Eemeli näköjään nauttii kaikesta työstä joka vaan saadaan ulkomaille siirrettyä. Olisihan tuolla suomalaisella tehtaallakin joku tienannut varmaan paremmin kuin Eemelin kansaneläke on. No nyt nuokin tekijät on ehkä ihan Eemelin toiveiden mukaisesti kortistossa.