Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Isotissinen punapää puhuu asiaa  (Luettu 319 kertaa)

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75792
Vs: Isotissinen punapää puhuu asiaa
mut jos EI pääse instaan?   mut ohan tuo kiva kun kynnyksen yli voi laittaa jopa nuita linkkejä,   ilman et tarttee mitenkään etes avata...   onko taito ihan tallella...

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4778
Vs: Isotissinen punapää puhuu asiaa
nii, en minäkään tuota alkanut aukoaan enkä muitakaan instan linkkejä. Ja paljon jätän muitakin linkityksiä kattomatta. Ja eihän täss ehtis muuta kuin linkkejä lueskelemaan jos kaiken tarjonna selailisi. Eipä jää vaille vaikka ei aukoiskaan. Jos haluaa jotain eettiä niin ei uutakuin kuukkeli hommiin. Joillain on tänne tapana noita linkkejä laitella. Eipä haittaa.

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12845
Vs: Isotissinen punapää puhuu asiaa
mut jos EI pääse instaan?   

Hanki Insta.

Kaikki

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 2041

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12206
Vs: Isotissinen punapää puhuu asiaa

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75792
Vs: Isotissinen punapää puhuu asiaa
just niiin,  evp!   ei kaikkea tartte aukoa jos ei ihan vitukseen huvita.   mutta kun nuilla joillain tuntuu että laatta on kasvannu käteen ja joka paikkaa pitää likata..  ihmo touhua tännekin tyrkyttäävät..   mutta eipä nuista oikeat metiat sit kerrokaan,  miksi?   mahtaa olla ns. älytöntä tekoa...     ja kun nykyään on nuita oikeita metioita hirmu vähän...  kun kattelee mihin jopa ihmiset luottaa....

Viljelijä evp

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4778
Vs: Isotissinen punapää puhuu asiaa
jaa,,, ot sitte samaa mieltä. Mää en ole koskaan näitä linkkejä avannut mitä tänne on laitettu esille. Eemeli persu ym. Osaan ihan itse etsiä niitä juttuja joita on tarve katsoa. Ja maastulli on luettavissa ihan diginä sekä muutama muukin lehti. Hesarikin. Näkisin että saan ilman linkkejä han uutisia tarpeeksi.

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Isotissinen punapää puhuu asiaa
ei kaikkea tartte aukoa jos ei ihan vitukseen huvita.   

Tärkeintä on, ettet auvo seppputeuksen linkkivä...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."