tuossa kuulin kun hepoheinää viljelevä manas että tais saaha moisen peltoonsa siemenen mukana. kun aikasemmin on pelloilla ollut vain ihan yksittäisiä kasveja ja nyt kylvetyllä on ihan reilusti. tosiaan epäili että siemenen mukan tullut ja mainihti että monella muullakin samaa onklemaa, hankkijan siemenessä.. onko näkyny?