Lainaus käyttäjältä: Anselmi - 08.07.09 - klo:19:12Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 08.07.09 - klo:19:09Lainaus käyttäjältä: Anselmi - 08.07.09 - klo:18:50Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 08.07.09 - klo:13:24Taitaa ilmat lämmetä , mulla tulia äsken ulkona touhutessa hiki . Touhusitko ihan yksin?Minä touhusin vaimon kanssa, näin kesällä on mukavaa saada vaihtelua, kun voi ulkoilmassa touhuta makuukammarin sijasta.Pitää vain katsoa, ettei lähellä ole muurahais tai ampiaispesää Touhusitko naapurin muijan kanssa , sehän lisäis vaihtelua . Vaimo mikä vaimo, oma tai naapurin, lainaillaaanhan sitä koneitakin, miks ei siis vaimojakin Jos vain ehjänä takaisin tuo
Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 08.07.09 - klo:19:09Lainaus käyttäjältä: Anselmi - 08.07.09 - klo:18:50Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 08.07.09 - klo:13:24Taitaa ilmat lämmetä , mulla tulia äsken ulkona touhutessa hiki . Touhusitko ihan yksin?Minä touhusin vaimon kanssa, näin kesällä on mukavaa saada vaihtelua, kun voi ulkoilmassa touhuta makuukammarin sijasta.Pitää vain katsoa, ettei lähellä ole muurahais tai ampiaispesää Touhusitko naapurin muijan kanssa , sehän lisäis vaihtelua . Vaimo mikä vaimo, oma tai naapurin, lainaillaaanhan sitä koneitakin, miks ei siis vaimojakin
Lainaus käyttäjältä: Anselmi - 08.07.09 - klo:18:50Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 08.07.09 - klo:13:24Taitaa ilmat lämmetä , mulla tulia äsken ulkona touhutessa hiki . Touhusitko ihan yksin?Minä touhusin vaimon kanssa, näin kesällä on mukavaa saada vaihtelua, kun voi ulkoilmassa touhuta makuukammarin sijasta.Pitää vain katsoa, ettei lähellä ole muurahais tai ampiaispesää Touhusitko naapurin muijan kanssa , sehän lisäis vaihtelua .
Lainaus käyttäjältä: sorkkahessu - 08.07.09 - klo:13:24Taitaa ilmat lämmetä , mulla tulia äsken ulkona touhutessa hiki . Touhusitko ihan yksin?Minä touhusin vaimon kanssa, näin kesällä on mukavaa saada vaihtelua, kun voi ulkoilmassa touhuta makuukammarin sijasta.Pitää vain katsoa, ettei lähellä ole muurahais tai ampiaispesää
Taitaa ilmat lämmetä , mulla tulia äsken ulkona touhutessa hiki .