Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Kanamunien salmonella löytö  (Luettu 103 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25285
Kanamunien salmonella löytö
Onkohan taas joku rehutehdas tuonut "halpaa" ulkolaista viljaa.

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3234
Vs: Kanamunien salmonella löytö
Eemelikin lopetti viljelyn niin pakko tuoda jostain.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75804
Vs: Kanamunien salmonella löytö
ja ainoastaan viljasta mahkuja saaha salmo?    parasta jättää kaurajuomatkin pois..

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12211
Vs: Kanamunien salmonella löytö
Onkohan taas joku rehutehdas tuonut "halpaa" ulkolaista viljaa.

   Taas tämä salmonellahysteria iski.
Kaupassa munahyllyt tyhjinä.
  Salmonella vain yksi bakteeri muiden joukossa. Miksi yersinia ja ehec ei aiheuta samaa hysteriaa.
Yersinia bakteeri aiheuttaa n.300 sairastumista.
  Eräs turisti sairastui joku aika sitten ehec bakteeriin syötyään huonosti kypsennettyä broileria Kroatiassa.
Seuraavana päivänä kuoli.

Syyllinen

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11759
  • Never Trust a Hippy
Vs: Kanamunien salmonella löytö
Eläkelläinen on Litlin asiakkaana tottunut Litlin ulkomaalaiseen salmonellaruokaan ja pitää siksi salmonellaa ihan arkipäiväisenä asiana, jopa toivottavana lisänä elintarvikkeissa. Salmonella maistuu vallankumoukselta.😁🎅🎅
Villi länsi,
Ronald ja Nancy,
Jippi-ai-jippi-oi

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12848
Vs: Kanamunien salmonella löytö
Eläkelläinen on Litlin asiakkaana tottunut Litlin ulkomaalaiseen salmonellaruokaan ja pitää siksi salmonellaa ihan arkipäiväisenä asiana, jopa toivottavana lisänä elintarvikkeissa. Salmonella maistuu vallankumoukselta.😁🎅🎅

Salmonella-Seppo.

😁😁😁

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12211
Vs: Kanamunien salmonella löytö
Eläkelläinen on Litlin asiakkaana tottunut Litlin ulkomaalaiseen salmonellaruokaan ja pitää siksi salmonellaa ihan arkipäiväisenä asiana, jopa toivottavana lisänä elintarvikkeissa. Salmonella maistuu vallankumoukselta.😁🎅🎅

Salmonella-Seppo.

😁😁😁

Natzi-paska. 😛😛😛

PaJa

  • Tulokas
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 14
Vs: Kanamunien salmonella löytö
Eläkelläinen on Litlin asiakkaana tottunut Litlin ulkomaalaiseen salmonellaruokaan ja pitää siksi salmonellaa ihan arkipäiväisenä asiana, jopa toivottavana lisänä elintarvikkeissa. Salmonella maistuu vallankumoukselta.😁🎅🎅

Salmonella-Seppo.

😁😁😁
kyl huamaa et täl sepol o lirlin salmonellasapuskat pehmittäny aivot.   ;D ;D