Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.
  • Tavallinen aihe

Aihe Pakistanin jätehuolto  (Luettu 1002 kertaa)

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12823
Pakistanin jätehuolto
Toimii.

 Muslimivaltio, muuten.

https://www.instagram.com/share/reel/_0uYrJN3J


Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12823

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12823

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75756
Vs: Pakistanin jätehuolto
oliko tuossa jotain asiaakin?

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12823
Vs: Pakistanin jätehuolto
oliko tuossa jotain asiaakin?

On, kaikille muille paitsi sinulle.

😎😎😎

Töveli

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 3231
Vs: Pakistanin jätehuolto
Oksalle vain paperiversio, kiitos. :)

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12823
Vs: Pakistanin jätehuolto
Oksalle vain paperiversio, kiitos. :)

Etanapostissa, ja lisäksi ennakkomaininta siitä paikallissanomalehteen.

🤣🤣🤣

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12187
Vs: Pakistanin jätehuolto
Mitä väliä Pakistanin jätehuollosta.
Tai oikeesti näkyy olevan tuo jätehuolto tärkeä esim kompostitarkastus.
  Persu valtionvarain ministeri ei kyllä oo järjen jättiläinen, kun ei oo tätäkään korjannut. Komposteja vaan tonkii.

https://www.hs.fi/visio/art-2000011913757.html

Liian kallis uutinen.

Oksa

  • Agronetin kehitysryhmä
  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 75756
Vs: Pakistanin jätehuolto
läheltä kait tuo pakistanin jätehuolto liippaa suomen eloa...  tulooko tuolta noissa pikkupaketeissa jätettä vai mitä se suuri huoli nyt on?

Eläkelläisviljelijä

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12187
Vs: Pakistanin jätehuolto
läheltä kait tuo pakistanin jätehuolto liippaa suomen eloa...  tulooko tuolta noissa pikkupaketeissa jätettä vai mitä se suuri huoli nyt on?

https://yle.fi/a/74-20224539
Suomes on niin ihmo touhua.

Lasketaanko nämäkin valtion velaksi.
Ja sit leikataan saksilla. Kyll on ruoka kallista kun kaik kulut lasketaan.

"
Maatalouden valtiontakaus on vakuusjärjestely, jolla valtio takaa osan investointi- tai aloitustukilainasta. Sitä haetaan ELY-keskukselta, ja se voi kattaa enintään

 lainasta. Takausta voi saada erityisesti korkotukilainoihin, ja se pienenee samassa suhteessa lainan lyhenemisen kanssa.
Valtiontakauksen keskeiset ehdot:
Enimmäismäärä: Takaus voi kattaa enintään 80%
 lainan määrästä, kuitenkin korkeintaan 800 000 euroa per investointi.
Käyttökohde: Valtiontakaus liittyy yleensä ELY-keskuksen myöntämään maatalouden investointitukeen tai nuoren viljelijän aloitustukeen.
Tukimuoto: Valtiontakauksen sisältämä tuki on 15%
 takauksen määrästä.
Lainan tyyppi: Takausta myönnetään vain tasalyhenteiseen korkotukilainaan.
Miten hakea:
Suunnittelu: Tee investointisuunnitelma ja selvitä rahoitustarve.
Pankki: Keskustele pankin kanssa ja pyydä lainatarjous/luottolupaus.
Hakemus: Hae investointitukea ja valtiontakausta ELY-keskuksesta (usein Hyrrä-asiointipalvelussa).
Päätös: ELY-keskus tekee tukipäätöksen, jonka jälkeen pankki voi myöntää lainan.
Valtiontakaus helpottaa investointien rahoitusta erityisesti tilanteissa, joissa reaalivakuudet eivät riitä kattamaan koko lainasummaa."

Perussuomalainen porvari

  • Mestari
  • Jäsenryhmäluokka:
  • Viestejä: 12823
Vs: Pakistanin jätehuolto
läheltä kait tuo pakistanin jätehuolto liippaa suomen eloa...  tulooko tuolta noissa pikkupaketeissa jätettä vai mitä se suuri huoli nyt on?

Suuri huoli on sinun pyhä yksinkertaisuutesi.

😎😎😎