Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Missäs ne feministit nyt luuraavat?  (Luettu 432 kertaa)

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12845

voortimies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 426
Vs: Missäs ne feministit nyt luuraavat?
Perseporarilla vaan vääränlaiset algoritmit. Ei löydä uutisia.

Vaikkapa tässä
https://www.instagram.com/p/DZ5lPQajM3M/
ja löytyy noita muitakin.

Lisäksi toisin kuin perseporari niin jotkut huutelun sijasta oikeasti tekevätkin jotakin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1b306041-e47d-47e3-8360-4438bde7dece

"Kesällä 2025 järjestettiin ainakin kolme pienkeräystä naisen hyväksi. Varoja kerättiin sekä oikeudenkäynti- että terapiakuluihin.
Yrittäjä Reetta Rajala on kertonut Linkedin-sivustolla keränneensä tapauksen asianomistajalle yhteensä yli 20 000 euroa.
Myös Naisasialiitto Unioni järjesti oikeudenkäyntikuluja varten pienkeräyksen. 10 000 euroa täyttyi alle vuorokaudessa."

Ja erinäinen määrä feministejä on julkisesti ja myös kulissien takana pitänyt tästä meteliä. Tietäisit jos uskaltaituisit ulos kynnyksen yli tosielämässä ja netissäkin oikeasti etsisit jotakin muutakin kuin maahanmuuttajavastaista paskaa.



Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75792
Vs: Missäs ne feministit nyt luuraavat?
hui!   noinko nyt masensit tuonkin...   ja viellä oikeana juhannuksena!

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29720
  • vastustan
Vs: Missäs ne feministit nyt luuraavat?
Hiljaa kuin kusi sukassa...

https://www.instagram.com/reel/DZ5hh3roqdb/?igsh=bnk3ajU0ZmdjeDBn
mikäs se oli se edellinen poklomi missä me porukalla ihmettelimme oikeusministerin vaiteliaesuutta vaikka aihe pitöisi olla kuin nyrkki silmään  :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12845
Vs: Missäs ne feministit nyt luuraavat?
Perseporarilla vaan vääränlaiset algoritmit. Ei löydä uutisia.

Vaikkapa tässä
https://www.instagram.com/p/DZ5lPQajM3M/
ja löytyy noita muitakin.

Lisäksi toisin kuin perseporari niin jotkut huutelun sijasta oikeasti tekevätkin jotakin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1b306041-e47d-47e3-8360-4438bde7dece

"Kesällä 2025 järjestettiin ainakin kolme pienkeräystä naisen hyväksi. Varoja kerättiin sekä oikeudenkäynti- että terapiakuluihin.
Yrittäjä Reetta Rajala on kertonut Linkedin-sivustolla keränneensä tapauksen asianomistajalle yhteensä yli 20 000 euroa.
Myös Naisasialiitto Unioni järjesti oikeudenkäyntikuluja varten pienkeräyksen. 10 000 euroa täyttyi alle vuorokaudessa."

Ja erinäinen määrä feministejä on julkisesti ja myös kulissien takana pitänyt tästä meteliä. Tietäisit jos uskaltaituisit ulos kynnyksen yli tosielämässä ja netissäkin oikeasti etsisit jotakin muutakin kuin maahanmuuttajavastaista paskaa.

Hyvin on näkymätöntä heidän toimintansa.

 Sinällään tietysti hauskaa, että menee noin kovasti Opelmiehen tunteisiin.😁😁😁

Tui tui...😉😉

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29720
  • vastustan
Vs: Missäs ne feministit nyt luuraavat?
Perseporarilla vaan vääränlaiset algoritmit. Ei löydä uutisia.

Vaikkapa tässä
https://www.instagram.com/p/DZ5lPQajM3M/
ja löytyy noita muitakin.

Lisäksi toisin kuin perseporari niin jotkut huutelun sijasta oikeasti tekevätkin jotakin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1b306041-e47d-47e3-8360-4438bde7dece

"Kesällä 2025 järjestettiin ainakin kolme pienkeräystä naisen hyväksi. Varoja kerättiin sekä oikeudenkäynti- että terapiakuluihin.
Yrittäjä Reetta Rajala on kertonut Linkedin-sivustolla keränneensä tapauksen asianomistajalle yhteensä yli 20 000 euroa.
Myös Naisasialiitto Unioni järjesti oikeudenkäyntikuluja varten pienkeräyksen. 10 000 euroa täyttyi alle vuorokaudessa."

