Kiinnostava laite. Hieman epäilyttää tuo kiinnitys akselintumppiin ja nivelakseli perään. Tahtoo yli tonnin kierrokslla normi akselikin ravistaa, saati sitten moinen mukkelo kun booreissa vähänkin väljää. Toinen haitta jyrsinkäytössä että tarvii pakituksen kiinniottoon. Entäs jos ei ole ajovoimanottoa? Hypätäänkö aina kangen kanssa akselia pyörittelemään?
Muistaako joku, että kuka tekee suojakytkintä jarrulevyllä. Hydraulinen jarrun kiristys. Tarviis saada 1 3/4 tumppi juuri ja juuri kestämään.
tätä vissiin tarkotat? http://www.suokone.com/galleria/05-mericare/01-poc-clutch.html
Kyllä kiitos, en muistanutkaan että Suokone on tuon tehnyt. Pitääpä kysyä hintaa ja toimintaa molemmilta. Mitään kytkintä yleensä tarvita vaan parisataa heppaa sammuu tarvittaessa. Mutta kun tuli teräviä iskuja niin paljon, vaikka ei paljon kierrokset laskenut, niin koneen isommat tumpit pääsi murenemaan. Vaihdot työnä niin isoja, että kytkin hankkii hintansa.
Jos vaan pysyy nuo akselivärinät kurissa. Näyttäisi Suokoneen kytkin olevan hieman lyhyempi.
Suokoneen toimintaperiaate näkyy kuvissa, mutta onkohan jp:n sisällä ulosottopakka öljyssä vai mitä?