Taitaa ilmat lämmetä , mulla tulia äsken ulkona touhutessa hiki .
Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 08.07.09 - klo:13:24Taitaa ilmat lämmetä , mulla tulia äsken ulkona touhutessa hiki . Niin mullakin tuli, ku sahasin puukkosahalla järvee näkyviin.
Lainaus käyttäjältä: TyttöMaalta - 08.07.09 - klo:13:35Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 08.07.09 - klo:13:24Taitaa ilmat lämmetä , mulla tulia äsken ulkona touhutessa hiki . Niin mullakin tuli, ku sahasin puukkosahalla järvee näkyviin. Siellä on paksu sinilevämatto järvessä?
Lainaus käyttäjältä: TyttöMaalta - 08.07.09 - klo:13:35Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 08.07.09 - klo:13:24Taitaa ilmat lämmetä , mulla tulia äsken ulkona touhutessa hiki . Niin mullakin tuli, ku sahasin puukkosahalla järvee näkyviin. Jaa, uutta akkunan reikää mökin seinään? Sattuko etes runkotolopan kohalle? Vai oliko peräti hirsiseinää?
...murskekuorman kippasi tunti sitten kuski navetan takapihalle. Isoja lumipaakkuja oli seassa.
Viimeksi muokattu: 08.07.09 - klo:18:52 kirjoittanut Anselmi
Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 08.07.09 - klo:13:24Taitaa ilmat lämmetä , mulla tulia äsken ulkona touhutessa hiki . Touhusitko ihan yksin?Minä touhusin vaimon kanssa, näin kesällä on mukavaa saada vaihtelua, kun voi ulkoilmassa touhuta makuukammarin sijasta.Pitää vain katsoa, ettei lähellä ole muurahais tai ampiaispesää
Lainaus käyttäjältä: Anselmi - 08.07.09 - klo:18:50Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 08.07.09 - klo:13:24Taitaa ilmat lämmetä , mulla tulia äsken ulkona touhutessa hiki . Touhusitko ihan yksin?Minä touhusin vaimon kanssa, näin kesällä on mukavaa saada vaihtelua, kun voi ulkoilmassa touhuta makuukammarin sijasta.Pitää vain katsoa, ettei lähellä ole muurahais tai ampiaispesää Touhusitko naapurin muijan kanssa , sehän lisäis vaihtelua .
Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 08.07.09 - klo:19:09Lainaus käyttäjältä: Anselmi - 08.07.09 - klo:18:50Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 08.07.09 - klo:13:24Taitaa ilmat lämmetä , mulla tulia äsken ulkona touhutessa hiki . Touhusitko ihan yksin?Minä touhusin vaimon kanssa, näin kesällä on mukavaa saada vaihtelua, kun voi ulkoilmassa touhuta makuukammarin sijasta.Pitää vain katsoa, ettei lähellä ole muurahais tai ampiaispesää Touhusitko naapurin muijan kanssa , sehän lisäis vaihtelua . Vaimo mikä vaimo, oma tai naapurin, lainaillaaanhan sitä koneitakin, miks ei siis vaimojakin