Ja erinäinen määrä feministejä on julkisesti ja myös kulissien takana pitänyt tästä meteliä. Tietäisit jos uskaltaituisit ulos kynnyksen yli tosielämässä ja netissäkin oikeasti etsisit jotakin muutakin kuin maahanmuuttajavastaista paskaa.

Hyvin on näkymätöntä heidän toimintansa.

 Sinällään tietysti hauskaa, että menee noin kovasti Opelmiehen tunteisiin.😁😁😁

Tui tui...😉😉
kai persuilla joku virallinen koko puoluetta koskeva keräöykampanja ja oikjeosministeri kuumana kuin hellan koukku :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12845
Vs: Missäs ne feministit nyt luuraavat?
Perseporarilla vaan vääränlaiset algoritmit. Ei löydä uutisia.

Vaikkapa tässä
https://www.instagram.com/p/DZ5lPQajM3M/
ja löytyy noita muitakin.

Lisäksi toisin kuin perseporari niin jotkut huutelun sijasta oikeasti tekevätkin jotakin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1b306041-e47d-47e3-8360-4438bde7dece

"Kesällä 2025 järjestettiin ainakin kolme pienkeräystä naisen hyväksi. Varoja kerättiin sekä oikeudenkäynti- että terapiakuluihin.
Yrittäjä Reetta Rajala on kertonut Linkedin-sivustolla keränneensä tapauksen asianomistajalle yhteensä yli 20 000 euroa.
Myös Naisasialiitto Unioni järjesti oikeudenkäyntikuluja varten pienkeräyksen. 10 000 euroa täyttyi alle vuorokaudessa."

Ja erinäinen määrä feministejä on julkisesti ja myös kulissien takana pitänyt tästä meteliä. Tietäisit jos uskaltaituisit ulos kynnyksen yli tosielämässä ja netissäkin oikeasti etsisit jotakin muutakin kuin maahanmuuttajavastaista paskaa.

Hyvin on näkymätöntä heidän toimintansa.

 Sinällään tietysti hauskaa, että menee noin kovasti Opelmiehen tunteisiin.😁😁😁

Tui tui...😉😉
kai persuilla joku virallinen koko puoluetta koskeva keräöykampanja ja oikjeosministeri kuumana kuin hellan koukku :-\ :-\ :-\ :-\

Meidän mielestä lähi-idän ja Somalian miehet raiskaavat naisia huomennakin vähintään entiseen tahtiin, vaikka uhrille kerättäisiin tänään 100 miljoonaa. Koko olemassaolomme ajan olemme puuttuneet juurisyyhyn ja onneksi työmme teettää tulosta kun tyhmimmätkin vasurit eivät enää pysty silmiään asialta sulkemaan.

👍👍👍

voortimies

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Aktiivi
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 426
Vs: Missäs ne feministit nyt luuraavat?

Kaipailit niitä feministejä?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012100774.html

"Kansanedustajat Bella Forsgrén (vihr) ja Mari Holopainen (vihr) vaativat muutosta seksuaalirikoslainsäädäntöön.
– En hyväksy tilannetta, jossa vahvasti päihtynyt 17-vuotias jää ilman riittävää oikeussuojaa, Forsgrén toteaa."

Missä PS-kansanedustajien kannanotot? Siis lainsäädännön muuttamiseksi. Rasistisia kannanottoja tietysti löytyy. Mutta kun "raiskaa se suomalainenkin" eli vähän vastaava:

https://www.is.fi/tampereen-seutu/art-2000012070103.html
"50-vuotiasta miestä syytetään järkyttävistä rikoksista Pirkanmaan käräjäoikeudessa.
Syytteen mukaan tapahtumien aikaan 47-vuotias mies raiskasi 17-vuotiaan tytön törkeästi lokakuussa 2023.
Mies ja tyttö olivat miehen asunnolla, kun syyttäjän mukaan törkeä raiskaus tapahtui. Haastehakemuksessa kerrotaan, että mies pisti tytölle huumeita suoneen, minkä vuoksi tyttö päihtyi voimakkaasti.
Päihteiden käytön lomassa ja useiden tuntien aikana mies raiskasi tytön syytteen mukaan törkeästi ja toistuvasti eri tavoin."

