutin istahtaminen esittely Verkun pukille.
Ehkä olen poikkeava yksilö.
Ja sitten luotettavuudesta, kuultua asiaa, mutta sellaisen ihmisen suusta kuultua joka työkseen tekemisissä asian kanssa: "Jos haluat ittelles PALJON ja HANKALIA korjaustöitä, niin ala Verkun huoltajaksi,
mutta opettele myös kestämään vihaisten isäntien tunnepurkaukset kun ovat laskusi saaneet".

Taidat olla aika keskenkasvunen kun maailma näyttää suurelta? Parempi lokasuojia katsella kuin leveitä renkaita. Ja jos olisin huoltohenkilö niin olisin tyytyväinen jos olisi paljon hankalia töitä silloin olisi leipää tiedossa ja suuren laskun antaminen on aina ilahduttanut ainakin minua  ;D , se on työn teettäjän ongelma jos se lasku hänen mielestään vaikuttaa suurelta.

articla

  • Vieras
Vs: Tienkunnostusjyrsintää
Myyjä ilmoitti hienotunteisesti että luotto on loppu???

Väärin tulkittu, sorry.
Ko. myyjä on tosin tarjonnut kerran luottoa.
Jokaisen rekisteröitävän koneeni rek.otteessa on omistaja sekä haltija sama henkilö.
Monesti taitaa olla niin että haltijan nimi on tuttu, mutta omistaja on jokin kasvoton taho.

articla

  • Vieras
Vs: Tienkunnostusjyrsintää

Taidat olla aika keskenkasvunen kun maailma näyttää suurelta? Parempi lokasuojia katsella kuin leveitä renkaita. Ja jos olisin huoltohenkilö niin olisin tyytyväinen jos olisi paljon hankalia töitä silloin olisi leipää tiedossa ja suuren laskun antaminen on aina ilahduttanut ainakin minua  ;D , se on työn teettäjän ongelma jos se lasku hänen mielestään vaikuttaa suurelta.

Hyvin luettu ystäväiseni!
Missä kohdin kirjoitin maailman suuruudesta?
Vai rajoittuuko sinun maailmasi Verkun suureen konepeltiin?
Keskenkasvuisuudesta olen kyllä samaa mieltä kanssasi, muutama lisäsentti joihinkin kohtiin olisi kyllä kelvannut, mutta kun satuin olemaan jonossa siellä häntäpäässä, niin ei riittäny mulle asti. ;)
Kiitä vain onneasi ettet satu olemaan huoltomies. Tuolla asenteella epäilen vahvasti ettet pitkään alalla pärjäisi.
Ja on totta että renkaan on hyvä olla suojan alla. Mutta ne suojat voi muotoilla myös siten ettei ne peitä lähinäkymiä kovin laajasti.

Tämä riittänee nyt aiheesta "Tienkunnostusjyrsintää" ;D

mike

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1809
Vs: Tienkunnostusjyrsintää

Taidat olla aika keskenkasvunen kun maailma näyttää suurelta? Parempi lokasuojia katsella kuin leveitä renkaita. Ja jos olisin huoltohenkilö niin olisin tyytyväinen jos olisi paljon hankalia töitä silloin olisi leipää tiedossa ja suuren laskun antaminen on aina ilahduttanut ainakin minua  ;D , se on työn teettäjän ongelma jos se lasku hänen mielestään vaikuttaa suurelta.

Hyvin luettu ystäväiseni!
Missä kohdin kirjoitin maailman suuruudesta?
Vai rajoittuuko sinun maailmasi Verkun suureen konepeltiin?
Keskenkasvuisuudesta olen kyllä samaa mieltä kanssasi, muutama lisäsentti joihinkin kohtiin olisi kyllä kelvannut, mutta kun satuin olemaan jonossa siellä häntäpäässä, niin ei riittäny mulle asti. ;)
Kiitä vain onneasi ettet satu olemaan huoltomies. Tuolla asenteella epäilen vahvasti ettet pitkään alalla pärjäisi.
Ja on totta että renkaan on hyvä olla suojan alla. Mutta ne suojat voi muotoilla myös siten ettei ne peitä lähinäkymiä kovin laajasti.

Tämä riittänee nyt aiheesta "Tienkunnostusjyrsintää" ;D
   Eihän tämä kantaasi vaikuta mutta niitten lokasuojien leveyden saa valita.
"ei mikkään mee saatana kohtuuella,se oli sen edellisen Teen kanssa sama homma.Viinaa pittää juua!"

HK75

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25
  • Ei pysty - liian hapokasta
Vs: Tienkunnostusjyrsintää


Väärin tulkittu, sorry.
Ko. myyjä on tosin tarjonnut kerran luottoa.
Jokaisen rekisteröitävän koneeni rek.otteessa on omistaja sekä haltija sama henkilö.
Monesti taitaa olla niin että haltijan nimi on tuttu, mutta omistaja on jokin kasvoton taho.

Eikös Haltija ole joku satuolento?
Sääli on sairautta

RockBull

  • Vieras
Vs: Tienkunnostusjyrsintää
Helinä-Keiju? Häh?

Jätkä

  • Vieras
Vs: Tienkunnostusjyrsintää

Taidat olla aika keskenkasvunen kun maailma näyttää suurelta? Parempi lokasuojia katsella kuin leveitä renkaita. Ja jos olisin huoltohenkilö niin olisin tyytyväinen jos olisi paljon hankalia töitä silloin olisi leipää tiedossa ja suuren laskun antaminen on aina ilahduttanut ainakin minua  ;D , se on työn teettäjän ongelma jos se lasku hänen mielestään vaikuttaa suurelta.

Hyvin luettu ystäväiseni!
Missä kohdin kirjoitin maailman suuruudesta?
Vai rajoittuuko sinun maailmasi Verkun suureen konepeltiin?
Keskenkasvuisuudesta olen kyllä samaa mieltä kanssasi, muutama lisäsentti joihinkin kohtiin olisi kyllä kelvannut, mutta kun satuin olemaan jonossa siellä häntäpäässä, niin ei riittäny mulle asti. ;)
Kiitä vain onneasi ettet satu olemaan huoltomies. Tuolla asenteella epäilen vahvasti ettet pitkään alalla pärjäisi.
Ja on totta että renkaan on hyvä olla suojan alla. Mutta ne suojat voi muotoilla myös siten ettei ne peitä lähinäkymiä kovin laajasti.

Tämä riittänee nyt aiheesta "Tienkunnostusjyrsintää" ;D

Sori mun vika, meillä on eri käsitykset suureista, Jos olitit kirjoitanut että massikan konepelti on edessä kuin hevonper*e ettei ohi nää, vaan vertasit tanssilavaan niin heti tuli mieleen pikku poika joka eksyy viljapeltoon kun kaikki on suurta. Itselleni massikan konepelti ei merkitse mitään eikä muittenkaan merkkien sillä ne ovat vain osa konetta joita en tarvitse.
Kyllä huoltomies menestyy jos on paljon töitä ja osamyyntiä, ei heille leipä tule jos koneet pysyvät ehjänä tai isännät osaavat itse huoltaa ne.

JiiPee42

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3601
Älä rupee.................
Helinä-Keiju? Häh?



sotkemaan Heltsua tähän asiaaan ..............hän käy hakees meikäläisen joka ilta höyhensaarille  ;)

ss3

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 238
Vs: Tienkunnostusjyrsintää
http://www.youtube.com/watch?v=KT-fEQG8ITM&feature=related  Onnistuu myös ilman vihreää voimaa :D