Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe No voi voi  (Luettu 485 kertaa)

Eemeli

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 25281
No voi voi
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/3bcf3ce1-6f1d-41fd-8d2d-d3e264332b9b

Jos ei kilpailussa pärjää, niin sitten ei pärjää.
Kalliimmallakin, pitäisi harjoittaa kepuloista syrjäseutupolitiikkaa.

icefarmer

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 29719
  • vastustan
Vs: No voi voi
https://www.maaseuduntulevaisuus.fi/uutiset/3bcf3ce1-6f1d-41fd-8d2d-d3e264332b9b

Jos ei kilpailussa pärjää, niin sitten ei pärjää.
Kalliimmallakin, pitäisi harjoittaa kepuloista syrjäseutupolitiikkaa.
turve-eeemeli siis kannattaa kuitenkin pähkinänkuorien polttamista  turpeen sijaan :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

lypsyukko

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 11825
Vs: No voi voi
Eemeli näköjään nauttii kaikesta työstä joka vaan saadaan ulkomaille siirrettyä. Olisihan tuolla suomalaisella tehtaallakin joku tienannut varmaan paremmin kuin Eemelin kansaneläke on. No nyt nuokin tekijät on ehkä ihan Eemelin toiveiden mukaisesti kortistossa.

Magia

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 4315
Vs: No voi voi
Eemeli näköjään nauttii kaikesta työstä joka vaan saadaan ulkomaille siirrettyä. Olisihan tuolla suomalaisella tehtaallakin joku tienannut varmaan paremmin kuin Eemelin kansaneläke on. No nyt nuokin tekijät on ehkä ihan Eemelin toiveiden mukaisesti kortistossa.
Mitä minä kuulin,tulleeko 600 työtöntä,puhheiden mukkaan.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75792
Vs: No voi voi
ääää, muuttakoon ruottiin kuten aikoinaan..  mutta eihän tuo hallituksen työllistäminen ole oikein onnistunut mitenkään..   hirveesti tullu lisää työttömiä vain..