Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe jd 6530  (Luettu 5731 kertaa)

voorti

  • Vieras
jd 6530

Onkos kellään mielikuvaa tälläsestä karvalakista? Nyt kun ei bonuskaupastakaan heitetä traktorinostajaa ulos harjoittelemaan toimistokäyttäytymistä .....

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: jd 6530
kestävä perus rakkori, voimaakin saa otettua koneesta varmasti riittävästi.. itselläni on 6420 premium, commonrail koneella (173 hp)  ;D
ja pohjoiset päälle..

KJL

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4084
  • "Aja millä ajat ja Flieglillä loput"
Vs: jd 6530
Kokeilemassani yksilössä ainakin oli kokoluokkaan nähden suhteettoman tehottomat jarruttimet, mut se oliki autopour-lootalla...

tethering holes to their concave windings

Timppa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 13531
Vs: jd 6530
Paska mikä paska...
Kui mää ain olen paras?

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: jd 6530
osta 6830 niin saat rahoilles vastinetta ja siis premiumi ja jos ei oo niin paljon rahaa niin älä vaivaudu edes uutta ostamaan  ;D osta käytetty....

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: jd 6530
osta 6830 niin saat rahoilles vastinetta ja siis premiumi ja jos ei oo niin paljon rahaa niin älä vaivaudu edes uutta ostamaan  ;D osta käytetty....
6830 on pirun hyvä kone, seuraava rakkori jonka ostan saattaa olla sellainen.
case puma on toinen vaihtoehto, täys power shiftinä.
ja pohjoiset päälle..

zetor8045

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 5568
Vs: jd 6530
osta 6830 niin saat rahoilles vastinetta ja siis premiumi ja jos ei oo niin paljon rahaa niin älä vaivaudu edes uutta ostamaan  ;D osta käytetty....
6830 on pirun hyvä kone, seuraava rakkori jonka ostan saattaa olla sellainen.
case puma on toinen vaihtoehto, täys power shiftinä.
case puma on kovin janoinen tieajossa  :P

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: jd 6530
osta 6830 niin saat rahoilles vastinetta ja siis premiumi ja jos ei oo niin paljon rahaa niin älä vaivaudu edes uutta ostamaan  ;D osta käytetty....
6830 on pirun hyvä kone, seuraava rakkori jonka ostan saattaa olla sellainen.
case puma on toinen vaihtoehto, täys power shiftinä.
case puma on kovin janoinen tieajossa  :P
ranisen mikko kun käy paikalla niin enin jano lähtee ja voimaa tulee ;D
ja pohjoiset päälle..

voorti

  • Vieras
Vs: jd 6530

Onko kellään ollut häikkää moottorin yhteispaineruiskutuksessa suuttimia tarttee varmaan testailla aika tiuhaan kun on niin tarkka p-aineen puhtaudesta

Makee

  • Vieras
Vs: jd 6530
Traktoreissa on sama homma kuin autoissaki.
VW käyttää Forte polttoainejärjestelmän puhdistusainetta määräaikaishuolloissa.
Lisää vaan hyvin vajaaseen tankkiin Fortea tai suoraan suodattimeen, niin johan puhdistuu eikä kone käy epätasaisesti kylmänä.

http://www.tecalemit.fi/tuotteet.php?kieli=1&sivu=tuotteet&r_id=116

voorti

  • Vieras
Vs: jd 6530

Kiitos Makeelle vinkistä.Olen pitänyt kaikkia ihmeaineita enempi huijauksena,mutta olen jostain tämän tapaisesta kuullut.Vaihtokonehan viisaan valita olisi,mutta hinnoittelu etenkin bonus ja valtra kaupassa menee niin,että uudenkarhean vaihtokoneen pyyntihinta on vähän yli vertailukelpoisen uuden hinnasta.Potentiaalinen vaihtokoneen suoraanostaja ei tohdi tarjota
"käypää" hintaa.Jolloin taas löytää itsensä pihalta.......

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: jd 6530
Traktoreissa on sama homma kuin autoissaki.
VW käyttää Forte polttoainejärjestelmän puhdistusainetta määräaikaishuolloissa.
Lisää vaan hyvin vajaaseen tankkiin Fortea tai suoraan suodattimeen, niin johan puhdistuu eikä kone käy epätasaisesti kylmänä.

http://www.tecalemit.fi/tuotteet.php?kieli=1&sivu=tuotteet&r_id=116
komppaan makeeta, fortea kehiin tarvittaessa
ja pohjoiset päälle..

+200

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4637
  • Paalauksen iloa
Vs: jd 6530
Paska mikä paska...
Kattoikko sä housuihis ???

PR

  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 715
Vs: jd 6530

Kiitos Makeelle vinkistä.Olen pitänyt kaikkia ihmeaineita enempi huijauksena,mutta olen jostain tämän tapaisesta kuullut.Vaihtokonehan viisaan valita olisi,mutta hinnoittelu etenkin bonus ja valtra kaupassa menee niin,että uudenkarhean vaihtokoneen pyyntihinta on vähän yli vertailukelpoisen uuden hinnasta.Potentiaalinen vaihtokoneen suoraanostaja ei tohdi tarjota
"käypää" hintaa.Jolloin taas löytää itsensä pihalta.......

Reilu kolme vuotta sitten kanssa päivitin hiukan vetokonekantaa. Huomasin saman ilmiön, että kolme-neljävuotta vanhoista pyydettiin enempi kuin uudesta. Olin toki suoralla kaupalla liikkeellä, mikä vaikutti kaupantekoon ratkaisevasti. Uusi valtionmetalli sitten tontille hiisattiin, enkä voi myöntää katuneeni kauppaa.  :)

hl

  • Konkari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 1304
  • kyllä lähtee..
Vs: jd 6530

Kiitos Makeelle vinkistä.Olen pitänyt kaikkia ihmeaineita enempi huijauksena,mutta olen jostain tämän tapaisesta kuullut.Vaihtokonehan viisaan valita olisi,mutta hinnoittelu etenkin bonus ja valtra kaupassa menee niin,että uudenkarhean vaihtokoneen pyyntihinta on vähän yli vertailukelpoisen uuden hinnasta.Potentiaalinen vaihtokoneen suoraanostaja ei tohdi tarjota
"käypää" hintaa.Jolloin taas löytää itsensä pihalta.......

Reilu kolme vuotta sitten kanssa päivitin hiukan vetokonekantaa. Huomasin saman ilmiön, että kolme-neljävuotta vanhoista pyydettiin enempi kuin uudesta. Olin toki suoralla kaupalla liikkeellä, mikä vaikutti kaupantekoon ratkaisevasti. Uusi valtionmetalli sitten tontille hiisattiin, enkä voi myöntää katuneeni kauppaa.  :)
otan osaa.. :'(
ja pohjoiset päälle..