Tässä ei kerrota onko suomalainen mutta kun tavallisesti juotettavista rasistisista lähteistä ei löydy niin oletettavasti.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011688273.html
"Mökkiviikonlopun karmea päätös Himoksella: Mies raiskasi nukkuvan 17-vuotiaan tytön törkeällä tavalla"

Mutta persut haluavat vain mamut ulos mutta eivät muuttaa lainsäädäntöä niin, että myös nämä ihan kotoperäiset raiskaukset olisivat myös rangaistavia?



Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12845
Vs: Missäs ne feministit nyt luuraavat?
A) miksi ehdoin tahdoin tuoda Suomeen miehiä maista, jotka joka ikisessä valtiossa ovat raiskaus- ja väkivaltatilastojen absoluuttista kärkeä?

B) se, että peräti 🤣🤣🤣kaksi punavihreää kansanedustajaa kysyy asiasta eduskunnassa ei poista sitä tosiasiaa, että feministit ja feministinen liike on jo vuosikymmenten ajan ollut hiljaa kuin kusi sukassa ( sukkahousussa) vain ja ainoastaan koska suojaväri.

C) juu, löytyy kyllä kantossuomalaisiakin jotka raiskaavat, mutta taitaa olla noita keskosina😁😁😁 syntyneitä aika paljon enemmän noissa Afrikan ja lähi-idän mamuissa

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/ulkomaalaistaustaiset-ovat-yliedustettuina-seksuaalirikoksissa-tassa-syyt/8816616

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12845
Vs: Missäs ne feministit nyt luuraavat? 🎅
kun vähän ohjeistin.

Saamieni tiedustelutietojen mukaan seppputeus ei pysty ohojeistaan etes ommaa kylliä...    🎅

Sepe ei tunne vetovoimaa vaimoansa kohtaan ,vaan kuolaa ryssän horon paljaan reisinahan perään.

"Kyllä nää venäläiset naiset osaavat olla niin naisellisia. Meikälle sattui lähes samanlainen juttu, kun kävin äsken auraamassa tietä niiden datsalle. Emäntä pyyhkäs ovesta ulos neuvomaan kuinka aurataan. Sääret paljaa ja todella vähissä pukineissa. Luultavasti suoraan sängystä. Hoh hoijjaa, Fuller olis joutunu runkille jo seuraavan mutkan takana.  ;D  On se hyvä ,ettei venäläiset mee pohojanmaalle. Me osataan täällä tää niiden passaaminen. Nää porukat kun ei oo ihka köyhimmästä päästä.  ;)"

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29720
  • vastustan
Vs: Missäs ne feministit nyt luuraavat? 🎅
kun vähän ohjeistin.

Saamieni tiedustelutietojen mukaan seppputeus ei pysty ohojeistaan etes ommaa kylliä...    🎅

Sepe ei tunne vetovoimaa vaimoansa kohtaan ,vaan kuolaa ryssän horon paljaan reisinahan perään.

"Kyllä nää venäläiset naiset osaavat olla niin naisellisia. Meikälle sattui lähes samanlainen juttu, kun kävin äsken auraamassa tietä niiden datsalle. Emäntä pyyhkäs ovesta ulos neuvomaan kuinka aurataan. Sääret paljaa ja todella vähissä pukineissa. Luultavasti suoraan sängystä. Hoh hoijjaa, Fuller olis joutunu runkille jo seuraavan mutkan takana.  ;D  On se hyvä ,ettei venäläiset mee pohojanmaalle. Me osataan täällä tää niiden passaaminen. Nää porukat kun ei oo ihka köyhimmästä päästä.  ;)"
eikös mestarillakin ole venäläinen apustaja ja muutenkin vieraessa hypännyt jottatuota voiko tässä persu ensimmäöistä kiveä heittää :-\ :-\ :-\ :-\
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12206
Vs: Missäs ne feministit nyt luuraavat?
Niih, natzipaskalla semmoset algoritmit ku haluaa. Nähtiin se tuubi videoissa. Hyästi lopetti kun vähän ohjeistin. 😛😛😛

Antidesantti

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 19299
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Missäs ne feministit nyt luuraavat?
lopetti kun vähän ohjeistin.

Jahans, saamieni tiedustelutietojen mukaan seppputeus ei pysty ohojeistaan etes ommaa kylliä...    🎅
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."