Tytär asui Puijonlaaksossa syksystä -19 kevääseen -25 juuri remontoidussa kerrostalossa. Samalla oli lasitettu parvekkeet. Minä käskin silloin syksyllä -19 tehdä ilmoituksen, että yksi parvekkeen lasi oli halki. En tokikaan ajatellut, että sieltä voisi pudota, vaan siksi että ei joudu korvausvastuuseen haljenneesta laista. Tekikin ilmoituksen tuosta ja ilmoitus uusittiin vuosittain katselmuksessa. Ainakaan kevääseen -25 mennessä sille ei tehty mitään. Ehkä ei ole turvallisuusriski, ennen kuin joku huumehörhö, mamu tai mustalainen siitä valittaa tai tippuu.