Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Sähky  (Luettu 567 kertaa)

-SS-

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Rauta ei valita eikä voima kuvia palvele - Ford
Vs: Sähky
Googlen duunarien työllistäminen vie kansalta rahaa sähkön hinnassa, kelarottailijat veisivät saman veroissa tai valtion velkaantumisessa. Nettoverojen aikaan saamiseksi jonkun pitää kuitenkin tehdä jotakin työtä, ja ratkaisuksi valtion virkamies ei ole sellainen työ, se on vain saman rahan pyörittämistä häviöllisessä todellisuudessa, se häviää ennen pitkää lämmöksi. Ja p*skaksi.

-SS-

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Googlen duunarien työllistäminen vie kansalta rahaa sähkön hinnassa, kelarottailijat veisivät saman veroissa tai valtion velkaantumisessa. Nettoverojen aikaan saamiseksi jonkun pitää kuitenkin tehdä jotakin työtä, ja ratkaisuksi valtion virkamies ei ole sellainen työ, se on vain saman rahan pyörittämistä häviöllisessä todellisuudessa, se häviää ennen pitkää lämmöksi. Ja p*skaksi.

-SS-

Sähkö on kyllä Suomen ainoa todella kilpailtu tuote. Välillä miinuksella ja toisena päivänä 50senttiä kwh.
   Luulen että jotkut rupeaa marisemaan kun sähkö taas nousee 20 senttiin kwh. Siis vuoden sopimuksissa. Näitä hintoja se taitaa tuolla euroopassa olla. Et normaalia.

Kaikki

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eikö yhtään arveluta kun kooklen tada keskukset tehtään varus mies paikka kunnille haminaan ja kajaaniin ?

Lisäksi vaala ja muhos sijaitsee kajaanin ohella suomi neidon vyötäröllä kapeimmassa kohdassa ,mistä vihollinen voi yrittää suomen katkaista .

Trump putinin hyvänä ystävänä taitaa juonia jotain suomen pään menoksi .

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Eläkelläinen näkee datakeskusten rynnistyksessä vallankumouspotentiaalia. Vanha vallankumouksellinen toivoo kansan jalkautuvan kaduille kunhan sähkyn hinta saadaan kohti ionosfääriä. 🎅🎅

Siitarit ovat ennenkin tehneet kommunistista vallankumousta Suomessa.

Kommunisteja koko suku!!

Kelpaa kumota valtaa ja runkilla käydä!

Pahvia Sepon runkkipippelin päälle!! Pahvia, sano!!!

🤣🤣🤣🎅🎅🎅

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Eläkelläinen näkee datakeskusten rynnistyksessä vallankumouspotentiaalia. Vanha vallankumouksellinen toivoo kansan jalkautuvan kaduille kunhan sähkyn hinta saadaan kohti ionosfääriä. 🎅🎅
purra on datakeskusten vankkumaton puolestapuhuja 8) 8) 8) 8)

Siitarit ovat ennenkin tehneet kommunistista vallankumousta Suomessa.

Kommunisteja koko suku!!

Kelpaa kumota valtaa ja runkilla käydä!

Pahvia Sepon runkkipippelin päälle!! Pahvia, sano!!!

🤣🤣🤣🎅🎅🎅
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Aika kierosti ajateltu. Ei kansa lähtenyt kadulle 2022. Tekivät vaan järjettömiä sopimuksia. Itse olen päättänyt et luovun pörssisähköstä, jos tarjoovat alle 5 senttiä.

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Aika kierosti ajateltu. Ei kansa lähtenyt kadulle 2022. Tekivät vaan järjettömiä sopimuksia. Itse olen päättänyt et luovun pörssisähköstä, jos tarjoovat alle 5 senttiä.

Herää todellisuusteen ja lämmitä toinenkin kamari.

lypsyukko

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Tänään tein toiseen osoitteeseen 2v sähkösopimuksen. 9,66sent/kwh verolla. Taulukko hinta oli jo jonkun matkaa yli 10sent, mutta tuo oli alle kaks viikkoa sitten tulleen tarjouksen hinta. Tuon osoitteen sähkönkulutus ei päätä huimaa, varsinkaan jos olisi leuto talvi, joten sinällään ihan merkityksetön. Mutta kotopaikan sopimus päättyy maaliskuun alussa ja jännityksellä odotan mitä hinta silloin on. Ja nythän ei hinta enää romahda kuten 23 vuonna.

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Emäntä tullu viluseksi. Nytkin 25 astetta. Sillä.mennään.
  Mä oon kuukausittain laskenut että pörssisähkö menee aina alle kiinteän.
Kiinteä hinta on kuin palovakuutus. Siitä pitää maksaa. Sähköfirmat myy sen kiinteän sopimuksen eteenpäin. Ei ne itse siitä tappiota ota.
   Nyt veikkausen monopooli loppuu. Tällaista elämä on.

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Emäntä tullu viluseksi. Nytkin 25 astetta. Sillä.mennään.
  Mä oon kuukausittain laskenut että pörssisähkö menee aina alle kiinteän.
Kiinteä hinta on kuin palovakuutus. Siitä pitää maksaa. Sähköfirmat myy sen kiinteän sopimuksen eteenpäin. Ei ne itse siitä tappiota ota.
   Nyt veikkausen monopooli loppuu. Tällaista elämä on.

Joko makuuhuone on kylmänä Siitareilla?

🤔🤔🤔🎅🎅🎅

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta mikä mahtaa olla sähkyn hinta 2028?   sitäpä petekään ei kerro kun vain vihjaa jostain katosta..  mutta menöökö sekin vanhaan malliin... ?

Eläkelläisviljelijä

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
mutta mikä mahtaa olla sähkyn hinta 2028?   sitäpä petekään ei kerro kun vain vihjaa jostain katosta..  mutta menöökö sekin vanhaan malliin... ?

Koska poliitikot ovat olleet yhtään perillä sähkön hinnasta ja tuotannosta. Ei koskaan.
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012264711.html