Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe 6030 Autopowr  (Luettu 11651 kertaa)

aaknuuti

• Vieras
6030 Autopowr
Tietääkö joku kuinka monta prosenttia 6000 -sarjan JD:istä myydään autopowereina. Jotenkin tuntuu että markkinointi painottuu nykyään keppivaihteisiin. Kertokaa jos ootte itse ostanu tai naapuriin on tullut. Ei ole käyttäjäjuttuja enää agrimarketin nettisivuilla.

zetor8045

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Vs: 6030 Autopowr
Kyllähän noi käyttäjäjutut sieltä löytyy ja mitäs sitä portaatonta erikseen mainitsemaan senhän kuuluisi olla jo vakiovaruste nykypäivänä  ;D http://www.agrimarket.fi/Koneet/Traktorit/Kayttajajutut/

Konehemmo

• Vieras
Kyllähän noi käyttäjäjutut sieltä löytyy ja mitäs sitä portaatonta erikseen mainitsemaan senhän kuuluisi olla jo vakiovaruste nykypäivänä  ;D http://www.agrimarket.fi/Koneet/Traktorit/Kayttajajutut/

Niinkun pakotettiin dikipoksinki hankkiminen? Jos kaik yhen merkin raktorit ois portaattomia, pittääkö vaihtaa merkkiä että pääsee vähemmällä vaivalla sisälle vai pittääkö ite kyhätä portaattomaan jotkut?  :D

juumassi

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Kuolema kuittaa univelat.
Tietääkö joku kuinka monta prosenttia 6000 -sarjan JD:istä myydään autopowereina. Jotenkin tuntuu että markkinointi painottuu nykyään keppivaihteisiin. Kertokaa jos ootte itse ostanu tai naapuriin on tullut. Ei ole käyttäjäjuttuja enää agrimarketin nettisivuilla.

miksi jokaisessa jutussa kehutaan huoltomiehiä?

niitä on tar*****vjd:n kohdalla enemmän kuin laki sallii. ;D ;D ;D

Henkka

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
Jos yli 1000 portaatonta peuraa on liikkellä. Jos jontikankin ostaa on pakko ostaa premiumi et saa 50km/h laatikolla. Eikös portaattoman lisähinta ole premiumiin sen 10-15t€?

Naapurilla tuollanen 6920 autopower ja komeestihan se liikkuu.

masto

• Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
Autopoweri-ongelmia on voinu huonot öljytkin tehdä. Ekös agrimarketti myy/suosittele niihin shellin öljyjä jotka ei varmaan ole ihan castrollin laatua. Huhun kuullu että castrollilla kestäis paljon paremmin, mene ja tiedä.

Maalaispoika

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Nothing runs like a deere
Mulla on molemmissa vihreissä jontikan omat öljyt (Hy-Gard) vaihteistossa, mutta shellin valmistamaahan sekin on. Pitäisi kumminkin olla parempaa. Autopower ollut nyt kaksi vuotta, eikä mitään moittimista. Aiva hyvin voisi tulevaisuudessakin ostaa sellaisen.
Sääliä saa pyytämättäki, kateus pitää ansaata.

Imme

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • "Lasten tekemät lahjat on rakkaimpia" Apple

Naapurilla tuollanen 6920 autopower ja komeestihan se liikkuu.

Voi kristus näitä kommentteja.

Turha selitellä täällä, iso joukko koneista porsinut vähintään kerran. Monet useasti. Pikkutarkan isännän kone (JD ei niinkään portaaton). Muilla se kestää, ei JD:llä. Ongelma avoin, ei auta shellit tai castrollit. Veikkaus ongelman syyksi, sama öljytila apulaitteiden, jarrujen, vaihteiston ja hydrauliikan kanssa. Muilla eroavaisuutta tässä. Öljytila pieni kaiken huipuksi. Osta ongelmia, osta JD autopw.

Vielä käyttäjävikoihin, kyllä tekniikka (tuhannen anturia) suojelee itse itseään, paikat kestää vaikka millainen DHL apilas olisi hytissä. Ongelma vain muualla. Edellämainitut oli minun arvailua tuttujen asioita seurattua. Kaiken huippuhan se olisi jos selviäisi että ne sadat laatikonvaihdot olisikin softavian syytä.
Jos kyseessä on asia, jonka voi ratkaista rahalla, niin ei ole kyse ongelmasta vaan rahasta.

aaknuuti

• Vieras
Käyttäjäjuttuja Agrimarketin sivuilla ei ole tehty 2009 vuodelta ja 2008 vuoden jutut painottuvat muualle kuin autopoweriin. Oletteko nähneet onko näitä vielä myyty kilpailun kovennuttua MF:n Fendtin ja Casen toimesta. Kotiseudullani on paljon tyytyväisiä käyttäjiä, mutta uusia ei ole viime vuosina enää tullut.

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
paikat kestää vaikka millainen DHL apilas olisi hytissä.

veeepmaaasterrrr!!!! apilasta kiusataan taas!!!!
Kui mää ain olen paras?

Imme

• Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • "Lasten tekemät lahjat on rakkaimpia" Apple

Mies kiroaa muiden kommentteja ja itse arvuuttelee "tuttujen asioita"........  ;D
Ei tartte arvuutella, sen verta tutuista kyse että omassa lompakossa tuntunut
Jos kyseessä on asia, jonka voi ratkaista rahalla, niin ei ole kyse ongelmasta vaan rahasta.

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa

timppaa ei tartte kiusata se kiusaa ittiää dena vt:llä ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Timppa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

timppaa ei tartte kiusata se kiusaa ittiää dena vt:llä ;D

***Lähetä ny ruikutusviesti vepmaasterille. Mitäs siinä itket.
Kui mää ain olen paras?

apilas

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • fendt parkissa
toiveesi toteutui ;D
Miksi kaikki jotka ovat erimieltä kanssani ovat idiootteja?

Ala-Pertti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Mies kiroaa muiden kommentteja ja itse arvuuttelee "tuttujen asioita"........  ;D
Ei tartte arvuutella, sen verta tutuista kyse että omassa lompakossa tuntunut
Meillä koneissa on takuu ja sen jälkeen konerikkovakuutus jos sattuis ongelmia tulemaan.mutta ei oo mikään kone ollut niin huono että pitäis anopilta remonttirahat lainata.ostan jatkossakin Jd autopowr niin jää rahaa näköjään muuhunkin 8)

Eikä muutenkaan ole huolta remonteista. Kun käytän Valtran huollossa, tulee siitä lasku eikä siinä mitään. työnjälki on hyvää ja tehdystä työstä pitääkin maksaa.
Mutta siellä seinän takana, sielläpähän Valtan myyntipuolella on vielä paremmat asentajat. Viime syksynä vaihtoivat meidän uusimpaan keltavanteiseen uuden vaihteiston ETÄTYÖNÄ, eivätkä laskuttaneet senttiäkään ja työnjälki todella siistiä, ei ollut maali hilseillyt yhdenkään pultin kannasta ja mikä parasta, koneen ei tarvinnut poistua työmaaltaan vaan sai olla koko ajan hankkeessa.
Tuollainen ennakoiva huolto on paitsi edullinen, antaa myös varmuutta ja uskoa koneen toimintakyvyn ylläpitoon.
Hirveetä, jos on puoletkaan totta...