Onkos noissa kuin paljo remonttia? Taitaa olla pätevä kapistus, miksihän valmistus loppui, täpinäreiskalle urakointiin.
Ainoa pakolllinen iso remontti on se, että sullojaroottorin akseli on valmistettu jostain "solidaarisuusteräksestä" ja hienoraetavarasta tehdyt sullojan siivet kuluttavat akselin reiät väljiksi > puikko käteen ja hitsaamaan, ei siinä monta viikkoa mennyt
Muutenhan se on yksinkertainen: Pulteilla kasattu ja vain muutama akseli ja kaksi ketjua, kestovoidellut laakerit jne.....
Runkoa ym. on joutunut hieman vahvistelemaan, mutta huomasin että uudemmissa runkopalkitkin ovat paksummasta tavarasta
Matala vetoaisa lienee jokin valinnaisvaruste, suomeen tuoduissa se näyttäisi olleen '92-malleista alkaen. Valmiit kiinnityskorvakkeet ovat kuitenkin jo marraskuun -88 jälkeen valmistetuissa valmiina = helppo heittää aisaksi joku vanha kärrynaisa ja sylinteri.
Nostolaitekiinniteisen kanssa on muutamia pahoja ongelmia: Puskee alamäessä jyrkkään käännyttäessä ja tulee jyrkässä ylämäessä vetovarret vaakasuorassa, vähemmän tilaa säilöntäainetynnyrille sekä kipattaessa ei saa olla yhtään ylämäkeä, muuten nostolaite nousee ylös ja kuorma jää takalaidan väliin, on muuten tiukka hartiahydrauliikalla talikoida
Jopa yli 7;n tonnin paino repii muuten 2850 JD;n nostolaitteet aika päreiksi, 6410 repiikin sitten vetoaisan päreiksi
Valmistus lienee loppunut, kun se on jäänyt kaikkialla liian pieneksi, hehtaari tuntiin ei enää riitä.
Tosin (karhotettua) vehnän pehkua keräsin 8 hehtaaria 75 minuuttiin, eli yli 6 ha/tunti
Halvalla on hl kärryn saanut, mulla saa olla ladossa noilla hinnoilla