kohta löytyy salmoa myös levitteistä... kun viljasta tehtyä..
Voi se olla salmo voissakin, ellei pastoroida.
On se maito niin vaarallinen tuote ettei sitä juuri kuumentamatta myydä. Kanamunia myydään.
Huomattu on, että haukut sellaiset elintarvikkeet, joissa ei ole salmonellaa.
En haukkunut. Totesin vaan. No sillai se menee kyllä, että ehec maidossa taitaa olla suurempi mahdollisuus.
Tutkimusten mukaan kanassa voi olla salmonella, mutta ei tartu välttämättä munaan.