Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Jahas........  (Luettu 366 kertaa)

JiiPee42

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
Jahas........
Nyt täytyy myöntää että persut on ajanhermolla....toisinkuin hallituksen kykyPelleapupuolueKokoomus....

https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/59be4284-db8f-4b44-b0c7-98fe40637e6c

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan
Vs: Jahas........
näinkö minä oikein, puoli porukkaa joutuu kahtoa sanat kännykästä, mestarikin  oikein vielä eturivissä  :o :o :o :o
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

JiiPee42

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
näinkö minä oikein, puoli porukkaa joutuu kahtoa sanat kännykästä, mestarikin  oikein vielä eturivissä  :o :o :o :o

Kännykkä on nykyajan almanakka....se sama mistä Turot lauloi aikanaan  8) 8)

Perussuomalainen porvari

• Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:

Osasivatko vasemmistolaiskansanedustajat sanat ulkoa? Näitkö?

Entä vihreät?

🤔🤔🤔

icefarmer

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • vastustan

Osasivatko vasemmistolaiskansanedustajat sanat ulkoa? Näitkö?

Entä vihreät?

🤔🤔🤔
pitihän se arvata että arkadiankinmäen persut osaa pitemmästi ulkoa lähimpien ählypitserioiden puhelinumeroeta kuin suvivirttä   ;D ;D ;D ;D
Kaiken sen minkä Italian mafia joutuu tekemään laittomasti voi Suomessa tehdä laillisesti...

Antidesantti

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Tämän foorumin lukeminen ei tee hyvää älykkyydelle
Jahas........ 🎅

Kävin pirruuthan näin sittoutumattomana kysymäsä pastoroidulta, että häätyykö kaikkien osata veisata ulukomuistista. No pastoroitu meinas, että vain ristillis temokraattien (rt) häätyy...     8)
"Lähes kaikki Kuntaliiton vuonna 2007 toteuttamaan kyselytutkimukseen osallistuvat kunnat olivat tukeneet jollain tavalla vesiosuuskuntien toimintaa."

Oksa

• Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
ja naapurini pikkupiru takaraivossa oli kysynyt että onko tuossa nyt maamme suurin huolen aihe ??   kyllä meillä meneekin sitten hyin jos on!